Kulkukollit kuriin

munatpois

Taas on alkanut jokakeväinen riesa siitä, että kyläilevät kollikatit tulevat mouruamaan oven taakse ja merkkaavat paikkoja kusisilla jätöksillään. Nytkin haisee ovenedusmatto katin kuselle, kun eilen illalla siellä mourusi punaruskea kollikatti täällä Kalevalla. Kun aukaisin oven, se ampaisi täyttä vauhtia huut'helkkariin, kun tiesi, että on pahoilla teillä.

11

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JulmaJuha

Saman ole huomannut että matut kyttää jokapaikassa "pikkupillua". Pusikot heiluu kun matut tumputtaa.

• onkin

Kissoja.

• mist_johtuu

Kumma juttu. Mulla on ikää pian 60 vuotta eikä minkäänlaisista kulkukolleista ole koskaan ollut riesaa.

• laumakissojasepahin

Ihan on asuinpaikasta kiinni paljonko irtokissoja on, ei ne ihan joka paikassa käy.Jos ei ole irtokissanpitäjiä, ei ole irtokissojakaan.
        Laita lapsukaisille hiekkalaatikko,tai kasvimaa.Jos ei silloinkaan ole siellä vieraan kissan jätöksiä, olet todella onnekas ;)

• kisulleparempikoti

Saattaa raukka olla hyljätty.Kissahan ei saa ulkoilla ilman valvontaa, joten jos ei ole omistaja valvomassa kissan kulkua, se on lain vastaisesti heitteillä.

Jos kissan tekoset häiritsee, ota kisu kiinni, ja toimita löytöeläintalolle.
      Sieltä sen omistajansa hakee, jos sellaista enää on.Jos ei hae, kisuli leikkuutetaan, ja sille hommataan hyvä, ja vastuullinen koti.Josta se ei lähde muiden nurkkiin merkkailukierroksille ;)

• AliceCooper

Rotanmyrkky on helpoin keino päästä eroon haittaeläimistä.

• fghjukilöäölkjhg

Et oo tosissas.
        Katso mitä laki sanoo kissoista, ja hoida omat, sekä irturit sen mukaan.

• irtokissalleuuskoti

Kissa on toki haitallinen vieraslaji luonnossa, mutta ne kuuluu löytäjän kiikuttaa löytöeläintaloille.

• Torjuja
        fghjukilöäölkjhg kirjoitti:

Et oo tosissas.
        Katso mitä laki sanoo kissoista, ja hoida omat, sekä irturit sen mukaan.

Kyllä olen täysin tosissani eikä kiinnosta vittuakaan mitä laki sanoo asiaan. Omistajan vika jos päästää laittomasti häiriköimään muita. Henki pois tuholaisilta.

• KissatKuriin

Loukkupyydys on paras ja siitä voi tilanteen mukaan otuksen vapauttaa tai lopettaa.

• LITTLEBIG

taitaa olla kullikollit paimiossa liikkeellä hehhehheh ;) pyydysrasiat auki!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8073
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4963
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3737
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2960
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      44
      2393
    Aihe