Kaikki vakkarit ovat tärkeitä ja teidän juttujanne on kiva lueskella ja ottaa asiaan kantaa jos voin, mutta se vaikken kaikkia ketjuja lue El se siltikään tarkoita että joku olisi yhtään huonompi ihminen.
Haluan sanoa vaan että älkää kukaan luulko ettet sovi porukkaan ja tänne.
Kittiechihu :lle sen verran sanon että on todella harmi kun lähdit pois ja Tulehan takaisin..
Toivottavasti se oli huonoa aprillipila että jätit tämän palstan, koska minua ainakin harmittaa todella paljon ja niin tyhmältä kuin kuulostaakin ni minusta tuntuu että lähdit osittain minun takia.
Oikeastaan mitä ihmettä minä täällä palstalla luuhaan ja jos joku meistä ei sovi porukkaan ni se olen minä. Sinä Kittiechihu sovit hyvin tänne koska et pelkää puhua suoraan ja etkä ole hiljaa.
Minä olen enemmänkin sivusta katsoja koska miten ihmeessä voisin sanoa johonkin asiaan mielipiteitäni koska eihän minulla "uökopuolisella" ole siihen oikeutta koska en edes tiedä mistä täällä on kinasteltu.
Kaikki vakkarit ovat tärkeitä,vaikka oon hiljaa
28
366
Vastaukset
Säki oot kuules tärkee ja sellasii nättei runoiki kirjoitat... :) Nii ja porukkaan sovit aivan takuulla :)
- TOSIrealistinKokkola
Hyvä hyvä. Ole hiljaa seuraavat sata (100) vuotta, hah!...
- TOSIripulisti
Älä ripulisti länkytä!
Heh sinun viestit eivät enää ärsytä. Vaan toivon että sinäkin saisit hyvän ystävän jotta sinun ei tarvitsis olla noin jääräpää
- EntinenKittiechihu
Ei kukaan täällä halua olla tuon ystävä, ja hyvästä syystä..
- EntinenKittiechihu
Moi! Ilmannimi! Pois lähteminen ei koskenut sinua. Minulla oli vain ulkopuolinen olo ja väärinkäsitys Arielin kanssa. Mutta asia on selvitetty ja kuulemma kamut täällä haluavat että jään. ( Rekkaan nimaarin jossain vaiheessa..)
Ja kyllä sinä Ilmannimi myös kuulut tähän mukavaan kaveriporukkaan. Olet mukava, kiltti ja rehellinen ja kirjoitat kauniita runoja. :)- tervetuloa-takaisin
Kittiechihu. Sinua kaivataan.
Kiitos Kittiechihu kun vastasit.. Tsemppiä sinulle. Hyvä että Ariel kanssa väärinkäsitys on selvitetty..
- EntinenKittiechihu
tervetuloa-takaisin kirjoitti:
Kittiechihu. Sinua kaivataan.
Kiitos! Kuka oletkin. :)
Hei olet kuin elokuvatähti Tosirealistikokkola ja toi oli myöhäinen aprillipila...
- EntinenKittiechihu
Pitäkääs minulle peukkuja, menen tänään järjestämään näyttelyä tauluistani. Kovasti jännittää mitä ihmiset tykkää näyttelystäni. :)
Tääl sit pidetään myöski peukkui pystys :) Älä joutavii jännitä ku mä tiiän et kyl he aivan takuul tykkää :)
- EntinenKittiechihu
artagnan kirjoitti:
Tääl sit pidetään myöski peukkui pystys :) Älä joutavii jännitä ku mä tiiän et kyl he aivan takuul tykkää :)
Kiitos kaunis molemmille! <3 Toivon että saan hyvää palautetta. :)
V-A-U!!!!! Oletko pitänyt sun tauluista taidenäyttelyn?!! Siis sehän on oikeasti T-O-D-E-L-L-A mahtavaa :)) Mmmm... Oliko sulla paljon töitä esillä ja millaisista aiheista? Nyt me voimme kaikki fanittaa sua ja saat muutenkin olla toooooooosi superylpeä itsestäsi :))
- siihen-ei-ripulisti
Kykene, taidenäyttelyn pitoon.
kerroppa meille uteliaille nyt jotaki ku meitä on tässä jo kummiski liuta porukkaa kyselemässä.. :)
- EntinenKittiechihu
toljanter kirjoitti:
Mitenkäs Kittie se näyttelysi meni?
Moi kaikille! :) Tässä viime maanantaina vein taulut paikan päälle, ne ovat siellä koko huhtikuun esillä, vieraskirjan kanssa. Toivon että ihmiset tykkäävät tauluistani ja antavat hyvää palautetta..
- EntinenKittiechihu
a--r--i--e--l kirjoitti:
V-A-U!!!!! Oletko pitänyt sun tauluista taidenäyttelyn?!! Siis sehän on oikeasti T-O-D-E-L-L-A mahtavaa :)) Mmmm... Oliko sulla paljon töitä esillä ja millaisista aiheista? Nyt me voimme kaikki fanittaa sua ja saat muutenkin olla toooooooosi superylpeä itsestäsi :))
Kiitos Ariel! Teen tauluja, puuväreilä, vesiväreillä ja öljyväreillä.. Taulun aiheet ovat mm. muotokuvia, luontoa ja eläimiä.. Kaverini järjesti näyttelyn minulle, äitinsä työpaikalle. :)
EntinenKittiechihu kirjoitti:
Kiitos Ariel! Teen tauluja, puuväreilä, vesiväreillä ja öljyväreillä.. Taulun aiheet ovat mm. muotokuvia, luontoa ja eläimiä.. Kaverini järjesti näyttelyn minulle, äitinsä työpaikalle. :)
TODELLA supersiistiä :)) Sun pitää muuten oikeasti rekata sun nimmari, että olet taas kuten me muutkin ;))
elukoista puheenollen et ootkos koskaan noita mansikkeja maalannu? ;)
Minnekäs sä oot kadonnu ku meki tääl jo kaivataan huomioo... :)
Päiväunille haluan mennä
mutten ennä.
Taukoa pidän elämästä
ja tykkään piimästä.Ei hymyillä jaksa
vaikkei huolia ole
ja en keväät väsymystä pode.Saisko unihiekkaa tänne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015