Otsikon mukaisesti olen siis hankkimassa GTA V:tä. Huomasin, että ladatun version saa halvemmalla kuin perinteisen levypakkauksen. Itselläni ei kuitenkaan ole kokemusta noista, niin voisiko joku vähän kertoa mitä eroja noilla sitten on. Vaatiiko ladattu versio enempi tilaa ja vaikuttaako internet yhteyden nopeus pelaamiseen tai siis, pitääkö netin olla päällä pelattaessa? Itseäni ei siis houkuta levypakkaus missään mielessä ja näppärempäähän se on pelata ilman levyä.
Download vai levyversio GTA V pc:lle
Matka-mikko
2
119
Vastaukset
- yjkhvnvb
Ero on siinä jaksatko odottaa 60 gigan paketin latautumista netin yli vai asennatko paketin mielummin dvd:ltä. Muuta eroa ei ole.
- äälpuhupaskaa
"Muuta eroa ei ole."
Retailversion mukana tulee kartta, ohjeläpyskä ja muuta sälää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232