Olenko paha ihminen

Elmunen

Hei, yritän avata tähän tarinaani. Olen yli 30-v.nainen ja olen sairastanut jo pitkään pakko-oireistahäiriötä. Minulla on ollut esimerkiksi seksuaalisia pakkoajatuksia. Olen ollut aivan uupunut noihin ajatuksiin.

Eräänä päivänä olin lapseni kanssa ulkoilemassa käsi kädessä..yhtäkkiä jostain kumman syystä heilutin kättäni jossa oli lapsenikin käsi (hanska kädessä) alapääni kohdalla n. kaksi sekunttia tai alle. Siis en tiedä mikä hiton ajatusvirhe tuo oli, tajusin heti ettei noin saa tehdä ja mielessäni silloin mietin, että miksi ihmeessä tein noin. Mutta siis tiedän tehneeni noin.

Olen tuntenut tuosta ihan kamalaa syyllisyyttä. Voinko ajatella, että toimin noin tiedostamatta/vahingossa, koska lopetin toiminnan hyvin pian. Onko elämäni pilalla tuon teon takia? Vai voinko antaa anteeksi itselleni virheliikkeet? En todellakaan oikeasti haluaisi tehdä mitään pahaa.

3

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elmunen

      Ja lisään vielä tuohon, että minulla oli vaatteet päällä, tottakai.

    • Elmunen

      Olisin kiitollinen, jos joku viisas voisi kommentoida. Lisään vielä, että en ole varma oliko se minun vai lapsen käsi, joka osui alapäähäni n. pari sekunttia(kun oli käsi kädessä).

      Nolottaa kirjoittaa näistä, mutta olen aivan kamalan huolestunut siitä, että teinkö jotain väärin. Miten pääsisin yli tuosta asiasta? Yritänkö jatkaa normaalia elämää?

    • voihanocd

      Jos sinua jäi noin paljon tuontapainen ajatus vaivaaamaa, ni seki on kai jonkinlainen oire ocd:sta. No niin tai näin. En ota kantaa tekoosi kun en ole sitä edes nähnyt. Tekstin perusteella ei vaikuta aivan hirveältä. Toiseksi olet kai hakenut apua pakko-oireiluusi? Kolmanneksi kannattanee kokeilla ensiksi kaikki luontaistuotteet avuksi enneku siirtyy SSRI-pillereihin tai muihin. Inositol, L-teaniini, 5-HTP ja mitä näitä nyt on..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe