Kulkukollit kuriin

munatpois

Taas on alkanut jokakeväinen riesa siitä, että kyläilevät kollikatit tulevat mouruamaan oven taakse ja merkkaavat paikkoja kusisilla jätöksillään. Nytkin haisee ovenedusmatto katin kuselle, kun eilen illalla siellä mourusi punaruskea kollikatti täällä Kalevalla. Kun aukaisin oven, se ampaisi täyttä vauhtia huut'helkkariin, kun tiesi, että on pahoilla teillä.

11

284

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JulmaJuha

Saman ole huomannut että matut kyttää jokapaikassa "pikkupillua". Pusikot heiluu kun matut tumputtaa.

• onkin

Kissoja.

• mist_johtuu

Kumma juttu. Mulla on ikää pian 60 vuotta eikä minkäänlaisista kulkukolleista ole koskaan ollut riesaa.

• laumakissojasepahin

Ihan on asuinpaikasta kiinni paljonko irtokissoja on, ei ne ihan joka paikassa käy.Jos ei ole irtokissanpitäjiä, ei ole irtokissojakaan.
        Laita lapsukaisille hiekkalaatikko,tai kasvimaa.Jos ei silloinkaan ole siellä vieraan kissan jätöksiä, olet todella onnekas ;)

• kisulleparempikoti

Saattaa raukka olla hyljätty.Kissahan ei saa ulkoilla ilman valvontaa, joten jos ei ole omistaja valvomassa kissan kulkua, se on lain vastaisesti heitteillä.

Jos kissan tekoset häiritsee, ota kisu kiinni, ja toimita löytöeläintalolle.
      Sieltä sen omistajansa hakee, jos sellaista enää on.Jos ei hae, kisuli leikkuutetaan, ja sille hommataan hyvä, ja vastuullinen koti.Josta se ei lähde muiden nurkkiin merkkailukierroksille ;)

• AliceCooper

Rotanmyrkky on helpoin keino päästä eroon haittaeläimistä.

• fghjukilöäölkjhg

Et oo tosissas.
        Katso mitä laki sanoo kissoista, ja hoida omat, sekä irturit sen mukaan.

• irtokissalleuuskoti

Kissa on toki haitallinen vieraslaji luonnossa, mutta ne kuuluu löytäjän kiikuttaa löytöeläintaloille.

• Torjuja
        fghjukilöäölkjhg kirjoitti:

Et oo tosissas.
        Katso mitä laki sanoo kissoista, ja hoida omat, sekä irturit sen mukaan.

Kyllä olen täysin tosissani eikä kiinnosta vittuakaan mitä laki sanoo asiaan. Omistajan vika jos päästää laittomasti häiriköimään muita. Henki pois tuholaisilta.

• KissatKuriin

Loukkupyydys on paras ja siitä voi tilanteen mukaan otuksen vapauttaa tai lopettaa.

• LITTLEBIG

taitaa olla kullikollit paimiossa liikkeellä hehhehheh ;) pyydysrasiat auki!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1877
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    5. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      505
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe