Vieremä saisi kyllä saada oman palstan.
Miksi Vieremä ei ole saanut omaa palstaa.
4
169
Vastaukset
- Vierämi
Minkä taotta?
- syötäväillallakin
Vieremä tarviis myös kunnon pikaruokapaikan joka ois auki myös viikonloppuisin ja iltaisin.
- jujut
Niin olen samaa mieltä.Saisi olla Kotipizza,Lidl,jokin Burgeri.Olen huomannut et nykyiset yrittäjät jollain lailla ovat uusien yritysten perustamista vastaan.Sanovat onhan meillä joossain hevon kuusessa joku paikka mistä saa pitzaa.Kuka lähtee ajaman johokin korpeen että saa pitzan.Vieremällä on niin paljon nuoria perheitä ja porukkaa että varmaan kannattaisi.Nyt mennähän Iisalmehen.
- justiinsajooo
Kunnon huoltamo yrittäjä ja sen yhteyteen Pitzeeria Burgeri kävijöit kyllä ois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395