Mistä etsiä ja miten ???

Muutakin_kuin_seksiä

Haluan rinnalleni kumppanin, jonka kanssa voidaan tehdä töitä ja huvitella yhdessä.

Mistä sellaisia voi lähteä etsimään?

Onko jossain hyviä deittipalstoja tai vastaavia?

Minne kannattaisi laittaa oma ilmoitus?

Millainen teksti?

26

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä-se-lähtee

Ekaks.
      Sun kannattaa hankkia perus-äly-puhelin. Suosittelen Huawei, hei hei.
      Prepaid kortti. Juu ja vinkki ja linkki.
      Kerrot, oletko uros vai naaras.

• Tuhma_ei_jummarra

En jummarra.

• Sh-palstat.tarpeen

Jos sinulla on tietokone ja netti, niin hae googlella "seuranhakupalvelut". Niistä valitset edullisimman. Kun itse aikanaan hain, oli olemassa sinkut.fi. Näyttää olevan lopetettu mutta sen sijaan tuli joku muu.
      Lue ohjeet, miten liittyä. Yleensä siellä on valmiit kysymykset, joihin vastaat. Ehkä ihan kaikkeen ei kannata vastata, mutta perusasioihin kyllä, ja niin kuin asiat ovat. Sitten on joku solu, johon voi kirjoittaa suoraa tekstiä.
      Täytin siis ikäni, koulutukseni, uskontosuuntaukseni, aviosäätyni, lasteni lukumäärän, kokoni, poltanko, käytänkö alkoholia jne. Voi laittaa tulotason, oli sitten iso tai pieni, mieluummin jotakin yleistä.
      Suoraan tekstiin laitoin: Etsin omillaan toimeentulevaa kuten itsekin olen. Sopivan kanssakulkijan liikuntaan, teatteriin, matkoille ja erilaisiin tapahtumiin. Alkoholia voi käyttää jos juo omillaan, eikä se estä harrastuksia. Tupakka ei häiritse.
      Vastauksia tuli tukuttain, mutta niistä en löytänyt ketään, yhden tapasin mutta hänelle en kelvannut.
      Vastasin miehen viestiin. Vähän vähemmän tietoa kuin tuossa omassani, mutta vastaavia. Tapasimme yleisessä kahvilassa. Monta pettymystä tuli, kun olin odottanut liikaa, mutta siinä tapailimme ensin harvemmin, nyt säännöllisesti yli 10 vuotta eri asunnoissa asuen. En vaihtaisi tätä elämää mihinkään muuhun.
      Onnea elämänpeliin!

• Kiitos_paljon_

Kiitos kannustavasta viestistä!
        Hyvää jatkoa!

• Hra64

Liiku aidossa elämässä avoimin silmin, mielin, kohdatessasi kiinnostavan oloisen ihmisen käy käsiksi, ehdotat yhteistä kahvituokiota tai vastaavaa. Siinä kahden kesken havaitsee pian löytyykö sitä yhteistä kipinää, mikäli löytyy pitäisi kaikki olla sen jälkeen luontevaa, helppoa. Pian käytte yhdessä iltakävelyllä, yms, kävelyn jälkeen toisen kotiin kahville, lasilliselle kuohuvaa.

• kyllästyttää.jo

Kysy rosaliiinilta hällä on paljonki tommosist kokemusta jahtaa miest ko kärmestä pulloon.

• ent.siivoojaparka

Minkäslaisia töitä se aloittaja haluaisi kanssani tehdä?

• näinikkää

Kaikkia mitä sisällä tehdään, kioskilla käytäisiin tupakan ostossa käsikkäin vuorokausrytmiä ei olisi nukuttaisiin silloin kun nukuttaa.

• ent.siivoojaparka
        näinikkää kirjoitti:

Kaikkia mitä sisällä tehdään, kioskilla käytäisiin tupakan ostossa käsikkäin vuorokausrytmiä ei olisi nukuttaisiin silloin kun nukuttaa.

Minulla sellainen jo onkin.
        Hän on minun oma mielikuvituskaverini, jonka kanssa höpöttelen välillä niitä näitä. Hänellä on tosin vähän erilaiset nukkuma-ajat kuin minulla ja silloin tuntuu pikkusen tyhjältä ja yksinäiseltä valvoa, kun hän vetelee sikeitä.

• EmmääTöistNiiPiittaa

Mää kyl ny niin vinhast veikkaan et tua noi ei tääl palstal o työhaluisii ennää ollenkas, kaik on herenny laiskan eläkkeel kuka hullu alkasee tekee duunii jossai parisuhtees. Mut tua noi juhlimine, eli huvit, se varmast maistuu kaikkie suus. Mitä lähemp kapakka sen välleemmi pääsee huvittelee.

• Työ_haluton_ko

Oletteko lopettaneet kaikenlaisten töiden tekemisen?
        Ette siivoa, ette hoida pihaa, kasvata kukkia tai muita kasveja, leikkaa nurmikkoa, siivoa, sijaa vuodetta, pese ikkunoita, lämmitä saunaa, jne, jne????

• ent.siivoojaparka
        Työ_haluton_ko kirjoitti:

Oletteko lopettaneet kaikenlaisten töiden tekemisen?
        Ette siivoa, ette hoida pihaa, kasvata kukkia tai muita kasveja, leikkaa nurmikkoa, siivoa, sijaa vuodetta, pese ikkunoita, lämmitä saunaa, jne, jne????

Heh!
        Joo. Peiton vetäisin aamulla tyynyn päälle, ettei kissa mene siihen nukkumaan, kun siitä lähtee niin paljon karvaa. Se oli tämän päivän työ.

• Näin_oikeasti_menee

Valehtelet että haluat kyrpää tai pillua ja sitten kun löydät halukkaan kumppanin, niin et annakkaan.

Ei se sun ikä-kumppanisi sitäpaitsi edes oikeasti pysty.

Tässä:
      Mummo ja pappa elelivät rauhaisaa elämää mökissään. Eräänä päivänä lapsenlapsenlapsi tuli vastavihityn vaimonsa kanssa kylään.

Yöllä nuorenparin kamarista alkoi kuulua kunnon panojenkka.

Mummo ja pappa innostuivat moisesta ja päättivät kokeilla, että vieläkö onnistuisi vuosikymmenen tauon jälkeen. Esileikki sujui valmisteluihin;

pappa halusi mennä tuvan puolelle tutustumaan varustuksiinsa.

Heppi oli aika heikossa kunnossa. Ei ottanut eteen vaikka kuinka maanitteli. Lopulta pappa sitoi jäätelötikun villalangalla ja mutisi

samalla, että sisään vaan vaikka ei seisokkaan.

Mummo oli seurannut uteliaana tätä kaikkea kammarin ovenraosta. Mummokin alkoi kartoittaan omaa tilanneta ja huomasi, että harmaantuminen oli

edennyt aika alas. Nokkelana hän raapaisi kaminasta hiiltä ja alkoi värittää tuheroa mustaksi.

Pappa tuli ovesta sisään ja kysyi kummissaan mitä mummo tekee. Mummo totesi, että pitäähän morsiamen mustissa olla, kun sulhasta tuodaan

paareilla..

• hoit_su

No moi. Olen jäänyt leskeksi kolmisen vuotta sitten, olen iältäni vähän yli kuudenkymmenen. Viime kesänä liityin erääseen nettideittisivustoon, otin semmosen kolmen kuukauden tarjouspaketin. Tein mahdollisimman rehellisen profiilin, laitoin tuoreen valokuvan, kerroin tosiseikat itsestäni ja tarkkaan kerroin millaista kaveria haen. Suurin osa miehistä oli liian kaukaa, koska halusin välimatkan olevan max. 100 km. En myöskään etsinyt asuinkaveria, vaan seurustelukaveria, jonka kanssa matkailtaisiin käytäisiin kaikenmoisissa tilaisuuksissa ja tärkeintä oli, että tutustuttaisiin toisiimme. Suurin osa vastaajista piti seksiä tärkeimpänä miehen ja naisen välisenä asiana, minulle se nyt taas tulisi ajan kanssa kunhan ensin tutustuisimme.
      Yhden tyypin tapasinkin ja nyt tänä talvena aloimme kirjoitella uudelleen ja menin sitten käymään hänen luonaan. Asuu siis tässä samassa kaupungissa. Hölmönä luulin, että kun kumpikin ollaan jo kuudenkympin ja kuoleman välillä iältämme, niin tosiaan keskusteltaisiin ja tutustuttaisiin. Ja kilin villat!!!! Tämä lökäpöksyhän odotti siellä seksiseuraa, että siitä vaan kun sain takin naulaan oltais hypätty sänkyyn☺Pari tuntia väänsin rautalangasta mallia, että ei nyt ihan näin. Mutta kun ei menny perille, niin parin tunnin päästä lähdin kotiin.
      Kerroin kokemuksestani eräälle ystävälle ja hän sanoi, että vaikka kuinka profiililissa kertois millaista suhdetta etsii, niin miehet on sitä mieltä, että seksiä ne naiset vaan hakee☺Että ei niillä miehillä mikään muu näköjään ole mielessä, vaikka luulisi että joku järjen ääni seisemänkymppisellä möhömahalla jo heräisi, mutt ei☺☺
      Luulenpa että oli viimeinen deittisivu kokeilu, pärjään ihan hyvin ilmankin.

• naijaan-jos-naitattaa

vie terkut hautaan, met muut uskallamma elää.

• Kerronpas yhden tapauksen, tuota yhtä herraa täällä ärsyttää nää mun jutut, mutta pistäköön silmät kiinni, voi olla, että olen kertonut jo aiemminkin mutta menköön uudestaan, joutilaana nyt joudan kirjoittelemaan.
      Treffipalstalla tavattiin erään herran kanssa ja meidän jutut kävi niin hyvin yhteen, sanottiin, että kuin oltaisiin aina tunnettu, osasi hyvin juuri oikeanlaisella huumorilla heittää. Aikamme kirjoiteltiin ja, sitten hän ehdotti, että tavataanko. Tietenkin se sopi. Itse asiassa ajattelin jo eka kerralla, että tämän miehen kutsun kahville. Tuota lähiseudun kylpylän ravintolaa hän esitti tapaamispaikaksi, sekin mulle sopi mainiosti, vaikka tiesin, että en mihinkään ravintoloihin tai kahviloihin viitsi lähteä istuskelemaan. Sitten hän ehdotti, että vaihdettaisiin puh numeroita olisi helpompaa hoitaa näitä yhteyksiä. No jostain syystä sekin sopi, sanoin, että anna omasi niin mä soitan sulle. Seuraavassa postauksessa sain puh numeron. Joopa joo joku friipaid sieltä tietysti tuli, siirsin asian seuraavaan päivään, kun mulla ei ollut friipaid numeroa, enkä viitsinyt numeroa siltä istumalta edes tarkistaa. Mutta sitten tuli porukoita illalla käymään ja heillä sitten tarkistutin sen numeron. Ja kuinka ollakaan, numero ei mikän freepaid ollutkaan, tämä hauska herra oli aika läheltä naapurini, leskimies ja tavallaan entinen perhetuttu, tosin vuosikausiin ei oltu minkäänlaisissa yhteyksissä, ei oltu edes vahingossa törmäilty.
      Iltamyöhään sitten soittelin, niin kuin lupasin, aikamme rupateltiin, sitten sanoin, että kuule tunnen sinut, hän ei tuntenut minua, soitinhan kokonaan eri paikkakunnalta, kerroin, että samoilta kyliltä loppujen lopuksi ollaan, no vieläkään hän ei tuntenut. Lopulta piti tunnustaa kuka olen. Sen jälkeen naurua onkin asiasta piisannut. Ollaan tapailtu tosi hyvinä kavereina vain. Kaikkea voi treffipalstallakin tapahtua. Meillä on loppujen lopuksi paljon yhteisiä kavereita, mutta kukaan heistä ei tiedä tästä hauskasta tapauksesta mitään. Se on vain meidän kahden yhteinen juttu. Te tosin nyt tiedätte, mutta ettehän te meistä kumpaakaan tunne.

• Puskantakanasalaa

Lupaan, että en kerro asiasta yhdellekään palstalaiselle. Tiedä mitä he juoruavat eteenpäin. Olkoon tämä meidän kahden salaisuus. Mutta näin meidän kesken, eihän se priipeid vaan ollut eräs tunnettu lirkkupuhelin?

• ent.siivoojaparka

Ketä herraa sinä toivot juttujesi ärsyttävän?
        Aika pieni mahdollisuus/vaara se varmaan on, että nettitreffeistä jonkun tutun tapaisi. Niin paljon kuin niitä vaikuttaa olevan epätoivoisia parin etsijöitä maailmassa.
        Onhan kyllä sellaistakin sattunut, että kun aviomies on etsinyt syrjähyppyjä netiltä, niin tärskyille on ilmestynyt hänen oma tyttärensä. Snopet värre.
        Kerran oli juttua, miten aviovaimo alkoi lirkuttelemaan netillä omalle miehelleen (tämän tietämättä), kun huomasi miehensä olevan nettirakastelun vajaassa.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ketä herraa sinä toivot juttujesi ärsyttävän?
        Aika pieni mahdollisuus/vaara se varmaan on, että nettitreffeistä jonkun tutun tapaisi. Niin paljon kuin niitä vaikuttaa olevan epätoivoisia parin etsijöitä maailmassa.
        Onhan kyllä sellaistakin sattunut, että kun aviomies on etsinyt syrjähyppyjä netiltä, niin tärskyille on ilmestynyt hänen oma tyttärensä. Snopet värre.
        Kerran oli juttua, miten aviovaimo alkoi lirkuttelemaan netillä omalle miehelleen (tämän tietämättä), kun huomasi miehensä olevan nettirakastelun vajaassa.

Sinulle tarkoittamani kirjoitus lipsahti omia aikojaan tuonne seuraavalle riville ilman osoitetta, sorry vaan.

• En toki kenenkään toivo, ja eihän sitä tiedä viittiikös näitä höpinöitä nyt kukaan edes lukeakaan, onpahan vain kirjoittamisen ilo.
      Lähinnä ajattelin tuossa ylhäällä joku viittasi vähän ruusuun päin ja häntä niin kyllästytti, niin onhan se kauheaa jos jotakin joku kyllästyttää, varsinkin joku vento vieras höpinöillään.
      Sanot hauskasti että epätoivoisia parinetsijöitä, en välttämättä tuohon yhtyisi, enemmänkin luulen, että ihmiset kopasevat ja katsovat huvikseen ketä kummia niillä palstoilla oikein pyörii. Joskus tuntui, että se oli joillekin melkein samanmoista ajankulua kuin täälläkin kirjoitteleminen.

• Olisi se kiva saada joku kaveri, joka tekisi työt puolestani ja antaisi rahaa huvitteluuni.

Jos katsotte Suomi24:n treffipalstalta naisten profiileja, niin huomaate, että lähes kaikki toivovat mieskumppanilta mm seksiä ja jotkut vain seksiä. Tästäkö voidaan vetää se johtopäätös, että miehet tahtovat naiskumppanilta vain seksiä?

Myös oli suuri joukko, jotka olivat jo parisuhteessa, mutta tahtoivat silti seksiä jonkun vieraan miehen kanssa. Siis miehet vain haluavat käydä vieraissa, niinkö?

• Voisin melkein suositella, että hommaat miehen tekemään töitä ja maksat mitä pitää maksaa ja sitten sen hupimiehen ihan toisessa persoonassa, olisi hupikin mukavampaa kun ei tarvitse ajatella työntekoa. Olen kuullut tarinoita siitä kuinka naiset käyttävät hyväkseen käsistään käteviä miehiä ja teettävät ilmaista työtä ja toisaalta tarinoita kuinka luonnossa maksetaan. Mutta jokainen tapaus on erilainen ja juttunsa arvoinen.
      Itse aikoinani löysin remonttireiskan treffipalstalta, jokaista joka vähänkin vihjaisi profiilissaan rakentamiseen tai käteviin käsiin lähestyin ja kerroin, että tarvitsisin tekijää siihen ja siihen, tietäisitkö hän ketään, ja sieltä löytyi, nytkin on komeroiden ovien vaihtoprojekti vaiheessaan, ja virapelihommaa eli harmaata taloutta harrastetaan. Onhan niillä palstoilla monenmoisia ihmisiä monenmoisine taitoineen, ja jos apua tarvitsee niin miksei voi sitäkin kautta lähestyä. Ihan hauskoja kommentteja siellä vastaan tulee.

• sh-palstat.tarpeen

Hoit_su, sinäkö itse et sitten lainkaan halua seksiä. Olisiko sitten ollut vastenmielistä? Silloin mies ei ollut sopiva. Tässä iässä ei kyllä kannata pihistellä, jos on mukava rakastelumies tarjolla. Meillä oli niin rankat erot, ettei pystytty pitkään aikaan. Sitten kun pystyttiin, oli pitkään oikein mukavaa. Nyt mies ei enää pysty, se on ikävää, mutta onneksi on halut laantuneet, en ketään muutakaan halua, hellyyttä ja muuten rattoisaa oloa piisaa.

Mutta jos jään yksin ja kykenevä mies on tarjolla niin tuskin tuntia pidempää harkitsen.

• hoit_su

En sano, etten ollenkaan halua. Mutta tuntui erittäin vastenmieliseltä, että hän odotti, että samantien olisi hypätty sänkyyn. Ja kyllä, ei sytytä mies joka on likainen, haisee hielle, tunkee ns. iholle vaikka emme kunnolla edes tunne toisiamme. Kait minusta on sitten tullut vähän niuho, ihan ajattelin että ensin voitais tutustua ja sitten kenties jotain☺

• 1eero

Ajatus on kiehtonut, parinvuoden yksin oleminen tuntuu väliin yksinäiseltä kumppani rinnalla olisi jännä juttu, vähän outo, tekemiset yhdessä ei ensimmäisenä tule mieleen tärkein olisi yhdessä oleminen.

• mesetmielessä

Kummaa ettei kukaan mies ilmoittaudu teemalla "haluan rinnoille kumppaniksi"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3108
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2901
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2525
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      51
      2514
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2106
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1779
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      43
      1636
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1572
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26