Moikka! Oon tämmönen 16v transmuija helsingistä. Tykkään musasta ja siihen saan aika jäätävästi aikaa kulumaan.. kavereille oon kyl saanu hieman aikaa treenien ohesta raivattua. Harrastan laulua, aika alttomainen olen :'D Olen aika maskuliinisen näkönen vielä, ei ole hormonihoitoja tai mitään alotettu, en meikkaa vielä tms.. Välillä on päiviä kun väsyttää ja on farkut ja huppari, toisinaan on taas esim. haaremihousut tms. Jätkät on kyllä kivoja :'D Jos semonen löytys jostain tämmöselle sukupuolenpuolikkaalle ni oishan sekin ihan jees.. :'3 Oon avoin kaikille ehdotuksille, riippuen tyypistä. ikähaarukka vois olla ehkä semmonen 00- 95?
Kik: K3ttuliini
Jätkää Helsingistä? :3
K3ttuliini
4
151
Vastaukset
- k3ttuliini
Snäppi toimii taas! Siellä nick on kettu99
- utelias45
Onks sul pilluu??
- K3ttuliini
Mitäs se sulle kuuluu!?
- Kettutyttö99
Instagramista löytyy kuvia! Nick on kettutyttis
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609