Hemmetti ku homonuoriso pärryyttää mopetilla kylällä kaasu pohjassa ja ajjaa yhellä renkaalla!
Pittääkö rueta teitä mopoilijoita ojentamaan ku ette ossaa ajjoaa!
mopoilijat
22
342
Vastaukset
- mätäsvaan
Juu todella ärsyttävää, tää välittäminen nimittäin ;) Hei come on, maailmassa on isompia juttuja kun joku v*tun mopoilijoiden keuliminen ja rällääminen. Antaa poikien nauttia elämästä kun on vielä nuoria :)
- perhananrällääjät
Se on vaaraks liikenteelle!
Kohta on auton pellit rutussa ku nuoret keulii päin! - mätäsvaan
On niilläkin nyt järkee päässä ettei autojen seassa keuli?
- mätäsvaan
Ja hei btw, miks ees valitat ku sulla ei oo ees autoo että et saa ees auton keulaan mopoja ja et oo ees autokortti ikänen vaan tämmönen moponuori itsekkin? ;) äläkä yritä kusettaa koska mä tiiän sut
- Husseonsejuttu
Ime sinä ituhippi kusista bonggii
- Trloloollo
Trollaus aika? :DDDDD
- Huuuuuussseeee
Vielku saatas joku patu tähä jatkoks yksi itkee ;)
- Kakkapökäle1
Enemmänkin ärsyttää kun talvisin linttaillaan traktoreilla :)
- Husqu
Onha ne mopot kivoja mut kyl se 125 voima jyllää (;)
- Paskamyrskytuletule
Kyllä se näin on että ei niitä patuja tänne perkule kine kirjottaa ihana nuoriso :) <3
- tonzaa212
No jo on melekosta
- Elävalitajäitjokii
Traktorit on pyllystä 2t voimapesäke onse juttu vai mitä kirjuri (;)
- Anddiduodaduoda
Kyllä minun weera ei paljo melua olenhan sentään anddiduodaduoda
- Paitsitrollaus
Kaikki on paskaa
- Mikäsraiskattupaskaseo
Enoxi naukuu mut mopo kulje mihkää :)
- jokuvaaaaaa
Kyllä se pitää perkele olla vanahan liiton 903 vallu eikä mikää mopo
- Katotuoltatuleetraktori
Kirjuri kasva aikuiseksi iha turhaa alaikästä trollausta xD
- Vanhus54
Hemmeti ku ei osata kirjottaa, ees niiku vanhukset...
- noxi
Enoxi se perkele olla pittää
- Heheheeheh
Traktori mies valittaa mikä meni vikaan?
Hei älähä ny :D
- Noniinii
Derbi ei ees keuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914