ENSI HEINÄKUU

duiddu

Mikä on turistien määrä siihen aikaan? Oon ite menossa silloin sinne koko kuukaudeksi.Ja millanen keli?Sadekausihan alkaa syksymmällä?

21

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bakau

Miten ja mitä kautta meet? Mä haluan kans lähtee lasteni kanssa siihen aikaan,mut olen tosi tumpelo ettiin matkoja. Majotukset osaan kyllä ettiä ja järjestää etukäteen.

• duiddu

Ok...Sehän on fiksua kun osaa majoittua Afrikkaan vaikket tiedä millä sinne menet ja koska....Mennään nyt kaikesta huolimati järjestyksessä..Eli kunhan saan vastauksia kysymyksiini,kekesitään keino miten pääset Gambiaan kun sulla on jo huoneisto siellä varattuna...

• viisastelijalle

Eipä nuo sinunkaan kysymykset kovin järkeviä ollut jos sille linjalle lähdetään.Mistä sitä nyt vielä tietää paljonko turisteja ensi Heinäkuussa. Samoin kelit vaikea ennustaa

• duiddu

Siellä tuohon aikaan olleet tietää onko turismia silloin,sää on myös aina sama,ei siellä kelit vaihdu kuten Pohjoismaissa.Reittini tulee olemaan HKI-BARCELONA-BANJUL,lentoyhtiöt NORVEGIAN ja VUELING.

• bakau

Heh. Majoitun Cape Pointissa One Worldissa ja lennot Hki-Madrid jne... Toki osaan majoitushommani useamman vuoden kokemuksella

• bakau

KETÄ kiinnostaa turistien määrä siellä tohon aikaan? Afr.Villagessa niitä oli kourallinen kuukausi sitten,kun olin. Mitä väliä? Joulukuussakin niitä oli hiton vähän verrattuna 2009-2012. Ja ketä sekään kiinnostaa? Kuka sinne TURISTIEN takia menee? Heh.

• duiddu

URPO.

• DUIDUNVELI

Tuota kesällä rahalla on arvo arvaamaton ja köyhäkin saa hevosta alle tai päälle, ikävä kyllä viina ja huumeet virtaa ja islami on kesälomalla. Turistikautena paikallisten örveltämistä rajoitetaan ja meno muuttuu tylsäksi mutta ravintoloiden ruoka tuoreemmaksi. Kesäkautena ennen tuotiin ihmiskaupan uhreja velkaantumaan ja
      koe no käy...., ennen turisti kauden alkua, ikävää touhua varsinkin kun nykyjään tuovat punkeroita.

• salone

Kuumaa ja kosteeta on ja turistejakin jonkin verran, sateitakin varmaan tulee ...

• 45myös

Eikös duiddun pitänyt tietää kaikki Gambiasta. Keksi taas jotain kirjoitettavaa tylsän elämänsä piristämiseksi.

• duiddu

?Missä vaiheessa olisin väittäny sellasta?!Ja usko tai älä mulla ei oo tylsä elämä.En vaan oo koskaan ollu Gambiassa heinäkuussa ja siksi esitin kysymykseni.Voit toki jatkaa typeriä kirjotuksiasi puolestani niin kauan ku huvitut.Kellä tässä tylsää on?...

• duiddu

Vajaat 4 vkoa lähtöön,Gambian hotelleista kuulemma suurin osa kiinni koska turisteja ei juuri ole...

• repparireissu

Muutama vuosi sitten olin Gambiassa heinäkuussa ja se oli tosi rankkaa. Tukahduttavan kuuma, kaikenlaisia ötököitä joka puolella, ajoittain satoi todellakin kaatamalla. Turisteja tapasin muutaman Senegambian alueella, ei tungosta tosiaan missään, hyvin erilainen kokemus verrattuna sesonkiaikaan. Kokemus se oli sekin, mutta ei enää samaa kiitos.

• SaatananMulkut

Niin, ja puhumattakaan niistä vittumaisista bumstereista. Saatana notkuvat punaiset mulkosilmät vetistäen saalista joka hetki. Teki mieli vetää turpiin.

• duiddu

Mulla on onneksi kaveri siellä joka on asunu vuosia täällä,nyt hän on sattumalta siellä rakentamassa taloaan,hänen kuskatessa ja esitellessä kotimaataan pysyn rauhassa rahankerjääjiltä.

• temppaturuust

Sinullahan oli "duiddu" vaimo Gambiasta, tai on ollut, ja kertomasi mukaan vietit siellä paljon aikaa.Tietänet siis gambialaisista ja heidän elämästään paljonkin, kuin myös heinäkuun säästä, vai?

• mustaamullekin
        temppaturuust kirjoitti:

Sinullahan oli "duiddu" vaimo Gambiasta, tai on ollut, ja kertomasi mukaan vietit siellä paljon aikaa.Tietänet siis gambialaisista ja heidän elämästään paljonkin, kuin myös heinäkuun säästä, vai?

Duiddulla on miesystäviä Gambiassa. Välillä tosin sekoaa rooleissaan täällä.

• duiddu

En tiedä heinäkuun säästä,jos olisin ollu siellä heinäkuussa,en kyselisi asiasta,mahtuuko tällanen juttu kalloos?Ja joo tiedän kyllä paljon,on ollu vaimo sieltä juu,mitä sitte?

• JuuriGambiasta

Terve, multa saa ihan oikeeta fakta tietoa Gambiasta. Olen 11 kertaa 3 vuoden aikana siellä reissannut, juuri tiistaina tulin viimeisemmältä matkalta takas. Heinäkuussa alkaa oleen jo tukahduttavan kuuma ja sadetta varmasti tulee. Turisteja ei juurikaan kesällä Gambiassa ole, poislukien matkailijat kuten minä, jotka tottuneet siellä useamman kerran vuodessa reissaamaan tai jotka asuvat siellä.

• duiddu

SUURI KIITOS TIEDOSTA JA ASIALLISESTA VASTAUKSESTA!Tuo sade oli mulle myös yllätys,sielläkö sataa silloin jo?Luulin sadekauden alkavan elo-syyskuussa...

• rainbow17

Joko duiddu alat kohta olla matkakuumeessa, heinäkuu lähestyy ja sinun reissusi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      72
      2419
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      256
      1429
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      84
      1259
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      387
      1232
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      348
      1176
    Aihe