Helppohoitoisia Tetroja 92 litraiseen??

-ruuSu-

Eli mitkä olisivat hyviä/helppohoitoisia teroja n. 92 litraiseen akvaarioon?? Sitruunatetraa olen jo miettinyt, mutta itselläni kävi mielessä myös Punatetra. Neontetra on varmankin liian suuri akvaariooni??

9

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Neontetra on pienempi kuin kumpikaan noista.

• anni

Ota mieluummin neontetroja noin pieneen. Tai jos akvaariosi lämpötila opn yli 25 astetta, niin sitten vaikka kardinaalitetroja, jotka ovat hyvin samannäköisiä kuin neontetratkin, mutta viihtyvät lämpimämmässä vedessä.

Sitruunatetra viihtyisi paremmin isommassa altaassa.

• lippulehtikala

Neontetra kasvaa vain 3-4 cm pituuteen, kun taas sitruunatetran koko pyörii 4-5 cm hujakoissa. Kyllä neon- tai kardinaalitetrat ovat varsin sopivia n. 100 litran altaaseen.

• nainen vaan..

on meillä 90 litrasessa 4 kpl.ei ole iso parvi, mutta viihtyvät kyllä hyvin. mustatetrat ovat helppo hoitoisia ja nättejä,energisiä jne..

• nainen vaan..
        Vaari-o kirjoitti:

teillekin tiedoksi

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001104&posting=22000000006375912#22000000006375912

että 92 litraseen EI voi ottaa tota sun määrää(20kpl.)kaloja.
        sinun mielestä meidän pienempien akvaarioiden kalatko ei voi olla onnellisia?kaikilla ei ole isoa allasta. ja mun mielestä on olemassa pieniä ja isoja parvia.
        täällä moni väittää toista ja toinen toista.että on sekava paikka.
        jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee.
        mun mielestä parhaan vastauksen saa asiaan ammatillisesti perehtyneiltä..ainakin minä olen saanut, jos on tarvinnut jotakin kysyä..jokaisella on omanlaisiaan kokemuksia.

• JuuLia
        nainen vaan.. kirjoitti:

että 92 litraseen EI voi ottaa tota sun määrää(20kpl.)kaloja.
        sinun mielestä meidän pienempien akvaarioiden kalatko ei voi olla onnellisia?kaikilla ei ole isoa allasta. ja mun mielestä on olemassa pieniä ja isoja parvia.
        täällä moni väittää toista ja toinen toista.että on sekava paikka.
        jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee.
        mun mielestä parhaan vastauksen saa asiaan ammatillisesti perehtyneiltä..ainakin minä olen saanut, jos on tarvinnut jotakin kysyä..jokaisella on omanlaisiaan kokemuksia.

Parempi kun kukaan ei tee niin kuin parhaaksi näkee vaan niin kuin kalojen paras on.

Ketäs nämä asiaan ammatillisesti perehtyneet ovat?

• memu

Laita Intiaaninsulkatetroja parvi ( 8 ).
      Ne ei pienistä murehdi ja on helppohoitoisia.
      Ja mielestäni kyllä kivan näköisiäkin.
      Itelläni on 10 kpl:een parvi ja kyllä saa hyviä naurujakin välillä, kun sitä menoa ja meininkiä altaassa seuraa! :)

• tiuku_

Joo, inkkarit rlz! :))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      26
      3214
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2359
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      76
      2252
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1991
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1643
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      45
      1489
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1406
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1295
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      119
      1159
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1116
    Aihe