Osaisikos joku suositella huoltoliikettä, jonne voisi viedä vanhan lämmönvaihtimen huollettavaksi? Kyse on pienestä hommasta, koska pillistö on käytännössä uusi, mutta joku vuoto tuossa nyt kuitenkin on. Itsellä ei riitä osaaminen ja vehkeet tuon kasaamiseen ja testaamiseen. Suht halvalla pitäisi siis selvitä.
(Jos jollain palstalaisella olisi halu&osaaminen tehdä pikku tienesti, niin ihan mahdollista sekin. Laita vaikka mailiosoite tai nro niin otan yhteyttä.)
Lämmönvaihtimen huolto pk-seudulla
6
478
Vastaukset
- Kädetön
Kookle jäähdytinkorjaamo helsinki
- bowman_huoltoon
Unohdin tuohon viestiin laittaa, että googlella ei helposti löytynyt kuin pari (Top boat, Suomen jäähdytinhuolto) ja aattelin kysellä olisko mahdollisesti jotain sellaisia vaihtoehtoja, mitä ei välttämättä netin kautta tartu haaviin. Tai sitten mielipidettä esim. noista kahdesta että onko ollut hyvää ja halpaa vai mitä.
- Toisistaentiedä
bowman_huoltoon kirjoitti:
Unohdin tuohon viestiin laittaa, että googlella ei helposti löytynyt kuin pari (Top boat, Suomen jäähdytinhuolto) ja aattelin kysellä olisko mahdollisesti jotain sellaisia vaihtoehtoja, mitä ei välttämättä netin kautta tartu haaviin. Tai sitten mielipidettä esim. noista kahdesta että onko ollut hyvää ja halpaa vai mitä.
Topboat on hyvä ja nopea. Hinta ei ollut mielestäni paha, mutta ei tarvinnut tehdäkään juuri mitään.
- kinanen
Kinanen Malmilla on aina ollut toimiva ystävällinen.
- Masaesbosta
Kinanen oli aikoinaan minunkin osoitteeni jäähdytinasioissa, mutta ovat lopettaneet toiminnan. Topboatia suosittelevat jatkossa.
Topboat (tai heidän samoissa tiloissa toimiva korjaaja) korjasi meidän lämmönvaihtimemme viime keväänä. Aikaa kului muutama päivä ja hinta 200 Euroa. Hyvin tehty työ ja hän maalasi sen vielä punaiseksi (Volvon bensakoneiden väri).Suosittelen.
terv.clasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519