Kello oli viittä vailla kuusi illalla kun saavuin puolijuoksua linja-autoasemalle vain todetakseni sen sulkeutuneen puolituntia aikaisemmin. Silmäilin aikatauluja siinä seinässä ja saatoin todeta ettei sinä iltana menisi enää autoa kaupunkiin. Hemmetin hemmetti manailin itsekseni, kaikki menee taas päin prinkkalaa.
Olin suorittamassa varusmiespalvelustani syrjäisessä varuskunnassa kaukana isommista kaupungeista ja olin myöhästynyt ensin virallisesta lomakuljetuksesta komppanianvääpelin pelleilyn takia, sekä nyt siitä viimeisestä linja-autosta joka meni kaupunkiin. Lisäksi rahat olivat sen verran vähissä että saatoin suosiolla unohtaa taksin.
Jonkun matkan päässä kulki se ainoa isompi tie joka vei kaupunkiin. Eipä siinä auttanut muu kun lähteä talsimaan sen tien varteen ja toivoa että saisin kyydin vielä saman iltana, sillä kasarmille palaaminen ei kiinnostanut. Onneksi oli kesä ja saattaisin nuokkua yön vaikka siinä bussiaseman penkillä jos muu ei auttaisi. Näytti lisäksi vielä siltä että alkaisi sataa ja niin se alkoikin ripeksiä kun saavuin siihen tien varteen. Päätin kävellä jonkin matkan päässä olevalle linja-autopysäkille.
Piristääkseni itseäni edes hiukan leikittelin mielessäni ajatuksella että paikalle saapuisi joku kaunis nuorehko nainen ja poimisi kyytiinsä. Aluksi tämä nainen kyselisi olinko ollut kauan kiinni kasarmilla ja olisiko minulla tyttöystävä odottamassa kotona. Kertoisin ettei minulla ole tyttöystävää ja olisin päässyt pitkästä aikaa lomille. Matkalla tämä nainen rupeaisi huokailemaan omaa tylsää elämäänsä ja kertoisi kuinka kauan on kulunut jo siitä kun viimeksi oli tapaillut ketään . Alkoi satamaan jo melko paljon, nostin kauluksia pystyyn ja jatkoin kävelyä. Palasin fantasiaani jossa nainen kertoisi kuinka univormu kiihottaa häntä ja kuinka hän oli tavannut entisen miesystävänsä kanssa käydä ajelemassa autolla ja naimassa aina jossakin ulkona. Hän kysyisi minulta haluaisinko kokeilla ja luonnollisesti haluaisin. Lopulta kääntyisimme pienelle sivutielle joka johtaisi hiekkakuopalle ja siellä ottaisimme auton takapenkiltä huovan joka levitettäisiin hiekalle siihen lammikon rantaan. Hän riisuisi hitaasti kiusoitellen siinä edessäni ja vähentelisin samalla omia vaat…TÖÖÖÖT !
Mitä pahusta säpsähdin ? Takanani oli joku auto joka tööttäsi minulle. Hypähdin sivummalle väistääkseni ja auto ajoi ohitseni hiljaa pysähtyen siihen eteeni vähän matkan päähän. Olin kävellyt täysin ajatuksissani liftaten koko ajan peukalo ojossa, enkä ollut kuullut autoa ollenkaan. Huomasin myös että satoi jo kohtalaisesti ja aloin olemaan melkoisen märissä vaatteissa. Kävelin auton viereen ja kurkkasin sisälle, siellä istui kyllä nainen, mutta ei suinkaan tämä nainen josta olin juuri unelmoinut, ei tosiaankaan, vaan eräs toinen, jonka myös ikävällä tavalla TUNSIN !
Tämä nainen oli eräs sotilaskotisisarista tai oikeastaan sotilaskodinemäntä. Mieleeni palautui elävästi tapaus sotilaskodissa joka sattui minulle pari viikkoa sitten. Armeijassa on aina nakkeja eli töitä ja niitä on hyviä sekä huonoja. Huono on jos joutuu vaikka päivystämään tai siivoamaan jotakin pölyista varastoa, mutta on myös hyviä. Niitä on esimerkiksi soderaketti eli avustat sotilaskodissa kantamalla astioita ja täytät myyntitiskiä tms. Helppoa ja haluttua hommaa, jossa saa lisäksi vilkuilla sekä tehdä tuttavuutta sotilaskotisisarien kanssa, vaikka se onkin kiellettyä. Siinä hommassa on myös säännölliset tauot tasatunnein ja ilmaiset syötävät ja juotavat. Minulla oli ollut usein tapana mennä tauollani varastohuoneeseen helpottamaan oloani ellei eräs tietty sisar ollut työvuorossa. Olin ollut juuri masturboimassa siellä ajatellen tuota kaunista vaaleatukkaista Riittaa johon olin kai vähän ihastunutkin. Monta kertaa oli istuttu soden takapihalla juomassa kahvia ja Riitta oli poltellut samalla savuketta. Mukava likka vaikka olikin minua vanhempi sellaiset pari vuotta.
Varastonovi oli tällä kertaa avattu yllättäen ja siinä oviaukossa oli seisonut juuri tämä sama tuiman tuntuinen ja topakka sotilaskodin emäntä, joka nyt tarjosi minulle siinä kyytiä. Tuolloin siellä varastohuoneessa hämmästyneet katseemme olivat kohdanneet hetkeksi ja sitten hänen katseensa oli nauliutunut hetkeksi kovana seisoneeseen kyrpääni, jota olin pidellyt edelleen tiukasti nyrkissäni. Olin jähmettynyt paikalleni kun suolapatsas ja odottanut hirveää huutoa, jota ei silti koskaan ihme kyllä ollut tullut. Tämä nelissäkymmenissä oleva emäntä oli vain nostanut katseensa ja sanonut, anteeksi, jatka vain ihan rauhassa ja sulkenut oven poistuen. ...
Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/vanhemmat-naiset/varusmies-saa-kunnon-kyydit/
Varusmies saa kunnon kyydit
varusmiesjosoisin
7
5153
Vastaukset
- lastilasse
Tälle lensi lastit
- iujbvhy
Kumpikin saa mitä haluaa
- vetoveijo
Kylläpä alko kuulkaas panettaan kun tätä lueskeli, oli meinaan sen verran kiihottavaa tekstiä, että oli ihan pakko kaivaa vehje esiin
- runkkurami
Kylläpä tuli taas runkattua
- umbertto0
Ihan loistava tarina helpottamaan lauantai-iltapäivän panetusta, hyvin irtos lastit
- ujbvhy
Tää oli kiihottava
- tältaa
Ihan parhaita tälläset tarinat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3982249Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882120- 981832
- 4451772
- 71454
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141383- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9936Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72891Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41852