Viime yönä n klo01.15 joku meni varastoon ja rymisteli siellä jonkun aikaa. Sitten se tyyppi lähti pois sieltä ulos n klo 01.30 kahden muovikassin kanssa ja kolisteli jotain metalisia esineitä siinä.
Noh sitten meni taas vähän aikaa ja näin ovisilmästä kun tämä sama ukko tulee rappuun takaisin ja se pisti valot päälle niin sillä oli kylpytakki päällä ja joku kassi kädessä.
Ja Puohitien saunatilat on siis tuossa viereisessä rakennuksessa. Näyttää siltä että joku naapurin erakkojuopoista kävi siis keskellä yötä saunatiloissa jossa on kylmänä kiuas. Tuskin suihkuun se sinne meni kun onhan sillä omakin suihku kotona ja ilmainen vesi. Jäljelle jää vain se vaihtoehto että se ukko kävi yöllisellä kauhoitusreissulla.
En siis ihan oikeasti keksi mitään näin pöljää aloitusta mutta totta se on. Kylmiskään se ei ollut kun sen minä tunnistan mutta tuo oli joku näistä erakkojuopoista joita ei juuri näy.
Noh okei. Toivottavasti se ei oikeasti käynyt kauhoittelemassa mutta johonkinhan se meni keskellä yötä kylpyvaatteet päällä ja saunakin on yöllä kylmä että mieleen tulee enään perinteinen kauhoittelu
Tässä rapussa asuu kolmaskin palstalainen
9
202
Vastaukset
- Ihhahhaaa.hauka
Oisko se tunkkapussi? Koulutappas sitä spämmeriä vähän...
- Ole_huoleti
Saunis, ei Kylmis ammu, kuin pelkästään puolustustarkoituksissa, eikä liiku konepistoolinsa kanssa koskaan kämpästään poistuessa.
- hjfrdtgdrstgdrsg
Tissulla se konepistooli oli!
Kylmis varasti tissun videon ja julkaisi omissa nimissään. - faktaa_kylmiksestä
hjfrdtgdrstgdrsg kirjoitti:
Tissulla se konepistooli oli!
Kylmis varasti tissun videon ja julkaisi omissa nimissään.Kylmis lahjoitti Tissulle ylimääräisen. Sukulaiset ihmettelee, kuinka avokätinen tyyppi on.
- Haukalla.rapula
Katsoin sen konepistoolivideon perjantaina. Suorasanaisen oloinen tuntuu olevan, en kyllä vittuilis ja miks tekisin niin. Toivottavasti kävis taas täällä.
Missä tunkkapussi on?
Joko se lopetti spämmäyksen?
- palstadraama_parasta
Sauna_Timppa, katoin niitä videoitasi ovihyökkäyksistä. Kai tajuat, että sinäkin olet laitoskamaa? Tissun kanssa lähtekää yhdessä suljetulle osastolle vähän lepäilemään.
En ymmärrä, miksei Kylmis tee sinusta rikosilmoitusta? Haluaisin tietää syyn. Pliis, onko sulla jotain teorioita?- yksi_teoria
Todennäköisesti Kylmis haluaa ampua ahdistelijansa hengiltä. En keksi muuta selitystä sulle.
- kafiiri
Minunkin talossa aikaisemmat naapurit luuhasi öisin saunaosastolla yleisinä ryyppypäivinä ke, pe ja la mutta olivat vissiin keksineet miten kiukaan saa itse päälle kun paskasia löylykauhoja ei ole tullut vastaan. Taloyhtiön tarjoama tunnin saunavuoro on kyllä aika nihkeä kun siinä ajassa ei saa edes hikeä pintaan.
- Kk__
Alien, kahdeksas matkustaja:
http://www.imdb.com/title/tt0078748/
Tyyppi saa ruokapöydässä akuutin haimatulehduksen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984