Hei, yritän avata tähän tarinaani. Olen yli 30-v.nainen ja olen sairastanut jo pitkään pakko-oireistahäiriötä. Minulla on ollut esimerkiksi seksuaalisia pakkoajatuksia. Olen ollut aivan uupunut noihin ajatuksiin.
Eräänä päivänä olin lapseni kanssa ulkoilemassa käsi kädessä..yhtäkkiä jostain kumman syystä heilutin kättäni jossa oli lapsenikin käsi (hanska kädessä) alapääni kohdalla n. kaksi sekunttia tai alle. Siis en tiedä mikä hiton ajatusvirhe tuo oli, tajusin heti ettei noin saa tehdä ja mielessäni silloin mietin, että miksi ihmeessä tein noin. Mutta siis tiedän tehneeni noin.
Olen tuntenut tuosta ihan kamalaa syyllisyyttä. Voinko ajatella, että toimin noin tiedostamatta/vahingossa, koska lopetin toiminnan hyvin pian. Onko elämäni pilalla tuon teon takia? Vai voinko antaa anteeksi itselleni virheliikkeet? En todellakaan oikeasti haluaisi tehdä mitään pahaa.
Olenko paha ihminen
3
296
Vastaukset
- Elmunen
Ja lisään vielä tuohon, että minulla oli vaatteet päällä, tottakai.
- Elmunen
Olisin kiitollinen, jos joku viisas voisi kommentoida. Lisään vielä, että en ole varma oliko se minun vai lapsen käsi, joka osui alapäähäni n. pari sekunttia(kun oli käsi kädessä).
Nolottaa kirjoittaa näistä, mutta olen aivan kamalan huolestunut siitä, että teinkö jotain väärin. Miten pääsisin yli tuosta asiasta? Yritänkö jatkaa normaalia elämää? - voihanocd
Jos sinua jäi noin paljon tuontapainen ajatus vaivaaamaa, ni seki on kai jonkinlainen oire ocd:sta. No niin tai näin. En ota kantaa tekoosi kun en ole sitä edes nähnyt. Tekstin perusteella ei vaikuta aivan hirveältä. Toiseksi olet kai hakenut apua pakko-oireiluusi? Kolmanneksi kannattanee kokeilla ensiksi kaikki luontaistuotteet avuksi enneku siirtyy SSRI-pillereihin tai muihin. Inositol, L-teaniini, 5-HTP ja mitä näitä nyt on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575529- 954461
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731177Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799