Nyt olen kahtena yönä nähnyt unta polkupyörällä ajamisesta. Ensimmäisen kerran pari yötä sitten ajoin pyörällä jossain kaupungissa. Sen keskellä menimutkitteleva joke. Joen uomat olivat reunustettu kivillä tms. Yhtäkkiä päätin ajaa pyörälläni joessa. Ajoin sinne ja siellä eteenpäin. En päässyt kuitenkaan pyöräni kanssa sieltä pois vaan minut piti auttaa ylös.
Viime yönä taas pyöräilin. Ajoin pyörällä kahden muun henkilön kanssa. Toisella oli oma pyörä ja toinen oli kyydissäni. Tämä kyydissä ollut henkilö oli vanha koulukaverini, jonka kanssa en ole ollut aikoihin tekemisissä. Pyörä, millä ajoin oli tosi pieni, sellainen lasten pyörä. En meinannut jaksaa ajaa kun tuli ylämäkiä ja hiekkatietä ja minulla oli kyydittävä. Välillä olin auton ratissa ja käännyin väärälle tielle. Huomasin tämän heti ja palasin takaisin ja jatkoin vielä maantietä eteenpäin oikeaa risteystä kohti. Päämäärä oli selkeänä. Sitten taas ajoin pyörällä tänne samaa paikkaa kohti. Päivä oli aurinkoinen kesäpäivä ja ajoin peltojen keskellä.
Sitten uni vaihtui. Olin olevinani jossain mökillä ja meitä oli siellä paljon muitakin. Nukuimme lattialla patjoilla. Olin raskaana. Kohta uni hyppäsi aikaa eteenpäin ja sama tilanne mökillä toistui ja olin taas raskaana. Ihmeteltiin, että olen heti tullut uudelleen raskaaksi kun se vain on mahdollista. Lasta ei näkynyt enkä muista ketään tunnistettavia henkilöitä unesta.
Polkupyörällä ajaminen
2
2716
Vastaukset
- Ulos
Tällaisina keväisen aurinkoisina ilmoina pyöräilyunet ovat selvä käsky ylös ja ulos menemiseen, pyöräilemään, pois tietokoneen äärestä jonninjoutavia purku-unia kirjoittelemasta.
Raskaudet ilman fyysistä tulosta viittaavat synnyttämiseen otsasta, uusia ideoita. Nämäkin ulkonaliikkumisen tulosta koska tulivat unen lopuksi, vink vink. Ensimmäisenä huomioni kiinnittyi liikkumistapaan. Pyöräily, oletan sen olevan tavanomainen tai ainakin tuttu tapa liikkua. Asialla on merkitystä, koska pyöräily saattaa liittyä unennäkijän johonkin tiettyyn elämänvaiheeseen, kuten lapsuuteen nuoruuteen taikka asumisaikaan tietyssä paikassa.
Ensimmäisessä unessa ajoit pyörällä kaupungissa, jonka läpi kulki joki. Se siis jakoi jotain kahteen osaan ja toimi erottajana. Päätit ajaa pyörälläsi joessa, et päässyt sieltä omin avuin ylös.
Yleensä ihmiset liikkuvat polkupyörällä nuoruudessaan. Kahteen osaan jaettu kaupunki voisi olla vanhempiesi avioliitto. Ajoit pyörälläsi joessa, koska et halunnut valita puolta heidän riidoissaan. Siitä ei ollut sinulle hyötyä, vaan sinut piti auttaa kaupunkia jakavasta juovasta pois.
Seuraavassa unessa pyöräilit taas. Nyt kahden muun henkilön kanssa. Toisella oli oma pyörä ja toinen oli kyydissäsi.
Polkemasi pyörä oli pieni ja saattaa viitata lapsuuteen. Toisaalta se voi viitata myös vaikeuteen pysyä muiden perässä.
Koit välähdyksen omaisesti olevasi välillä auton ratissa. Tämä voisi kertoa, että ajattelit välillä kaiken olleen taaksejäänyttä ja nykyään asioiden olevan toisin. Kuitenkin sinut ohjattiin oikeata osoitetta kohti. Asiassa ei ollut mitään pelättävää. Unessasi oli aurinkoinen kesäpäivä ja olit keskellä idyllistä peltomaisemaa. Mahtaneeko liittyä lapsuuteesi jollain tavalla?
Unesi vaihtui, asuitte jossain kommuunissa ja sinä olit raskaana. Sain vaikutelman, kuin olisit vain osa jotain kokonaisuutta. Kuin sinulla olisi velvollisuus olla raskaana ja tuottaa jälkeläisiä jollekulle.
Nyt voimme palata toisen unesi alkuun. Ajoit omalla pyörälläsi ja toinen ajoi omallaan, kyydissäsi oli joku - vanha koulukaverisi. Herää kysymys, kuka oli toista polkupyörää ajanut henkilö?
Kyydissä oleva henkilö viittaa menneisyyden taakkaan. Saatat kokea, että sinulla on tunteita jotain vanhaa ihastusta kohtaan.
Yhteenvetona:
Sinulla on vakavasti otettava suhde jonkun miehen kanssa. Pelkäät menneisyytesi vaikuttavan suhteeseesi tai olevan sille rasitteeksi. Toisaalta pelkäät myös suhdettasi, ollaanko sinut alistamassa synnytyskoneeksi?
Onko miehesi kosinut sinua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875