Eli mitkä olisivat hyviä/helppohoitoisia teroja n. 92 litraiseen akvaarioon?? Sitruunatetraa olen jo miettinyt, mutta itselläni kävi mielessä myös Punatetra. Neontetra on varmankin liian suuri akvaariooni??
Helppohoitoisia Tetroja 92 litraiseen??
9
678
Vastaukset
- ....
Neontetra on pienempi kuin kumpikaan noista.
- anni
Ota mieluummin neontetroja noin pieneen. Tai jos akvaariosi lämpötila opn yli 25 astetta, niin sitten vaikka kardinaalitetroja, jotka ovat hyvin samannäköisiä kuin neontetratkin, mutta viihtyvät lämpimämmässä vedessä.
Sitruunatetra viihtyisi paremmin isommassa altaassa. - lippulehtikala
Neontetra kasvaa vain 3-4 cm pituuteen, kun taas sitruunatetran koko pyörii 4-5 cm hujakoissa. Kyllä neon- tai kardinaalitetrat ovat varsin sopivia n. 100 litran altaaseen.
- nainen vaan..
on meillä 90 litrasessa 4 kpl.ei ole iso parvi, mutta viihtyvät kyllä hyvin. mustatetrat ovat helppo hoitoisia ja nättejä,energisiä jne..
- nainen vaan..
Vaari-o kirjoitti:
teillekin tiedoksi
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001104&posting=22000000006375912#22000000006375912että 92 litraseen EI voi ottaa tota sun määrää(20kpl.)kaloja.
sinun mielestä meidän pienempien akvaarioiden kalatko ei voi olla onnellisia?kaikilla ei ole isoa allasta. ja mun mielestä on olemassa pieniä ja isoja parvia.
täällä moni väittää toista ja toinen toista.että on sekava paikka.
jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee.
mun mielestä parhaan vastauksen saa asiaan ammatillisesti perehtyneiltä..ainakin minä olen saanut, jos on tarvinnut jotakin kysyä..jokaisella on omanlaisiaan kokemuksia. - JuuLia
nainen vaan.. kirjoitti:
että 92 litraseen EI voi ottaa tota sun määrää(20kpl.)kaloja.
sinun mielestä meidän pienempien akvaarioiden kalatko ei voi olla onnellisia?kaikilla ei ole isoa allasta. ja mun mielestä on olemassa pieniä ja isoja parvia.
täällä moni väittää toista ja toinen toista.että on sekava paikka.
jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee.
mun mielestä parhaan vastauksen saa asiaan ammatillisesti perehtyneiltä..ainakin minä olen saanut, jos on tarvinnut jotakin kysyä..jokaisella on omanlaisiaan kokemuksia.Parempi kun kukaan ei tee niin kuin parhaaksi näkee vaan niin kuin kalojen paras on.
Ketäs nämä asiaan ammatillisesti perehtyneet ovat?
- memu
Laita Intiaaninsulkatetroja parvi ( 8 ).
Ne ei pienistä murehdi ja on helppohoitoisia.
Ja mielestäni kyllä kivan näköisiäkin.
Itelläni on 10 kpl:een parvi ja kyllä saa hyviä naurujakin välillä, kun sitä menoa ja meininkiä altaassa seuraa! :)- tiuku_
Joo, inkkarit rlz! :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136