Onko kellään kokemuksia kyseistä verkkokaupasta?Maksuehdot 20% ennakkomaksua ja loput käteisellä kuskille tavaran saapuessa.
ekodinkoneet
3
405
Vastaukset
- Kokemusia
Keittiön uusinnan yhteydessä hankitut kaikki uudet kodinkoneet tilattiin E-kodinkoneet /Anava Eesti AS:lta toimitettavaksi sovittuna perjantaina asunnolle.
Noudatimme toimittajan maksu- ja toimitusehtoa, jossa loput 80% maksettiin kuljetustoimittaja Posti Oy:lle toimitusosoitteessa toimittajan ehtojen mukaisesti joko käteisenä tai pankkikortilla. Saimme toimitusaikailmoituksen edellisenä päivänä ”toimitus seuraavana päivänä ilman toimittajaa sitovaa aika-arviota”. Matkustimme noin 155km päähän asunnolle.
Myöhään perjantai-iltapäivällä Postin kuljettaja kertoi, että ”Emme ota vastaan käteistä. Voimme tuoda tuotteet uudelleen ensi viikolla, jolloin toimitus on maksettava kortilla. Veloitamme silloin 40 euron toimituslisän.”
Maanantain uudelleentoimitus aiheutti merkittäviä lisäkustannuksia erityisesti yhden työpäivän menetyksenä ja yli 300 ajokilometrinä. Täten näennäisesti edullinen kodinkonehankinta tulikin todella kalliiksi. - Anonyymi
Kaupan peruuntuessa rahojen palautus tuntuu kestävän suomalaiselle pankkitilille...luvattu 14 päivän palautusoikeus.
- Anonyymi
Ostin uunin ekodinkoneet.fi puljusta 2023 keväällä ja uuni hajosi syksyllä 2023 noin viidennellä käyttökerralla. Takuuasioissa kohtasin välttelyä, valehtelua ja väistelyä, eli ks firmasta ostetuilla tuotteilla ei ole takuuta. Varoituksena muille kun tilaatte tavaraa virolaisesta nettikaupasta. Olen itse asioinut suomalaisten lisäksi myös saksalaisissa ja brittiverkkokaupoissa mutta siellä asiat hoituu myös kun menee pieleen. Tässä oma kokemukseni e-kodinkoneet tai elodinkoneet.fi kaupasta vuonna 2023
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913