KYLLÄ NUO MAAHANTUNKEUTUJAT SAISI OPETTAA OIKEE ISÄN KÄJESTÄ ETTÄ MITEN SUOMALAISTEN SEURASSA TOIMITAAN. SAISI LOPPUA JATKUVA MEUHKAAMINEN JA SEN ARABIMUSSIIKIN HUUATTAMINEN YLEISILLÄ PAIKOILLA... MYÖS SAISIVAT VANHEMPIA IMMEISIÄ KUNNIOITTAA. VA SEHÄ ON RASISMIA JOS MYÖ EI PERKELE MEILLE NAURAMISESTA JA HEIJÄN PELLEILYSTÄÄN TYKÄTÄ. JOKU ROTI PERKELE!!!!
JOKU ROTI PERKELE
14
591
Vastaukset
- Älyävaiei
Joku roti tuon sun huutamisen kanssa.
- näinsetotuuson
No, huutaa hän tai ei mutta hän on oikeassa. suomi on nykyään avoin kaikelle pahalle ja päättäjät eivät ole kiinnostuneita muusta kuin että kansalaisilla olisi huono olla.
- Runkkaan
veän käteen..
- arabimusiikkionbest
vitun juntti rasistit
- todettakoon.tähän
Olen samaa mieltä kanssasi. Tuolla lämpöisissä etelänmaissa asuu suomalaisia vakituisesti. He eivät osaa ottaa senpaikan kulttuuria huomioon, ei ruokia eikä muutakaan. Vievät ruisleipänsä ja pappinsakin paikanpäälle, eikä paikallista uskontoa, joka on ikiaikaista katolista, niin ota siihen osaa. Kulkevat verkkareissa, öykkäröivät vain porukoissa. Heidät pitäisi ehdottomasti palauttaa kotimaahansa, sillä veropakolaisina siellä kuluttavat paikallisten terveyskeskuspalveluja.
Aivan, olen kanssasi samaa mieltä. heitä myös pitää opettaa isänkädestä, miten menevät tunkeutumaan sinne toisten elämänalueille. Pysyisivät täällä pohjolassa.
Hyvä, kun samansieluisija löytyy puolin ja toisin. Tehdään jako, kyllä nuo suomalaiset, onhan heitä erittäin paljon tuolla asumassa, niin puntit tasaantuu.
Tämä näin verrokkina oikein suomalaisen kirjoituksesta lyhennettynä feispuukista luin.
Siksi meidän paikalliset paukapäät ymmärtää, että maailma on hieman laajiempi, kuin takahikiän resupekat, joiden elämää ei näy, kuin paskahuusin ja tuvan polulla. Kyllä me muut täällä hyvin pärjätään näitten tulijoiden kanssa. On niitä ennenkin tullut ja joku pikku porukka on savunnut sillähetkellä. Mutta, eiköhän kulttuurimme ole laajentunut siitä. Kuinka rikasta on esim. ruokailla kiinalaisessa ,tai pizzapaikassa jne. Tästäkin voimme saada uutta ja meidän vanhustenhuollon paikassa, missä äitini vetelee jo 96- vuotta, on värillisiä työntekijöitä ja hyvä niin. Omia kun ei kiinnosta hoitaa heitä ja kas, kuinka hyvin ovat hoitaneet muoria, vaikka on dementoitunut.- kanansaenvälilihanen
On teillä suvaitsevaisilla idiooteilla perusteet: kun myö suahhaan pitssoo ja kepappia niin myö ollaan kansaen välisie :) Kerro nyt hyvä ihminen, mitä hyvää on islamilaisessa kultturissa???
- kanansaenvälilihanen
Luuletko suvaitsevainen paukapää, että somaleilla hoitajapula poistuu? Voi hyvä ihme sentään, mitä ääliöitä maa päällään kantaa. Pysy pois täältä, ole hyvä.
- ählämiä
Mene Suvakki hoitoon.
- näinonmarjat696969soo
paltamon pelimannit soittaa tollaset mestarit himbeen
paska haisee ja balalaikka soi
jumala armahtaa suvakit ja kriitikot
terveisiä turun yliopistosta
meidän kanssa ei pelleillä
meillä on aina gradut valmiina
paltamossa hakataan ravintola pelimannissa...joka viikko...
skandinavian jumala odin johdattaa meitä ikuiseen taisteluun.
ja minä vannon siskoni perseen kautta, minä taistelen ensimmäisenä
vaikka henkeen ja vereen asti
se on velvollisuus, paltamolaista verta kohtaan. - cbjmjyttrye
Syökää sikaa. Syökää sikaa.
- kysynpähänvaan
sehän on rasismia jos emme salli terrosrismia ja naisten raiskausta... Vittu mikä on suvakeilla niin päässä vikana että olette tämmöisen ajattelutavan kannalla
- Katsokaalastenneperään
Tuntuu aika pahalta katsoa ku maahantunkeutujat käveleevät käsikynkässä 14-15 v paltamolaisten tyttöjen kanssa. Missä suojaikäraja?!
- xaxaxaxaxasss
:DDDDDD:_D:_D_D_D_D_D_:D:D:DD:D:D:D:D:D::D:D:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456047Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314466Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242552Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122296Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast491481Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781424Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331267- 351054
- 1731010