Hemmetti ku homonuoriso pärryyttää mopetilla kylällä kaasu pohjassa ja ajjaa yhellä renkaalla!
Pittääkö rueta teitä mopoilijoita ojentamaan ku ette ossaa ajjoaa!
mopoilijat
22
355
Vastaukset
- mätäsvaan
Juu todella ärsyttävää, tää välittäminen nimittäin ;) Hei come on, maailmassa on isompia juttuja kun joku v*tun mopoilijoiden keuliminen ja rällääminen. Antaa poikien nauttia elämästä kun on vielä nuoria :)
- perhananrällääjät
Se on vaaraks liikenteelle!
Kohta on auton pellit rutussa ku nuoret keulii päin! - mätäsvaan
On niilläkin nyt järkee päässä ettei autojen seassa keuli?
- mätäsvaan
Ja hei btw, miks ees valitat ku sulla ei oo ees autoo että et saa ees auton keulaan mopoja ja et oo ees autokortti ikänen vaan tämmönen moponuori itsekkin? ;) äläkä yritä kusettaa koska mä tiiän sut
- Husseonsejuttu
Ime sinä ituhippi kusista bonggii
- Trloloollo
Trollaus aika? :DDDDD
- Huuuuuussseeee
Vielku saatas joku patu tähä jatkoks yksi itkee ;)
- Kakkapökäle1
Enemmänkin ärsyttää kun talvisin linttaillaan traktoreilla :)
- Husqu
Onha ne mopot kivoja mut kyl se 125 voima jyllää (;)
- Paskamyrskytuletule
Kyllä se näin on että ei niitä patuja tänne perkule kine kirjottaa ihana nuoriso :) <3
- tonzaa212
No jo on melekosta
- Elävalitajäitjokii
Traktorit on pyllystä 2t voimapesäke onse juttu vai mitä kirjuri (;)
- Anddiduodaduoda
Kyllä minun weera ei paljo melua olenhan sentään anddiduodaduoda
- Paitsitrollaus
Kaikki on paskaa
- Mikäsraiskattupaskaseo
Enoxi naukuu mut mopo kulje mihkää :)
- jokuvaaaaaa
Kyllä se pitää perkele olla vanahan liiton 903 vallu eikä mikää mopo
- Katotuoltatuleetraktori
Kirjuri kasva aikuiseksi iha turhaa alaikästä trollausta xD
- Vanhus54
Hemmeti ku ei osata kirjottaa, ees niiku vanhukset...
- noxi
Enoxi se perkele olla pittää
- Heheheeheh
Traktori mies valittaa mikä meni vikaan?
Hei älähä ny :D
- Noniinii
Derbi ei ees keuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672