Hei! Voiko joku kertoa minulle OnePlus 2:sta?! Olen miettinyt, että ostan kyseisen puhelimen. Onko järkevää? Toinen vaihtoehtoni on Huawein Honor 7
Luotettavan puhelimen osto
3
120
Vastaukset
- lgmielummin
Minun mielipiteeni on, koska samalla hinnalla saa LG G4 jossa ominaisuuksia joita Op2sta puuttuu, ja on tehokkaampikin. Lisälsi takuuasiat ovat helpompia G4ssa koska voi ostaa lähi gigantista, kun op2 pitää tilata kiinasta.
- FinnishKappa
Hyvä puhelin alle neljänsadan, jos NFC:n puuttuminen tai terävät kulmat ei haittaa. Tosin itse ostaisin mieluummin Motorolan Moto X Stylen, jota pidetään alle neljänsadan parhaana puhelimena. Kummatkin erinomaisia puhelimia, makukysymys.
- dqiojwdqqd
"kun op2 pitää tilata kiinasta."
- Ei muuten tarvi enää sillä Elisa Shopit myy niitä suoraan tiskiltä ja netissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940