Mitenkäs nyt eteenpäin?
Sain psykopaatti-diagnoosin !!
51
1634
Vastaukset
- äkäne
No älä ainakaan vahingoita muita enempää. Ja pysy erossa päihteistä.
- En_huijaa
Mistä sait päähäsi että olen vahingoittanut ketään? Ja kerran viikossa otan kännit,huumeita inhoan.
- Olet_trolli
Olet trolli.
- fhfhfh
Eihän sitä tarvitse ketään vahingoittaa vaikka onkin psykopaatti. Moraali ja eettiset arvot on pääteltävissä, opiskeltavissa ja järkeiltävissä. Punnitsee aina järkevimmän vaihtoehdon itsensä kannalta. En minäkään jätä ihmisiä jotka ottavat minua kupoliin ihan suunnattomasti tappamatta siksi, että välittäisin siitä onko ne elossa vai kuolleet vaan siksi että minua ei kiinnosta istua vankilassa. Toisen elämästä voi tehdä helvetin muillakin ja ihan laillisilla tavoilla jos haluaa ja on mielenkiintoa. Yleensä ei ole koska ihmiset ei merkitse mitään eikä muiden mielipiteet merkitse mitään eikä ole mitään julkisuuskuvaa josta olisin erityisemmin kiinnostunut, koska jos haluan jotain saan sen jokatapauksessa oli asiat miten tahansa. Yleensä kuitenkin viihdyn omissa oloissani, koska en ole aidosti kiinnostunut kenestäkään jos se ei edistä jotain minulle tärkeää asiaa tai asian etenemistä.
- En_huijaa
Oletko sinäkin saanut psykopaatti-diagnoosin?
- eisittenmuuta
Aja kuorma-autokortti jos sinulla ei sellaista ole . Ajele ammatiksesi autoa ,siinä saat olla yksin . Et sovi ryhmässä työskentelyyn .
- kerroesim
Mikä sitten on on niin tärkeä asia että sitä pitäisi ja voisi avittaa vahingoittamatta muita ihmisiä?
Halailet puita?
Miten voit tehdä toisen elämästä helvetin häntä vahingoittamatta?
Ja jos haluat jotain saat sen joka tapauksessa muka muita vahingoittamatta?
Höpöhöpö. Tuskin uskot itsekään
ellet ole myös älyllisesti vajakki.- fhfhfh
Suuria vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Siis todella suuria? Missään vaiheessa en sanonut että en vahingoittaisi ihmistä. En tee sitä siksi koska sanktiot on suuremmat kuin hyöty. Helvetin voi tehdä LAILLISESTIKIN eli ei tarvitse rikollista toimintaa josta saattaa seurata sanktio. Enkä myöskään väittänyt ettenkö voisi saada jotain asiaa vahingoittamalla, mutta eipä ole tarvinnut tähän mennessä vahingoittaa muuta kuin seminarsistejen itsetuntoja. Se että tiedät mikä on yhteiskunnassa oikein ei ole tunne vaan päättelyn ja tiedon hankkimisen tulos. Vain täysi idiootti tekee tunteella ratkaisunsa.
- Minun_narsisti
fhfhfh kirjoitti:
Suuria vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Siis todella suuria? Missään vaiheessa en sanonut että en vahingoittaisi ihmistä. En tee sitä siksi koska sanktiot on suuremmat kuin hyöty. Helvetin voi tehdä LAILLISESTIKIN eli ei tarvitse rikollista toimintaa josta saattaa seurata sanktio. Enkä myöskään väittänyt ettenkö voisi saada jotain asiaa vahingoittamalla, mutta eipä ole tarvinnut tähän mennessä vahingoittaa muuta kuin seminarsistejen itsetuntoja. Se että tiedät mikä on yhteiskunnassa oikein ei ole tunne vaan päättelyn ja tiedon hankkimisen tulos. Vain täysi idiootti tekee tunteella ratkaisunsa.
Minun narsisti-psykopaattini uusine hemppuineen olisi saanut kyytiä aikoinaan, jos siitä ei olisi ns. saanut samaa kuin ihmisestä...
Enkä taatusti ole psykopaatti. Ihan järjellä päättelin, että kerjäsi suorastaan käytöksellään vrrta nenästään... - wotanicushominus
fhfhfh kirjoitti:
Aivan.vain täysi idiootti toimii tosissaan pelkän tunteen varassa.
- sapiens
Jos tarkoitus pyhittää keinot ja rangaistuksesta ei ole pelkoa.
- Luultavasti_
sapiens kirjoitti:
Jos tarkoitus pyhittää keinot ja rangaistuksesta ei ole pelkoa.
Luultavasti narsistit ajattelevat omien mielettömien tarkoitusperiensä olevan riittäviä syitä, että pitävät hyväksyttynä tapana ajatella juuri noin.
- antiquusancient
Luultavasti_ kirjoitti:
Luultavasti narsistit ajattelevat omien mielettömien tarkoitusperiensä olevan riittäviä syitä, että pitävät hyväksyttynä tapana ajatella juuri noin.
Ihan miten vaan kuvittelet.
- jfkjdfkjdfk
Kannattanee perehtyä sairausluokituksiin, ennen kuin miettii mistä alkaisi tänään jutella.
- Popunisti
Politiikkaan mukaan.
- MenestysTaaattu
Onnittelut! :) Eipä muutako yrittäjäksi tai politiikkaan ^^
- Katsoin_teeveestä
Psykopaatteja on menestyvistä tehtävissä yhteiskunnassa. Eikä heistä kaikista ole haittaa muille ihmisille. Tiettävästi näillä psykopaatieilla on ollut hyvä lapsuus.
Pahis psykopaatteja on ne joilla on ollut rankka, vaikea ja traumaattinen lapsuus.
Lisättävää... - hitlerinpienipippeli
No mitä järkeä on edes elää, jollei kykene tasavertaiseen, terveeseen vuorovaikutukseen?
Eikö se ole aivan liian yksiulotteista?
Siis saat seuraa näyttelemällä, mutta oikeasti et voi koskaan saada keneltäkään mitään aitoa esim kumppanuutta kun et pysty mitään aidosti antamaan 'omana itsenäsi'.
Enkä tarkoita vain petipuuhia tai pikavoittoja vaikka sitä kaltaisesi, alemman ihmislajin edustaja,
tuskin käsittää. Et voi olla millään tavalla haluttava kaveri. Olet eläimiä alhaisempi elukka.- En_huijaa
Kiitos kauniista sanoistasi :).En kylläkään edes kaipaa ihmisten seuraan,olen täysin erakoitunut ja viihdyn nim.omaan yksikseni.Vältän ihmisiä parhaani mukaan.
En tosin tiedä onko viestisi tarkoitettu minulle vai tuolle toiselle "psykopaatille" joka ei tod.näköisesti ole edes saanut diagnoosia mutta joka psykopaatin omaisesti nyysi minun aloittaman ketjun itselleen. - serlok
No mikä sinulla sitten on narsistinen lähde?
Aito psykopaatti-narsisti ei vetäytyisi erakkokuoppaan ilman että saa huomiota.
Ellet sitten kirjoita laitoksesta tai äiteen peräkamarista, jolloin et kuitenkaan ole yksin.
- sielähänpiereskelet
Ettei vaan olisi kuitenkin ihmisiä ikävä, kun pitää tällaiselle palstalle kirjoitella?
- TietoJulki
Nim. "En_huijaa". Kerrotko meille miten diagnoosi tehtiin jossa sinut todettiin psykopaatiksi?
- En_huijaa
Eräs psykiatri ilmoitti että olen psykopaatti.Hän myös satuili että minulla on mittava rikosrekisteri yms roskaa.Minulla ei ole minkäänlaista rikosrekisteriä.En ole koskaan jutellut kyseisen psykiatrin kanssa,en tiedä ihan tarkkaan mistä hän nuo valheelliset tietonsa on minusta saanut.Epäilen että eräältä monialakriminaalinarsistilta joka yritti sälyttää rikollisen menneisyytensä minun niskoilleni.Narsisti kyllä myöhemmin narahti valheistaan.Ikävää on että tämä samainen psykiatri jatkaa vieläkin valheiden levittelyä minusta.Ja muutama muukin saman laitoksen työntekijä.
Veikkaan että tämä ketju katoaa täältä aika nopeasti. - TietoJulki
En_huijaa kirjoitti:
Eräs psykiatri ilmoitti että olen psykopaatti.Hän myös satuili että minulla on mittava rikosrekisteri yms roskaa.Minulla ei ole minkäänlaista rikosrekisteriä.En ole koskaan jutellut kyseisen psykiatrin kanssa,en tiedä ihan tarkkaan mistä hän nuo valheelliset tietonsa on minusta saanut.Epäilen että eräältä monialakriminaalinarsistilta joka yritti sälyttää rikollisen menneisyytensä minun niskoilleni.Narsisti kyllä myöhemmin narahti valheistaan.Ikävää on että tämä samainen psykiatri jatkaa vieläkin valheiden levittelyä minusta.Ja muutama muukin saman laitoksen työntekijä.
Veikkaan että tämä ketju katoaa täältä aika nopeasti.Tuo vaikuttaa siltä että olisi erehdytty henkilöstä ja on tapahtunut väärinymmärrys.
Olet siis saanut psykopaatti diagnoosin psykiatrilta jonka kanssa et ole jutellut?
Ohjeeni olisi, korjaa ne väärät rikosrekkari tiedot hänelle heti. Sähköpostilla tai soita. Parempi olisi molemmilla. - En_huijaa
Ei auta koska hänen kanssaan ei voi keskustella.Alkaa kuulemma huutamaan tai suoltamaan rivouksia jos hänen sanomisiaan tai mielipiteitään kyseenalaistetaan.
Minä annan asian olla koska ei hänen juttujaan kukaan usko,korkeintaan joku yhtä häiriintynyt kuin hän itse joten mitä väliä. - argumemtum
En_huijaa kirjoitti:
Veikkaan että tämä ketju katoaa täältä aika nopeasti.Puoskareitane ovat kaikki.ihmiselämää tuhoavia hirviöitä.joiden satuiluilla ei ole
Minkäänlaista lääketieteellistä arvoa. - Argumemtum
argumemtum kirjoitti:
Puoskareitane ovat kaikki.ihmiselämää tuhoavia hirviöitä.joiden satuiluilla ei ole
Minkäänlaista lääketieteellistä arvoa.Vihaan niitä.tulevat toivottavasti tulevaisuudessa kokemaan omat
"Nurnbergin oikeudenkäynnit".
Vihaan niitä kaikkia.
- MrJuha82outolintu
Ite sanon suoraan asian jolleki kiusaajalle.
Olen kovasanainen.
Pystyn kovuuteen.
EN itke liikoja.
Olen kova koville.
Muutama tyyppi mun takia retkahtanu pullon pariin, kun oon sanonu kovia totuuksia niille.
Suurin osa muuttunut mun takia ja on nykyään mun nettiystävä.
Mun keinot ovat vaan välillä kovat, sanon suoraan kyllä kaunistelematta pahantekijöille.
En tiedä onko se oikein?
Oon saanu siitä myös negatiivista palautetta joiltaki, että heijän mielestä teen väärin.
En osaa sanoa.
Oonko itse jopa mahdollista kylmätunteinen psykopaatti?
Tuli mieleen vaan.- Tunnistat_
"Mun keinot ovat vaan välillä kovat, sanon suoraan kyllä kaunistelematta pahantekijöille."
Tunnistat 'pahantekijät'. Miten on, miksi keräät juuri heitä 'itsellesi'?
Pahantekijät ovat heikkoja psyykkisesti yleensä... Ajatteletko ehkä, että heitä on sinunkin helppo pyörittää mielesi mukaan ja että sinulla voisi olla heille myöhemmin jotain käyttöä ehkä?
Jos, niin sitten voi olla että sinulla on jotain taipumusta...
Epäilen että et ole uudelleen syntynyt Jeesuskaan ainakaan. - MrJuha82outolintu
Tunnistat_ kirjoitti:
"Mun keinot ovat vaan välillä kovat, sanon suoraan kyllä kaunistelematta pahantekijöille."
Pahantekijät ovat heikkoja psyykkisesti yleensä... Ajatteletko ehkä, että heitä on sinunkin helppo pyörittää mielesi mukaan ja että sinulla voisi olla heille myöhemmin jotain käyttöä ehkä?
Epäilen että et ole uudelleen syntynyt Jeesuskaan ainakaan.Netissä vain on ollu tapana sanoa suorat sanat kiusaajille, mutta tietokoneen ulkopuolella en toimi näin.
Tosin vähentäny sitä netissä, etten sano suoria kommentteja.
Mulla on myös jääkylmä suhtautuminen sillä tavalla, että sanon suorat sanat ja sen jälkeen en kommentoi ollenkaan, jos esim kiusaaja provosoituu.
Se on semmosta henkistä väkivaltaa henkistä kiusaajaa kohtaan, josta itseasiasssa nautin, mutta yleensä voi sanoa vain lopeta kiusaaminen eikä tarvi enempiä välttämättä, ja nykyään yleensä en sano edes mitään turhanpäiväisillä tyypeille, jotka haluu vaan loukata ihmisiä.
Eli siis kyllä koen käyttäväni vahvaa mieltäni kiusaajia vastaan netissä tarpeen tullen.
Suorat totuudet heistä ihmisinä, paskakikkareen arvoisia ihmisiä ja kylmä ohittaminen jatkossa, ettei vastakommentoi niille ollenkaan.
Se on toiminu hyvin ja kiusaaminen on loppunut kyllä.
Huomannu, että tuo on todella tehokas keino voittaa kiusaaja.
Osa kiusaajista on mun nykyinen kaverini.
Olen aluksi rökittänyt niitä, ne ovat masentuneet ja tulleet sitten järkiinsä.
Eräs tosin teki itsemurhan minun takia (nettikommentoija, en kerro nimee).
Mutta todellaki huomannu sen, että aika moni kiusaajista on tullu mun kaveripiiriin NETISSÄ.
TIETOKONEEN ULKOPUOLELLA OON LÄHES KOKONAAN ERAKKO IHMINEN.
Ei oo ystäviä.
Joitain tuttuja on. - MrJuha82outolintu
Tunnistat_ kirjoitti:
Epäilen että et ole uudelleen syntynyt Jeesuskaan ainakaan.Eli siis osa kiusaajista on lopettanu kiusaamiseni (tai jonkun muun kiusaamisen) ja tullu mun kaveriksi, vaikka aluksi ovat yrittäneet pommittaa minua.
Nykyään en siis netissä niin paljoa edes kommentoi kiusaajille.
Eipä sitä oikein kannata vaivautua.
On muutaki tekemistä.
Mut aina väliajoin saatan sanoa suorat ja kipeät totuudet.
Huomaa, että moni kiusaaja provosoituu(tulee vittu-kommentteja jne).
Jotkut netissä pitävät mua narsistina, koska kuulemma oon heidän mielestään omahyväinen. - MrJuha82outolintu
Tunnistat_ kirjoitti:
Epäilen että et ole uudelleen syntynyt Jeesuskaan ainakaan.Mut taitaa olla silti niin, että suurimpaan osaan kiusaajista mun kova tyylini ei tehoa, sillä moni kiusaaja on tunteeton ihminen.
Veikkaan näin.
Mut huomannu kyllä, että ovat saattaneet hermostua.
Joku sano, että mikä sä oot tuomitsemaan minut paskakikkareen arvoiseksi ihmiseksi?
Mä vastasin; -Kuules eräs savolainen aikuinen tupettaja sano samallalailla kiusaajista, että ovat paskakikkareen arvoisia ihmisiä, sama pätee esim terroristeihin.
Se on vain niin.
Se tyyppi sano, että se on vain sun mielipiteesi Juha.
Mä vastasin" ei muuten ole vaan se on totuus, koska kiusaaminen ja esim terrorismi sotii ihmisyyttä ja sivistystä vastaan"
Semmoset kiusaajien teot pitää tuomita. - MrJuha82outolintu
Tunnistat_ kirjoitti:
Epäilen että et ole uudelleen syntynyt Jeesuskaan ainakaan.Mutta pyrkiny PALJOn vähentämään keskustelua kiusaajien kanssa.
Ei se kannata.
On muutakin tekemistä elämässä.
Jos kasvotusten joku kiusaisi mua esim kaupungilla, niin todennäköisesti nauraisin vain ja lähtisin pois samantien.
En kyllä netin ulkopuolella alkaisi kovin helposti sättimään enempiä, koska on väkivallan konfliktin uhka, se pitää tiedostaa!
Esim jos huumehörhön kanssa alat kinaamaan ja sanoon sille totuuksia, niin voit saada pian puukon kylkeen.
Järjenkäyttö on aina sallittua. - Nonnii_
"Se on semmosta henkistä väkivaltaa henkistä kiusaajaa kohtaan, josta itseasiasssa nautin,"
Nonnii nonnii! Juuri tuota tarkoitin tuolla toisessa ketjussa. Pitkästynyt kiusattu hakee tuota toisinaan. - MrJuha82outolintu
Nonnii_ kirjoitti:
"Se on semmosta henkistä väkivaltaa henkistä kiusaajaa kohtaan, josta itseasiasssa nautin,"
Nonnii nonnii! Juuri tuota tarkoitin tuolla toisessa ketjussa. Pitkästynyt kiusattu hakee tuota toisinaan.Mikäs siinä jos hakee sitä, koska ei varsinaisesti itse silloin oo kiusaaja ja mikäs siinä, jos saa tyydytystä siihen, kun PUOLUSTAA itseään.
Eli varsinaisestihan se ei oo silloin kiusaamista, vaan ITSENSÄ PUOLUSTAMISTA, jos totta puhutaan. - MrJuha82outolintu
Nonnii_ kirjoitti:
Nonnii nonnii! Juuri tuota tarkoitin tuolla toisessa ketjussa. Pitkästynyt kiusattu hakee tuota toisinaan.Annanpa tässä esimerkin eli minua pitkään kiusannut/vainonnut henkilö, jolle vastaan näin; -Olet huono ihminen ja se on totuus sinusta, koska kiusaat minua.
Olet paskakikkare, kuten se savolainenki tupettaja on sanonu niin kiusaajista.
Mitä vikaa oikeasti tuossa kommentissa on(koska hän on kiusaaja) ?
Onko tuo edes kiusaamista minun osaltani?
Sitten yleensä nykyään en edes lue kiusaajien kommentteja.
Mulla on tiedossa monia tyyppejä, jotka yrittää jahdata youtubessa päänahkaani.
En reagoi niiden kirjoituksiin enää nykyään juuri ollenkaan.
Ja jos niille joskus satunkin vastaamaan, niin en tee sitä tunnekiihkon vallassa toisinkuin esim vielä muutama/pari vuotta sitten, jolloin hermostuin täällä ruudun edessä kiusaajille.
Yhdenki kiusaajan tubekanavan seinäkommentit täytin noin 16 eri kommentilla, joissa saarnasin kuinka paha ihminen hän oikeastaan on.
No mutta nykyään olen hänen kanssaan hyvä facebook-ystävä.
Hän kai tuli järkiinsä silti mun kirjoituksista, vaikka olin aika rankka ja tunnekiihkoinen.
Tommosia en oo pariin/kolmeen vuoteen enää tehnyt, että täyttäisin jonkun pahan tyypin tubekanavan monilla kommenteillani ja jos olenkin, niin se kommentointi on ollu ystävällistä keskustelua esim musiikista ja elämästä yleensäottaen
.
Sillai suhtaudun asioihin nykyään viileämmin ja rauhallisemmin. - Saatat_kokea
MrJuha82outolintu kirjoitti:
Mikäs siinä jos hakee sitä, koska ei varsinaisesti itse silloin oo kiusaaja ja mikäs siinä, jos saa tyydytystä siihen, kun PUOLUSTAA itseään.
Eli varsinaisestihan se ei oo silloin kiusaamista, vaan ITSENSÄ PUOLUSTAMISTA, jos totta puhutaan.Saatat kokea sen itsesi puolustamiseksi, ja niinhän sen täyspäinen ihminen jotenkin vaistoaa ja kokee sinusta... sinun tapaisestasi jne.
Mutta tosiasiassa jotenkin provosoiva henkilö voi olla kiusaaja, nimenomaan ja sanan varsinaisessa merkityksessä. Tietenkin on ihmisiä, jotka mielellään tarttuvat kaikkeen tarjottuun tilaisuuteen. Mutta kiusaamisen määritelmän tekee ihminen itse. Eli jos sinun provosi ärsyttää jotakuta ja sinä toistelet sitä (tai kuka hyvänsä muu), niin joku voi sen määritellä kiusaamiseksi.
Se on niin yksinkertaista sitten kuitenkin.
Kukaan ei voi ottaa itselleen oikeutta kiusata toisia, vaikka itse sille hyvän selityksen keksisikin. Narsisti tyypillisesti pystyy perustelemaan jopa hengenvaarallisen käytöksensä muita kohtaan jopa niin, että nämä sen narsistia ymmärtäessään hyväksyvät, ennen heräämistään.
Pitkässä suhteessa esim. jos toinen päättää purkaa kouluaikaset kiusaamisesta johtuneet patoutumansa toiseen, tarkoituksella puolustaa itseään, niinkuin ilmaisit asiaa, ei se ole moraalisesti ollenkaan oikein, vaan todella syvältä sitä sivullista puolisoa kohtaan... Eikä siinä ole mitään puolustelemista, kiusattu on muuttunut silloin kiusaajaksi. - MrJuha82outolintu
Saatat_kokea kirjoitti:
Saatat kokea sen itsesi puolustamiseksi, ja niinhän sen täyspäinen ihminen jotenkin vaistoaa ja kokee sinusta... sinun tapaisestasi jne.
Mutta tosiasiassa jotenkin provosoiva henkilö voi olla kiusaaja, nimenomaan ja sanan varsinaisessa merkityksessä. Tietenkin on ihmisiä, jotka mielellään tarttuvat kaikkeen tarjottuun tilaisuuteen. Mutta kiusaamisen määritelmän tekee ihminen itse. Eli jos sinun provosi ärsyttää jotakuta ja sinä toistelet sitä (tai kuka hyvänsä muu), niin joku voi sen määritellä kiusaamiseksi.
Se on niin yksinkertaista sitten kuitenkin.
Kukaan ei voi ottaa itselleen oikeutta kiusata toisia, vaikka itse sille hyvän selityksen keksisikin. Narsisti tyypillisesti pystyy perustelemaan jopa hengenvaarallisen käytöksensä muita kohtaan jopa niin, että nämä sen narsistia ymmärtäessään hyväksyvät, ennen heräämistään.
Pitkässä suhteessa esim. jos toinen päättää purkaa kouluaikaset kiusaamisesta johtuneet patoutumansa toiseen, tarkoituksella puolustaa itseään, niinkuin ilmaisit asiaa, ei se ole moraalisesti ollenkaan oikein, vaan todella syvältä sitä sivullista puolisoa kohtaan... Eikä siinä ole mitään puolustelemista, kiusattu on muuttunut silloin kiusaajaksi.Ok kirjoitus kai? Silti kuten selitin sen, niin kiusaajalle voi sanoa "lopeta kiusaaminen" tai "olet huono, se on totuus sinusta". Ei tuo ainakaan vielä tee minusta kiusaajaa.
Eri asia on sitten se, jos alkaa pommittamaan samaa tyyppiä liikaa, niin se täyttää kiusaamisen kriteerit.
Sitä kutsutaan häirinnäksi.
Toki jos aikeet ovat hyvät sanoen lopeta kiusaaminen, niin ei se vieläkään täytä kiusaamisen merkkejä.
Jos alkaa riehumaan enemmän, niin silloin....
Jos vihapäissään jahtaa tyyppiä.
Jos pommittaa tyyliin 16 kommenttia toisen seinään, se on jo häirintää.
Syyllistyin siihen vuonna 2014.
Tämän jälkeen samanlaionen ei oo toistunut.
Jos aina silloin tällöin puuttuu kiusaamiseen ja sanoo sen eri henkilöille, siinä ei mitään väärää.
Toki aina miettii omia sanomisia, että tekeekö sittenkään oikein ja onko itte mahdollisesti kiusaaja myös.
Kyllä oon tätä pohtinut.
Siksi oon miettinytkin, että voisinko olla sittenki joku narsisti tai lievästi psykopaatti.
Toki aika turhia päätelmiä, koska hyvin todennäköisesti en tänä päivänä ole sellainen.
Kyllä jos esim kasvotusten joku kiusaisi minua, niin poistuisin vain paikalta ja ehkä sanoisin "ei helvetti" puistellen päätä.
Kyllä kiusaajaan voi suhtautua kylmätunteisesti eli ei vastaa sille ja sanoo sille "oot huono, mikä totuus sinusta/kiusaaajista".
En näe siinä vielä kiusaamisen merkkejä, eri asia kuten aiemmin sanoin, jos alkaa pommittamaan tyyliin 10-20 kommenttia samassa videossa tai toisen tubekanavalla.
Myönnän, että tuntuu hyvältä se, kun olen niskan päällä, kun tiedän, että olen vahvamielinen.
Toki kiusaaja voi olla yhtä vahva, en tiedä.
Mutta aikeeni ovat enemmän siinä, että kiusaamiseen PITÄÄ PUUTTUA.
Toki sekin tuntuu hyvältä, että tyypit raivostuu minulle eivätkä pidä minusta.
Mulle oma maine ei oo niin tärkeä, minua saa vihata.
En omasta mielestäni provosoi esim mielipiteilläni.
Miksi pitää provosoitua normaalista mielipiteestä esim?
Kiusaamiseen puuttuminen ei kyllä oo kiusaamista, mutta toki myönnän, että jos liikaa toistelee ja pommittaa liikaa jotain, niin eihän se oo hyvä asia.
Oon tehnyt sitäki.
Nykyään en oikeastaan. - Milloin_
"Myönnän, että tuntuu hyvältä se, kun olen niskan päällä, kun tiedän, että olen vahvamielinen."
Milloin tunnet olevasi niskanpäällä? - MrJuha82outolintu
Milloin_ kirjoitti:
"Myönnän, että tuntuu hyvältä se, kun olen niskan päällä, kun tiedän, että olen vahvamielinen."
Milloin tunnet olevasi niskanpäällä?Esim silloin, jos kiusaaja on hermostunut minulle, jonka huomaa ainakin silloin, jos se koko ajan lähettelee viestejä/kommentteja ja minä en reagoi niihin.
Eipä mun tarvi laukoa kuin oma mielipide jostain poliittisesta asiasta, jossa esim tuen pakolaisia, niin se saa porukan raivon partaalle.
Vihassa ei ole hyvä elää.
Vihanpito lisää terveysriskiä sairastua johonki tautiin, siitä tehty tutkimustakin.
Tiedän, että se on totta.
Ja se, että joskus kiusaaja on lopettanu mun kiusaamisen, kun huomannu, ettei muhun tehoa kiusaaminen ja se, että osa on mun kaveri ja on lopettanu sen kiusaamisen.
Eräs ajautui pullon pariin minun kommenttien takia, jossa kerroin totuuksia hänestä ihmisenä, mutta siitä on jo aikaa 5 vuotta, kun se tyyppi jahtasi mua tubessa joka päivä ja välillä hermostuin kyllä ja sanoin rankasti sille.
Hän ei ole kuitenkaan minun ystäväpiirissäni.
Ja NYKYÄÄN EN VIITSI EDES LUKEA NIIJEN LUUSEREIDEN KOMMENTTEJa.
EVVK.
Kylmästi vain suhtautuu semmosiin ihmisiin.
En minä muutenkaan rakenna ihmissuhteitani kiusaajien varaan.
Mä hengaan vain hyvien ihmisten kanssa.
Ylipäätään en lue niitä kommentteja, ei vois vähempää enää kiinnostaa.
Aina jotain tyyliin olet vammainen Juha hahha, olet nolo läski Juha hahhah tai olet typerä homo Juha.
Ei semmosia aivopierukommentteja jaksa edes lukea. - asurmattum
Niinpä niin.ei maailmassa pärjää kynnysmattona.se on ainakin totta.
- cyclicdarkness
Ymmärrän osittain
- tarkistatermit
Psykopaatti ei tunne myötätuntoa ketään kohtaan.
Sosiopaatti taas voi olla vaikka täysin häikäilemätön työkaveri, mutta silti olla asiallinen jopa hyvä naisille, lapsille ym.
Esim mafiapomo on voinut teurastaa kilpailijoita, mutta voi silti olla kiltti perheenisä.
Eli termeistä, esim politiikot ei välttämättä ole psykopaatteja, mutta sosiopaatteja kyllä.- Tuossa_art
http://tieku.fi/ihminen/aivot/psykopaatti/psykopaatti-kuka-on-psykopaatti
Tuossa artikkelissa taidetaan puhua synonyyminä sosiopaatista ja psykopaatista.
Minulla on käsitys, että sosiopaatti on syrjäytynyt, kun sitten taas psykopaatti ei välttämättä ole, vaan voi todellakin pelata yritysjohdossa ja politiikassa.
Selvää on, että tunteeton ja katumaton psykopaatti pärjää politiikassa terävin kyynärpäin.
- suksikoothelv
Kappas. Synonyymisesti määreitä käytettiin.
Jutun julkaisuajankohtaa ei näkynyt.
Ei-toivottuja henkilöitä jokatapauksessa.- jne___
" 11.02.2012
Psykopaatti on luonnehäiriöinen ihminen
Psykopaatiksi haukutaan usein ihmistä, joka käyttäytyy normaalia itsekkäämmin, röyhkeämmin ja tunteettomammin.
”Sielun sairautta” eli luonnevikaisuutta tarkoittava psykopatia ei kuulu enää nykypsykiatrian käsitteistöön, vaan yleensä asiantuntijat puhuvat joko sosiopatiasta tai epäsosiaalisesta persoonallisuudesta." jne... - Ja_muistan
Ja muistan jostain aiemmin lukemastani, että määritelmää psykopatia käytetään nykyään vähän epämääräisesti, eikä tosiaan kuulu enää varsinaiseen tautiluokitukseen. Määritelmä elää kuitenkin alan keskusteluissa ja sille haetaan uutta määritelmää. Nyt sitä taidetaan tosiaan vähän maasta ja asiantuntijasta riippuen käyttää vaihtelevissa tarkoituksissa.
- huomioliivillinen
Trolli puhui itsensä pussiin jo monet kerran vastaillessaan eri kirjoitusjaolla, muka erityylisesti.
Autokormaamo yrittäjäkö hälle sen diagnioosin kirjoitti? Oikeasti trolli kirjoittaa päivät pitkät skeidaa niin paksusti ja intohimolla, että netissä sille on sanottu olevan psykopaatti.
Oletettavimmin sama tyyppi, joka vielä iäkkäänä potee uskonnollista kriisiä. Yrittää raamatun pohjalta tehdä "tiedettä".
Höperöksihän tuosta itsensä saa kun vuosikymmenet samaa jarnaa jauhetaan. - SenSenSellaast
Sääliksi käy. Mee terapiaan, niistä kuulema saa psykopaatti apua :)
- luoteispasaati
Paniikkireaktio jälleen v.v eli housut nilkoissa.
- nuusknuusk
eh eh mikä testosteronin käry
oikea urosten voimien mittely
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890