Hemmetti ku homonuoriso pärryyttää mopetilla kylällä kaasu pohjassa ja ajjaa yhellä renkaalla!
Pittääkö rueta teitä mopoilijoita ojentamaan ku ette ossaa ajjoaa!
mopoilijat
22
364
Vastaukset
- mätäsvaan
Juu todella ärsyttävää, tää välittäminen nimittäin ;) Hei come on, maailmassa on isompia juttuja kun joku v*tun mopoilijoiden keuliminen ja rällääminen. Antaa poikien nauttia elämästä kun on vielä nuoria :)
- perhananrällääjät
Se on vaaraks liikenteelle!
Kohta on auton pellit rutussa ku nuoret keulii päin! - mätäsvaan
On niilläkin nyt järkee päässä ettei autojen seassa keuli?
- mätäsvaan
Ja hei btw, miks ees valitat ku sulla ei oo ees autoo että et saa ees auton keulaan mopoja ja et oo ees autokortti ikänen vaan tämmönen moponuori itsekkin? ;) äläkä yritä kusettaa koska mä tiiän sut
- Husseonsejuttu
Ime sinä ituhippi kusista bonggii
- Trloloollo
Trollaus aika? :DDDDD
- Huuuuuussseeee
Vielku saatas joku patu tähä jatkoks yksi itkee ;)
- Kakkapökäle1
Enemmänkin ärsyttää kun talvisin linttaillaan traktoreilla :)
- Husqu
Onha ne mopot kivoja mut kyl se 125 voima jyllää (;)
- Paskamyrskytuletule
Kyllä se näin on että ei niitä patuja tänne perkule kine kirjottaa ihana nuoriso :) <3
- tonzaa212
No jo on melekosta
- Elävalitajäitjokii
Traktorit on pyllystä 2t voimapesäke onse juttu vai mitä kirjuri (;)
- Anddiduodaduoda
Kyllä minun weera ei paljo melua olenhan sentään anddiduodaduoda
- Paitsitrollaus
Kaikki on paskaa
- Mikäsraiskattupaskaseo
Enoxi naukuu mut mopo kulje mihkää :)
- jokuvaaaaaa
Kyllä se pitää perkele olla vanahan liiton 903 vallu eikä mikää mopo
- Katotuoltatuleetraktori
Kirjuri kasva aikuiseksi iha turhaa alaikästä trollausta xD
- Vanhus54
Hemmeti ku ei osata kirjottaa, ees niiku vanhukset...
- noxi
Enoxi se perkele olla pittää
- Heheheeheh
Traktori mies valittaa mikä meni vikaan?
Hei älähä ny :D
- Noniinii
Derbi ei ees keuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat993157Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191448Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341380Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053