Helppohoitoisia Tetroja 92 litraiseen??

-ruuSu-

Eli mitkä olisivat hyviä/helppohoitoisia teroja n. 92 litraiseen akvaarioon?? Sitruunatetraa olen jo miettinyt, mutta itselläni kävi mielessä myös Punatetra. Neontetra on varmankin liian suuri akvaariooni??

9

695

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Neontetra on pienempi kuin kumpikaan noista.

• anni

Ota mieluummin neontetroja noin pieneen. Tai jos akvaariosi lämpötila opn yli 25 astetta, niin sitten vaikka kardinaalitetroja, jotka ovat hyvin samannäköisiä kuin neontetratkin, mutta viihtyvät lämpimämmässä vedessä.

Sitruunatetra viihtyisi paremmin isommassa altaassa.

• lippulehtikala

Neontetra kasvaa vain 3-4 cm pituuteen, kun taas sitruunatetran koko pyörii 4-5 cm hujakoissa. Kyllä neon- tai kardinaalitetrat ovat varsin sopivia n. 100 litran altaaseen.

• nainen vaan..

on meillä 90 litrasessa 4 kpl.ei ole iso parvi, mutta viihtyvät kyllä hyvin. mustatetrat ovat helppo hoitoisia ja nättejä,energisiä jne..

• nainen vaan..
        Vaari-o kirjoitti:

teillekin tiedoksi

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001104&posting=22000000006375912#22000000006375912

että 92 litraseen EI voi ottaa tota sun määrää(20kpl.)kaloja.
        sinun mielestä meidän pienempien akvaarioiden kalatko ei voi olla onnellisia?kaikilla ei ole isoa allasta. ja mun mielestä on olemassa pieniä ja isoja parvia.
        täällä moni väittää toista ja toinen toista.että on sekava paikka.
        jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee.
        mun mielestä parhaan vastauksen saa asiaan ammatillisesti perehtyneiltä..ainakin minä olen saanut, jos on tarvinnut jotakin kysyä..jokaisella on omanlaisiaan kokemuksia.

• JuuLia
        nainen vaan.. kirjoitti:

että 92 litraseen EI voi ottaa tota sun määrää(20kpl.)kaloja.
        sinun mielestä meidän pienempien akvaarioiden kalatko ei voi olla onnellisia?kaikilla ei ole isoa allasta. ja mun mielestä on olemassa pieniä ja isoja parvia.
        täällä moni väittää toista ja toinen toista.että on sekava paikka.
        jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee.
        mun mielestä parhaan vastauksen saa asiaan ammatillisesti perehtyneiltä..ainakin minä olen saanut, jos on tarvinnut jotakin kysyä..jokaisella on omanlaisiaan kokemuksia.

Parempi kun kukaan ei tee niin kuin parhaaksi näkee vaan niin kuin kalojen paras on.

Ketäs nämä asiaan ammatillisesti perehtyneet ovat?

• memu

Laita Intiaaninsulkatetroja parvi ( 8 ).
      Ne ei pienistä murehdi ja on helppohoitoisia.
      Ja mielestäni kyllä kivan näköisiäkin.
      Itelläni on 10 kpl:een parvi ja kyllä saa hyviä naurujakin välillä, kun sitä menoa ja meininkiä altaassa seuraa! :)

• tiuku_

Joo, inkkarit rlz! :))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3754
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2021
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1246
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1116
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      995
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35