Vloggaajat eivät vastaa "tavisten" viesteihin

mietteliäss

Kuka on huomannut, että vloggaajat eivät vastaa kuin ainoastaan muiden vloggaajien kommentteihin Youtube-videoidensa kommenttikentässä? Esimerkiksi mansikkka on tällä videollaan, https://www.youtube.com/watch?v=I5SGLFKfOq8 , saanut hurjasti tsemppiviestejä monilta ihmisiltä, mutta vasta kun hänen "kollegansa" Soikku laittaa viestin, niin siihen hän vastaa.

Hauskinta tässä on se, että näiden muiden vloggaajien viestit ovat lähes samaa luokkaa muiden ihmisten viestejen kanssa ja välillä jopa täysin sisällöttömiä, mutta silti kyseisen videon tekijä vastaa mieluummin niihin.

Ymmärrän, että vloggaajat tuntevat toisensa ja mieluiten sitä vastaa tuttujen ihmisten viesteihin. Silti välillä tuntuu, että muita katsojia ei arvosteta samalla tavalla, vaan heitä pidetään pelkästään täytteenä ja joiden määrää hehkutetaan silloin tällöin videoissa.

14

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmhmhmhm

Niin se käy kun kusi nousee päähän.

• Nii totta

• minä_minä_minä_ilmiö
        Tiedä_asioista kirjoitti:

Nii totta

Tai sitten ei.

Kaikille ei voi tarjota huomiota tai muussa tapauksessa ei ehtisi mitään muuta tekemäänkään... Varsinaisten julkkisten kohdalla tämänkin asian hoitaa yleensä hänen puolestaan joku muu. Facebookissakin myös saman kaltaiset ilmiöt nähtävillä, mielensäpahoittajia riittää joka lähtöön ja loppu päätelmä huomiotta jääneillä - ”Kuka se kuvittelee oikein olevansa”, mutta yhtä hyvin samaa voisi kysyä myös toisinpäin.

Youtubessa korkeat katsojaluvut eivät ole myös aina verrannollisia videon tekijän lahjakkuuteen (jossain osa-alueessa hän on kuitenkin taitava), koska nykyään Youtubessa katsojamääriin voi vaikuttaa myös hyvin monella tavalla. Jos olet esim. taitava markkinoija (esim. laajasti aktiivinen myös sosiaalisessa mediassa), niin kehnosti toteutettu amatööri videokin voi kerätä helposti paljon katsojia. Jos et ole taas itsesi mainostamisessa kovinkaan aktiivinen, mutta silti lahjakas moniosaaja, niin et saa välttämättä silti kovinkaan paljon huomiota julkisille videoillesi.

• Vloggaajat kuvittelee olevansa ainaki suomivloge ei kaikki mutta jotkut Kuvittelee olevansa kuninkaita

• kukaNäitäSeuraa

joo ei... olin et mitä vtua eka pari sekuntia ja kiinni... ihan täyttä kuraa. evvk. terveisi, tuhladin juuri oari sekkaa elämästäni tuubaan...

käy sääliks ihmisiä jotka näitä seuraa... pahempaa scheissea en sitten tositv:n ole nähnytkään.

• jarkoe
    • jarkoe
    • wlokkeri

Ihan kuraa koko video. Häriköi tietysti kämpässään ja lensi pihalle tai vuokrat maksamatta.

• Ihminenettunne

Pitäisi vastata melkeinpä kaikkiin tai sitten ei melkeinpä mihinkään

• koira666
    • ei_varmaan_ehdi

Eikö se nyt ole aivan ymmärrettävää, että suosittu video saa runsaasti kommentteja, eikä videon lataaja/tekijä mitenkään kerkiäisi kaikkiin vastaamaan, mikä tuskin olisi järkevääkään.

• kerran-nähty

Suosittu video saa kaiken lisäksi sataan tai useampaankin kertaan samat kommentit.
      Mitäpä sitä samaa kommenttia monesti vastakommentoimaan.

• vierasvaatimaton

No ei varmaan, tuskin edes itse lukee kun ainakin silloin kun itse blokkasin niin jotain 80% haista paskaa ja muuta haters gona hate commentteja. Miksi vitussa semmosen paskan tonkimiseen kuluttaisi aikaa, ja nykyään commenti osuus on videoissa yleensä keskustelu alue jossa katsojat pohtivat lisää videon aihetta, ei mikään ootko mun kaveri hei blokkaaja. Olet niin saatanan tyhmä ihminen kun edes lähetit tällaisen tekstin että mulla otta niin päästä vitun ihmis paska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      76
      5245
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      66
      4663
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      125
      4601
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      338
      1937
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      87
      1582
    6. 92
      1514
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1476
    8. 335
      1145
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      991
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      52
      943
    Aihe