Ja näin yhtä sun toista mielenkiintoista Rodinin näyttelyn lisäksi.
Vähän harmittaa, ettei eläkeläiset pääse juurikaan halvemmalla sisäänpääsymaksulla. Helsinki on kai kallein lippujen puolesta-kin.
Millaisia näyttelykokemuksia teillä on?
Mitä kulttuuritapahtumaa tai teatteria suosittelette?
Tekisi mieli nähdä ja kokea, mutta on pakko valita, kun raha ei riitä kaikkeen.
Kävin pitkästä aikaa Ateneumissa
2
83
Vastaukset
Olisitpa mennyt Ateneumiin avajaispäivänä, koska se nyt olikaan ? Silloin sisäänpääsy oli ilmainen, eikä siellä ollut edes väkeä haitaksi asti.
Tuttuni hankki itselleen 59 euron hintaisen museokortin. Sillä pääse 200 suomalaiseen museoon ja se on voimassa vuoden ajan. Hänen ajatuksensa oli, että hän voisi pistäytyä Ateneumissa useammin, kun ei siellä jaksa tuntikausia olla samalla kertaa. Katsottavaa on niin paljon.
Näyttely on tosiaan upea ja japanilasta taidetta oli siellä enemmänkin.- Upeita_kiinnostaa
Minä olin vähän pettynyt sen japanilaisen näyttelyn suhteen.
Kiasmassa kävin myös ja pidin kaikista näyttelystä. Harmitti, että oli nauhakengät, niin en viitsinyt ottaa pois, enkä voinut siis käydä lepäilemään taideteoksen sisälle. Olisi ollut hyvä elämys.
Kävin Keravallakin Sinkassa, jonne aikuisten sisäänpääsy maksaa VAIN 5 euroa, eläkeläisiltä ja työttömiltä 3 euroa!
Upeita näyttelyitä 22 minuutin junamatkan päässä Helsingistä. Katso: www.sinkka.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036