Olen harrastanut Saksan kielen opiskelua, mutta opiskelussa en pääse eteenpäin kun minulla ei ole mahdollisuutta kartuttaa taitojani. Löytyisikö täältä henkilöä jonka kanssa voisin kirjoitella Saksaksi, ihan vaan jokapäiväisistä asioista.
Klaus
Saksan kielen opiskelu
6
1092
Vastaukset
- Sofia
Hallo Klaus!
Ich bin Finnisch und Studentin. Ich will gern mit dir e-mail schreiben :P Ich habe Deutsch viele Jahre gelehrnt, aber vielleicht alles wergessen...? Kann Ich deine e-mail addresse haben? Ich warte auf deine Antwort.
Tschüss,
Sofia =)- Klaus45
Hei Sofia
Kiitti yhteydenotostasi.
Vastasin erehdyksessä omaan viestiini, mutta tässä tulee e-mailini [email protected]
Klaus - profi
"Hallo Klaus!
Ich bin Finnisch und Studentin. Ich will gern mit dir e-mail schreiben :P Ich habe Deutsch viele Jahre gelehrnt, aber vielleicht alles wergessen...? Kann Ich deine e-mail addresse haben? Ich warte auf deine Antwort."
KORJAUKSET:
Ich bin eine finnische Studentin. Ich will gern Dir E-Mails schicken. Ich habe Deutsch viele Jahre gelernt, aber vielleicht habe ich alles vergessen...? Kann ich bitte deine E-Mail-Adresse haben? Ich warte auf dein Antwort.
Terkut,
Saksan kielen profi... - Daisy
profi kirjoitti:
"Hallo Klaus!
Ich bin Finnisch und Studentin. Ich will gern mit dir e-mail schreiben :P Ich habe Deutsch viele Jahre gelehrnt, aber vielleicht alles wergessen...? Kann Ich deine e-mail addresse haben? Ich warte auf deine Antwort."
KORJAUKSET:
Ich bin eine finnische Studentin. Ich will gern Dir E-Mails schicken. Ich habe Deutsch viele Jahre gelernt, aber vielleicht habe ich alles vergessen...? Kann ich bitte deine E-Mail-Adresse haben? Ich warte auf dein Antwort.
Terkut,
Saksan kielen profi...Eipä taida Profillakaan olla ihan saksan kieli hanskassa...
- Klaus45
Hallo Sofia
Vielen Danke für Deine Anwort.
Meine e-mail Adresse ist [email protected]
Tschüss Klaus - profi
Ich bin es...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666391
- 715838
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345075- 624035
- 143895
- 383319
- 713093
- 642957
- 802732
- 492037