Mitä tekee jakolasku keskusteluissa?

sisältö

En kirjoita matematiikasta vaan nimimerkki "jakolaskun" tavasta osallistua keskusteluihin. Onko yhden irviminen ainoa jonka osaa?

29

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakolasku

Toki kirjoitan muutakin kun irvin ja tietenkään en muuta osaa.
      Tuu sieltä pensaasta että tiedän kuka olet! Raukkis!

• sovinnollisempi

Pysyvällä merkillä esiintyvä jakolasku joka uskaltaa olla hieman irvimässä näitä muutamia täällä jotka taasen ovat irvimässä sellaista sovinnollisempaa kirjoittajaa joka uskaltaa pysytellä omalla linjallaan

• jakolasku

Kiitos pikku kannustuksesta! En oikein pääse näistä huonoista tavoistani eroon mutta näyttää kuitenkin siltä että ei ne muutkaan.
        Ja tosiaan omalla nimmarillani kirjoitan tällä sekä viereisillä palstoilla, sekin on tietysti typerää.
        ....ja muuthan EI KOSKAAN IRVI ainakaan nimmarillä vaikka näitä saatanan REKATTUJA nimmareita olisi tusina koneessa.
        Tästä olen vetänyt johtopäätöksiä joko olette koko lauma mamiksia tai livenä selkään puukottajia.
        Terveisin niin ikävä ihminen ettei maa päällänsä toista kanna...tai onhan toinenkin sehän taitaa olla...noh antaa olla.

• captcöpenick
        jakolasku kirjoitti:

Kiitos pikku kannustuksesta! En oikein pääse näistä huonoista tavoistani eroon mutta näyttää kuitenkin siltä että ei ne muutkaan.
        Ja tosiaan omalla nimmarillani kirjoitan tällä sekä viereisillä palstoilla, sekin on tietysti typerää.
        ....ja muuthan EI KOSKAAN IRVI ainakaan nimmarillä vaikka näitä saatanan REKATTUJA nimmareita olisi tusina koneessa.
        Tästä olen vetänyt johtopäätöksiä joko olette koko lauma mamiksia tai livenä selkään puukottajia.
        Terveisin niin ikävä ihminen ettei maa päällänsä toista kanna...tai onhan toinenkin sehän taitaa olla...noh antaa olla.

Kyllä se ärsyttää jos joku kirjoittaja on asetelmassa, minä vs. muut kirjoittajat. Toki hänellä on muutama sydänystävä.
        Hän maalipensselit ja huulipunapuikot ojossa on puolustamassa faniaan kynsin ja hampain. Toki hyvää ja sääntöjenmukaista.

Se siinä kyrsii, että hänen kirjoituksensa on "ylimaalaaminen" on kirjoituksen opettajalle henkilökohtainen loukkaus.

• jakolasku

Kiitos Cc vastauksesta. Tästä voidaan vääntää maailman tappiin. Minä alan vetäytyä yöpuulle.
      Hyvää yötä kaikille ja nähkää kauniita unosia.

• Jaaha, pitäskö vielä viimesetkin eloa palstalle tuovat kirjoittajat saada poistetuksi. Itekin olen sinnikkäästi kymmenen vuotta nyt palstalla tullut oleskelleeksi, milloin enemmän, miloin vähemmän. Kirjoittanut ihan hyviä juttuja, mutta myös tapellut ja riehunutkin vuosia sitten. Väsymys käy jo käpälään eikä enää niin avomielinen viitti ollakaan.
        Ei tätä hommaa pidä niin sydämen päälle ottaa, jos haukkuja tulee, anti tulla.
        Terveiset jakolasku teiän ´porukalle´ , koirillekin rapsutukset ja halaukset. Kerkisi meiänkin perheessä viis - kuus koiraa olla, samoin kissoja.

• terveiset-puskasta

Aloittajana ruuneperi on puskaan piiloutunut, kun ei uskalla enää naamaansa näyttää. Arvosteli jo toisaalla "jakolaskun" kirjoituksia. jjoutavoista kun ei saaanut häädettyä, niin nyt on vuorossa seuraava "potilas" ruunen vastaanotolla.

• Niin, sen verran vastaan vielä....ylpeähän olen, kun olen sus. Pidän lähimmäisistä ja läheisistäni huolta.
        Ja eikös raamatussa sanota jotensakin pikkusen muunneltuna, että sellaisena kuin itseäsi pidät, pidät muitakin ihmisiä.

• Itsensä kautta tuntee muut ihmiset, on tosiaan sanonta! Erilaisia kun ollaan, tuleehan siinä joskus yllätyksiä:D

Enpä ole palstakärhämiin sen kummemmin kiinnittänyt huomiotani, muutokset koko Euroopassa, sen taloudessa ja muuttoliikkeessä saa lueskelemaan niitä näkymiä ja seuraamuksia.

PS.
        Hyvä on toisistaan huolehtiminen, ylikorostunut pätemisentarve joskus taas ymmärrettävää.
        Useimmilla sentään on varaa painaa villaisella pienet nälväisyt:D,
        tai kokea edes jälkeenpäin huumorilla!

• jakolasku
        sus.morsian kirjoitti:

Jaaha, pitäskö vielä viimesetkin eloa palstalle tuovat kirjoittajat saada poistetuksi. Itekin olen sinnikkäästi kymmenen vuotta nyt palstalla tullut oleskelleeksi, milloin enemmän, miloin vähemmän. Kirjoittanut ihan hyviä juttuja, mutta myös tapellut ja riehunutkin vuosia sitten. Väsymys käy jo käpälään eikä enää niin avomielinen viitti ollakaan.
        Ei tätä hommaa pidä niin sydämen päälle ottaa, jos haukkuja tulee, anti tulla.
        Terveiset jakolasku teiän ´porukalle´ , koirillekin rapsutukset ja halaukset. Kerkisi meiänkin perheessä viis - kuus koiraa olla, samoin kissoja.

Tervehdys Sus ja kiitoksia nk.uutisista. En minä Ruunen käskystä lähde yhtään mihinkään itsepäinen kun oon. Palsta on vapaa kaikille.
        Tuosta avomielisyydestä olen kanssasi samaa mieltä, olen pitänyt matalaa profiilia perheasioissa ne ei kuulu muille eikä paljon muukaan. Kirjoitan mieluummin yleisistä asioista.
        Terkut teille taas Manseen!

• jakolasku
        terveiset-puskasta kirjoitti:

Aloittajana ruuneperi on puskaan piiloutunut, kun ei uskalla enää naamaansa näyttää. Arvosteli jo toisaalla "jakolaskun" kirjoituksia. jjoutavoista kun ei saaanut häädettyä, niin nyt on vuorossa seuraava "potilas" ruunen vastaanotolla.

Kylläpä minä tämän marisijan tunnistin. Pöheikössä kahisee. Ruune on vanha mies ja huomion kipeänä tepsuttaa kanveesilla. Häätö on raskas homma etenkin kun häädettävä sattuu olevan kaltaiseni.
        Terkut vaan sullekin.

.

• jakolasku
        sus.morsian kirjoitti:

Niin, sen verran vastaan vielä....ylpeähän olen, kun olen sus. Pidän lähimmäisistä ja läheisistäni huolta.
        Ja eikös raamatussa sanota jotensakin pikkusen muunneltuna, että sellaisena kuin itseäsi pidät, pidät muitakin ihmisiä.

Raamatusta ja virrestä viis veisaan. Yleensä sitä saa mitä tilaakin sehän sanonta on ilkeämielinen sellainen. Lähimmäisistä ja naapureistakin pitää huolehtia.
        Meidän talossa on muutama koira ja eilen yks koira konsertoi monia tunteja. Aloin jo huolestua onko ehkä kotona esim. kaaduttu ja koira hermostui. Tilanne ei ole talossamme tavallinen siksi kävin kuullostelemassa. Asioilla oli oltu muualla.

• jakolasku
        sini-sirkku kirjoitti:

Itsensä kautta tuntee muut ihmiset, on tosiaan sanonta! Erilaisia kun ollaan, tuleehan siinä joskus yllätyksiä:D

Enpä ole palstakärhämiin sen kummemmin kiinnittänyt huomiotani, muutokset koko Euroopassa, sen taloudessa ja muuttoliikkeessä saa lueskelemaan niitä näkymiä ja seuraamuksia.

PS.
        Hyvä on toisistaan huolehtiminen, ylikorostunut pätemisentarve joskus taas ymmärrettävää.
        Useimmilla sentään on varaa painaa villaisella pienet nälväisyt:D,
        tai kokea edes jälkeenpäin huumorilla!

Millä lailla se pätemistarve on hyväksyttävää. Tässä iässä se pitäisi olla jo loppunut.

• Taisin kirjoittaa pätemisen tarpeen olevan joskus ymmärrettävää,... sitäkin on joutunut joskus kokemaan elämän aikana :D

Nyt pitää käväistä Plantagenissä, lähellä sekin on täällä, uimahallikin 50 m päässä, heippa taas!

• jakolasku
        sini-sirkku kirjoitti:

Taisin kirjoittaa pätemisen tarpeen olevan joskus ymmärrettävää,... sitäkin on joutunut joskus kokemaan elämän aikana :D

Nyt pitää käväistä Plantagenissä, lähellä sekin on täällä, uimahallikin 50 m päässä, heippa taas!

Ahaa taisin ymmärtää väärin. Meillä uimahalli on 3km:n päässä kotoani. Olen uhrannut nyt 9 kuukautiseen koiraamme aikaa joten ei ehdi joka paikkaan. Koulutus ja ulkoilutus haukkaa suuret palat ajastani.

• terveiset-puskasta kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

• Jotkut ehkä ovat mukana palstalla syränverellään!
      Minä toivon löytäväni keskustelunaiheita, ja kun en kuulu sisäpiiriin, en koskaan tiedä mitä nuo heitot ja vihjeet ovat ja sisältävät, ja silloin en ole mukana huulenheitossa.
      Sekin minua ihmetyttää, kun lukijat tietävät, kuka kertanimmarin takana kirjoittaa.
      Käsialastako sen huomaa?

• avaruusoppiako

ruunemanni
        6.4.2016 12:36
        Lopetetaan harmitus. Minulle se on kyllä lähes mahdotonta kun jako lasku on aina irvimässä.

Voiko ylläolevasta tekstistä saada väärinkäsityksen?

• Yltäisinpä sinun asiallisuuteesi ja tietomäärääsi. Täm ei ole mikään nuolu tai pelkkä kohteliaisuus. vaan pitkähkön tuntemuksen myötä syntynyt käsitys.

Kun palstoilla on sanottu ainanakin 1243 kertaa, että ruune määrää. Minä en määräile yhtään mitää vaan sanon mielipiteeni "niin syvällä rintaäänellä" että se koetaan määräyksenä.

Minua on pöllytelty n. 15 vuotta ja suuri huippuimuri on pääni yläpuolelle helpottamassa näkemääni ja hengitysmahdollisuutta.

Summa summarum: Mitään en voikaan määrätä (valitettavasti), mutta asioista saatan huomauttaa.

Mieleeläni otan kunnon sanarysyn vähän kenenkä kanssa vaan. Ihan sanattomaksi en jää ja tarvittaessa pyydän Makriinalta sana-apua.

• jakolasku

Koneita voidaan jäljittää. Makriinalle oli tämä.

• Nolostunut.Makriina

No mutta!
        Tuskin sinun sanavarastosi kaipaa lisäyksiä, hyvänen aika!
        Olenko suupaltti?

• jakolasku
        ruunemanni kirjoitti:

Yltäisinpä sinun asiallisuuteesi ja tietomäärääsi. Täm ei ole mikään nuolu tai pelkkä kohteliaisuus. vaan pitkähkön tuntemuksen myötä syntynyt käsitys.

Kun palstoilla on sanottu ainanakin 1243 kertaa, että ruune määrää. Minä en määräile yhtään mitää vaan sanon mielipiteeni "niin syvällä rintaäänellä" että se koetaan määräyksenä.

Minua on pöllytelty n. 15 vuotta ja suuri huippuimuri on pääni yläpuolelle helpottamassa näkemääni ja hengitysmahdollisuutta.

Summa summarum: Mitään en voikaan määrätä (valitettavasti), mutta asioista saatan huomauttaa.

Mieleeläni otan kunnon sanarysyn vähän kenenkä kanssa vaan. Ihan sanattomaksi en jää ja tarvittaessa pyydän Makriinalta sana-apua.

Makriinan onni hän voi jäädä palstalle kun osaa hyvin kirjoittaa. Täytyy siis treenata ettei joudu ulkoruokintaan. Vai kuinka..?

• Mkrn.vahingossapuskasta
        jakolasku kirjoitti:

Koneita voidaan jäljittää. Makriinalle oli tämä.

Eikö olisi aika monimutkaista etsiä puskarin tiedot? Mihin niitä tarvitsisi? Onhan tämä nimmarillakin kirjoittaminen jonkinlaista puskasta huutelua, koska emme toisiamme tunne, jos vastaan tulisimme.
        Palstan idea lienee, että tuntemattomat kirjoittelevat aatoksiaan toisilleen.
        Kannattaa pitää siitä periaatteesta kiinni.

• jakolasku
        Mkrn.vahingossapuskasta kirjoitti:

Eikö olisi aika monimutkaista etsiä puskarin tiedot? Mihin niitä tarvitsisi? Onhan tämä nimmarillakin kirjoittaminen jonkinlaista puskasta huutelua, koska emme toisiamme tunne, jos vastaan tulisimme.
        Palstan idea lienee, että tuntemattomat kirjoittelevat aatoksiaan toisilleen.
        Kannattaa pitää siitä periaatteesta kiinni.

Kyllä jotkut tutkii mistä viestit lähtee minä en tutki. Kirjoitan jos juttu kiinnostaa ei sen kummempaa.

• vain-ehdotus
        ruunemanni kirjoitti:

Yltäisinpä sinun asiallisuuteesi ja tietomäärääsi. Täm ei ole mikään nuolu tai pelkkä kohteliaisuus. vaan pitkähkön tuntemuksen myötä syntynyt käsitys.

ruunemanni
        Summa summarum: Mitään en voikaan määrätä (valitettavasti), mutta asioista saatan huomauttaa. ????

Mitäs´jos avaisit ikioman aloituksen (vrt.Kahvipirtti), johon vain sinä kirjoittaisit ja vastaat siihen, mitä sinulle on kirjoitettu. Silloin halukkaat saisivat kirjoitella vain sinulle ja toiset osaisimme pysyä siitä pois.

Niin, onhan täällä "monininikki" joka myös kirjoitelee itsekseen ja siellä sala jurputtaa "sumppikuppilastakin", niin ja tietenkin sinusta!:))

Voit mielestäsi muka huomauttaa asioista, mutta kun ne ei toistenmielestä ole aina asiallisia.

• ysinen
        Nolostunut.Makriina kirjoitti:

No mutta!
        Tuskin sinun sanavarastosi kaipaa lisäyksiä, hyvänen aika!
        Olenko suupaltti?

Täällä ovat palstat niin vinksin vonksin, ettei tiedä kuka kenellekin kirjoittaa. Taitaa ollylläpidon meiikiä.

• Ramoona_

Olenkohan hyväuskoinen tai peräti sinisilmäinen, kun en kiinnitä juurikaan huomiota siihen, mitä nimimerkin paikalla lukee. Säännöt sallivat rekatullekin kirjoittaa tilapäisnikillä, joten itsekin voin olla epäilyksenalainen, ja joku tutkija voi olla tunnistavinaan minut joistain sanonnoista, tyylistä tai tyylittömyydestä. Tietysti asiayhteydestä saattaa joskus päätellä jäljet ns. sylttytehtaalle.

Olen lähtökohtaisesti luottavainen, mutta luottamuksen voi myös menettää. Hyväuskoisuudessa on puolensa, minulle se on myös sitä, että haluaa uskoa hyvää toisista, kunnes toisin todistetaan. Sittenkin voi antaa anteeksi ja aloittaa uudelleen, täydellistä ihmistä ei onneksi ole. Rajahan hyväuskoisuudessakin vastaan tulee ja terve itsesuojeluvaisto on tarpeen.

Makriina saattaa olla oikeassa, sydänverellään palstalle omistautuneita saattaa olla, ja silloin rivien välistäkin etsii viitteitä loukkauksiin.
      Sydämellisyys sensijaan palstallakin on tervetullutta ja eheyttävää. Muutamat ovat saaneet rumaakin ryöpytystä niskaansa, kyllä siinä avarasydämisyyttä tarvitaan, että jaksaa vielä hyväntahtoisesti ja lämpimästi palstalla jakaa ajatuksiaan.
      Kymmenen vuotta minäkin olen tänne kirjoitellut, aikanaan aktiivisestikin, alan olla jo palstaikäinenkin. Nämä ikärajat ovat keinotekoisia, tai olisinkohan ollut varhaiskypsä. :)

• Lainaus; "ja joku tutkija voi olla tunistavinaan minut joistain sanonnoista, tyylistä tai tyylittömyydestä. Tietysti asiayhteydestä j n e.

Hitsi, että nyt pätkii kirjoituksen jaotus, mutta väliäkö hällä, koska ainaki minä voin "ostaa" mielipiteesi minulle samaksi. Hyvä Heikku!

Tuostapa juuri tuli mieleeni? Täällä....no, ei hiivatti? Mitäpä minä olen kertomaan mielipiteitäni?

Uutta postia näköjään lykää.

• jakolasku

Sun jutut on pitkiä mutta asiaa ja kokemusta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      6
      3777
    2. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      87
      2726
    3. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      107
      2561
    4. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      24
      2245
    5. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      52
      2033
    6. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      106
      1935
    7. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      125
      1799
    8. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      11
      1528
    9. Mitä koululla tapahtui?

Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287
      Imatra
      34
      1204
    10. Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.

Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he
      Perussuomalaiset
      346
      1129
    Aihe