Tukholman mobbaukset ruotsinsuomalaisia kohtaan

Ruosulainen

Tukholmassa on joukkomobbauksia suomalaistaustaisia henkilöjä kohtaan ollut käynnissä yli 10 vuotta tähän asti. Ruotsinsuomalaisia ahdistellaan julkisissa tiloissa niinkun kaupoissa, tavarataloissa, ravintoloissa ja muissa tiloissa. Suomalaisia kohdellaan muun muassa niukasti ja epäkohteliaasti kaupan kassoissa ja ravintolijen palveluksissa jne.
Kun ruotsalaiset tunnistaa suomalaisen ulkonäöstä, he useen alkaa viheltämään ärsyttävästi vastaantulossa kaupoissa tai ravintoloissa tai muissa jukisissa tiloissa ympäri Tukholmaa. Olen itse ollut mobbauksen kohteena yli 5 vuotta melkein päivittäin Tukholmassa kun kuljen kaupungissa tai käyn kaupoissa tai toisissa yleisissä paikoissa. Nämä ärsyttävät vihellykset vastaantulleissa on alkanut tympäisemään koska ne ilmestyy joka päivä ja niistä ei pääse eroon, niin päätin viime vuonna, 2015, merkata minun kalenteriin joka kerta kun jouduin vihellyksen kohteeksi. Vuoden aikana jouduin sen kohteeksi 243 kertaa. Tämä merkitsee sitä että Tukholmalaiset näyttää heitten perinteistä inhoa suomalaistaustaisia kohdin viheltäen vastaantulleessaan kadulla tai julkisissa tiloissa. Minussa ei ole mitään vikaa ulkonäössä paitsi se että olen suomalaisen näkönen mikä ärsyttää ruotsalaisia pitkin Tukholmaa. Olen kokenut vihellyksiä yli 5 vuotta melkein päivittäin, niin se kertoo sen että kymmeniä tuhansia Tukholmalaisia on keksinyt viheltämisen keinot kiusata ja mobata suomalaistaustaisa ihmisiä heitten inhon mukaisesti. Tämä menetelmä kiusata suomalaisia Tukholmassa on niin yleinen että siitä ei pääse eroon muulla tavalla kun muutto pois Tukholmasta kokonaan. Tämä tympäisee niin syvälle että ruotsalaisten maine minun kohdalla on kaikkien aikojen alhaimillaan entisestä.

Terv.
Perinteinen ruotsinsuomalainen Tukholmasta

1

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himmeämpihipiä

Oletko harkinnut hakeutumista hoitoon harhojen vuoksi? Ruotsihan on niin suvaitsevainen maa, ei siellä tuollaista varmasti tapahdu. Tai hanki purkki lankkia ja levitä naamaan, sitten et enää erotu keskimääräisestä Ruotsin asukkaasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5880
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5207
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3195
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2749
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2581
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2270
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2060
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1870
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1781
    Aihe