Haluaisin aloittaa Vlogityyppisten videoiden tekem

Yuutube

Elikkä siis oon 14v. Poika ja haluaisin tehdä vlogi/myday/haaste/peli/sketsi/jne. Videoita, mutta en pysty koska minua varmasti kiusattaisiin siitä. Joskus 8 vuotiaana tein youtubeehen animaatio ja jotain pelivideoita (Minecraft/Roblox) mua kiusattiin niistä koko ajan ja 10 vuotiaana lopetin videoiden tekemisen (mulla oli jotain 60tilaajaa) ja koska kiusaamista ei lopetettu laitoin videot yksityisiksi ja sen jälkeen ei ole kiusattu. Oon tehnyt kohta 2,5 vuotta videoita uudelle kanavalleni mistä kukaan muu ei tiedä (kohta 200 tilaajaa ja jotain 210K näyttökertaa) sinne teen kaikkia animaatio videoita ja muokkaan editoin erilaisia videoita. Kukaan ei tiedä siitä kanavasta, onneksi. Videoissani en puhu tai näytä naamaani, koska pelkään että joku kaveri löytäisi kanavani tunnistaisi minut. Aloitan kai vlogi/sketsi kanavan kun pääsen yläasteelta.

Kiitos jos luit ja kommentoi.
Kommentoikaa ihan oikeesti, koska kirjotin pitkästi.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dbs

Jos oot tehny videoita 2.5v ja sul on ainoostaa 200 tilaaja, sun videoiden toteutus on selvästi paskaa. Toinen juttu on se, et tollasii 14v vlogaajia on jo ihan liikaa, ja todella harvalla ton ikäsellä on elämässä tarpeeks sisältöö että sitä pidettäis ees jotenki mielenkiintosena. Kuten ite sanoitki, oota et pääset yläkoulust ja alota sitte se vlogikanava, jos se sillo vielä kiinnostaa (todennäkösesti ei).

• Neuvojatt

Hiljaa! 2,5vuotta jos on tehny jotain animaatio videoita ei voi olla maailman tilatuin kanava.
        Ite suosittelen että ootat kunnes pääset yläasteelta tai ammattikoulusta/lukiosta.

• Neuvojatt kirjoitti:

Hiljaa! 2,5vuotta jos on tehny jotain animaatio videoita ei voi olla maailman tilatuin kanava.
        Ite suosittelen että ootat kunnes pääset yläasteelta tai ammattikoulusta/lukiosta.

Ei, mutta huomiota ansaitseva kanava sitä myös saa. Tein 14-15v:nä muutaman let's playn, jotka kaikki julkasin kahen viikon sisään. Kuukaudessa tuli n. 150 tilaajaa, sitte lakkasin uploadaamasta ja moti floppas. Sillä ei oo mitään väliä, millasta sisältöö tuottaa, kunhan sen formaatti on miellyttävä ja se on laadukkaasti toteutettu. Oikeesti hyvin toteutetuista videoista ei myöskään aleta kiusaamaan.

• Kinkkupaniini

Ite oon kohta tehnyt 1 vuoden vlogi/peli videoita.. Tällä hetkellä on 60 tilaajaa. Itse oon suht suosittu koulussa.. Harmi että sinulle kävi niini että alettiin kiusaamaan.. D:
      Itse olen aatellut tehdä haaste videoit jonkun muun ¨tubettajan¨ kanssa.. Justiinsa jotain 7 seconds challenge jne.. Jos kiinnostaa tehdä videoita minun kanssa nii ota yhteyttä: KiNkkuPaniini ([email protected])... Käykääs Seuraamassa Tubes :D
      <3: _Skinkka_

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2990
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2682
    3. 150
      2308
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2269
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1910
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      392
      1727
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      108
      1689
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      316
      1584
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1479
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1472
    Aihe