Televisio on ostettu elokuussa 2011 Toshiba 42SL738N. Ps3 pelit pysähtyvät, häipyvät pitkäsikin aikaa ja tökkivät pahasti. Eli pelaamisesta ei tule mitään. Onko vika televisiossa vai missä? Onko tuossa telkkarissani sitä 24p tukea jota olen lukenut, että siinä pitää olla jotta pelit toimisivat.
Ps pelit tökkivät ja pysähtyvät
5
198
Vastaukset
- Eiriitä
Mene pleikkarin näyttöasetuksiin ja ota ruksi pois kohdasta 1080p. Ei tahdo vääntö riittää masiinassa.
- mummeli67
Täytyy tunnustaa, että en tiedä miten menen pleikkarin näyttöasetuksiin? Jos annat jonkun vinkin niin yritän josko osaisin. Kiittäen vastauksestasi.
- mummeli67
Vaihdoin HDM1:n HDM2:een ja odotan kun varsinainen pelimies (ekaluokkalainen) tulee testaamaan toimivuutta.
- Eiriitä
Kun käynnistät masiinan, on näytössä valikko jonka vasemmasta reunasta löytyy koneen asetukset. Jos kone on otettu asianmukaisesti käyttöön, pitäisi valikkokielen olla suomi jolloin voit kelata kaikessa rauhassa valikkoja alaspäin kunnes ´näyttöasetukset´ löytyvät.
Tai sitten trollikakara tai työtön, jolla on liikaa aikaa eikä saa persettään ylös sohvalta itsesäälissä rypiessään ja syyttäessään muita omasta tilanteestaan, täällä huudattaa muita. Siinä tapauksessa sanon että en minäkään duunistani aina tykkää mutta tänä päivänä postin tuomat verolaput hymyilyttävät kummasti :D- mummeli67
Kiitos neuvoistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392