Seuraa Herajärven kierrokselle (Koli)

vaellusseuraa

Hei! Olen parikymppinen tyttö Etelä-Suomesta ja etsin vaellusseuraa tulevalle kesälle. Tarkoituksena olisi kiertää kesäkuussa Kolin Herajärven kierros 60km. Vaeltamassa olen käynyt pari kertaa ja luonnossa kulkeminen on tuttua. Olen suunnitellut reissun kestoksi kahta yötä eli hirveällä vauhdilla ei ole tarkoitus reittiä kulkea, vaan nauttia rauhassa luonnosta ja maisemista. Jos kiinnostaisi lähteä seuraksi niin vastaile!

9

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutvaeltaja

      Kelpaiskos tällainen jo varttuneempi mies seuraksi ?
      Ikää on semmoiset 53v. mutta naiset kehuvat nuorekkaan näköiseksi.
      Viriliteetti on hyvä, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan.
      Loma minulla on heinäkuussa, mutta pari päivää vapaata saan järjestettyä melko helposti.

    • KoliltaHerajärvelle

      Täällä 55v nainen myös vailla vaellusseuraa Herajärven kierrokselle. Mikäli ikä ei haittaa, niin mielelläni lähtisin kaveriksi. Olen paikkakuntalainen luontoihminen ja nuorekkaan oloinen. Jos olet kiinnostunut, niin laitappa yhteystietojasi.

    • Kesäonkerranvuodessa

      Hei, olen 33-vuotias nainen, itse olen myös vähän vaeltanut, mutta Koli on vielä käymättä. Pari yötä kuulostaa mukavalta, mutta mahdollisesti pidemmäksikin aikaa voisin lähteä olemaan. Jos kiinnostaa, laita viestiä osoitteeseen [email protected].

    • nurmeksenmies92

      Itse olisin 23 vuotias mies ja seura kelpaisi todella hyvin. En ole vielä patikoinut kolia vaikka se onkin minua todella lähellä. Viime vuonna tuli tuo hetta-pallas käytyä läpi ja haluaisin enemmän patikoida, olen aikonut tälle kesälle käydä ainakin tuon herajärvenkierroksen vaikka yksinään jos ei seuraa löydä. Ja ehkä myös ruunaalla parempi kierros kuin lyhyt tutustuminen kaverin kanssa. Lappiin tulee varmasti myös ensi syksynä lähdettyä mutta se on sen ajan murheita. :)

    • Vaeltajapoika

      Heii:) Täällä olis 19-vuotias nuori mies Oulun seudulta myös vailla vaellusseuraa. Haaveena oli lähteä lappiin vaeltelemaan, mutta yksin sinne ei oikein houkuttele lähteä ja opiskelijan budjettikin rajoittaa hieman. Joten Kolikin kävis oikein mainiosti :) Aikaisempaa vaelluskokemusta löytyy kerran läpi käydyn hetta-pallaksen verran...

    • Geoggo

      Hei :) itsekin parikymppinen tyttö ja vaeltamaan ois mahtavaa lähteä. Vaeltamisesta on kokemusta (viikon vaellus saariselällä viime kesänä) niin että ei ole pelkoa etten osaisi telttaa pystyttää tms. :) Koli ois mainio kohde kun ei opiskelijana viitti Lappiin tänä kesänä matkustaa

    • Emmylie

      Hei. Täällä päparikymppinen tyttö Savosta etsis retkiseuraa. Laita minulle sähköpostia [email protected] niin jutellaan lisää! 😊

    • Miettija

      Hei! Olen 22v mies pk seudulta ja vaeltaminen, ulkonaliikkuminen on lähellä sydäntä. Herajärven kierros olis itellä kanssa elokuussa suunnitelmissa. Omasta kaveripiiristä ei ihan löydy henkilöitä, jotka vaeltamisesta innostu. Omaan hyvän fyysisen kunnon, kartan lukeminen ja tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen.

    • isomus

      Hei, täällä 59-vuotias Lapin ukko Sallasta. Sanotaan, että mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi. Ja näinhän se on. Tulkaahan tytöt tänne Laphiin ja Sallaan. Saatte kunnon kyydityksen. Tarkempia tietoja osoitteesta [email protected]. Herajärvellekin voin tulla pientä maksua vastaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe