Pröpröprööm,
Nikitanikita hrutsev hrutsev
vai
putputputinputin
?
Sanooko Lata
4
105
Vastaukset
- Oiniitäaikoja
Eiköhän se jo nykyään sano että put put Putin, panampanama Putin.
Entisaikaan oli asuntovelkaisella tai muuten vähävaraisella duunariperheellä joko laatikkolada tai sitten vauvankakan värinen Corolla. Maa oli köyhä. Ladataan oli välillä poissa mutta Corollasta on tehty aina uusintapainoksen uusintapainoksia. Hyvä että lads tulee taas kilpakamuksi. - Muistovain
Joo, noi ne vaihtoehdot oli. Ehkä vielä Morris Narina samaan hintaluokkaan, ja Warre. Mossen ostaakseen piti kyllä ole aatteen mies ja uskossaan luja. Luulen että Tojo oli enemmän mieleen naisväelle ja neitimäisille miehille kun taas Ladat oli sitten rehellisten duunarien autoja. Noi muut oli sitten vähän erikoisempia. Käyttäjänsä kullakin. Meidän vanhemmat oli pikkuvirkamiehiä ja velkaisia, sen aikaa meillä oli juurikin ripulinruskea Corolla. Sitten ajat parani ja siirryttiin länsiautoihin, mä sain ajaa sillä Corollalla kun sain kortin. vähän arvaamaton ja ruostui, mutta kevyt pyöritellä.
- ikämies_idästä
70-luvun Corolla kyllä ruostui siinä kuin Ladakin, mutta se oli tosi mukava ajaa kun taas Lada oli sitten se toinen ääripää. Ladalla ei ajettu kuin pakolliset ajot. Jos rahat riittivät Corollaan, ei Ladaa varmasti edes harkittu.
Ladalla ajoivat silloin muutkin vähävaraiset kuin kommunistit. Vuosien saatossa muut saivat parempia autoja ja lopuksi Ladoilla ajoivat enää todelliset neuvostoaatteen miehet viimeisiä ajovuosiaan.
- RAL
Onhan näitä äänitettykin. Esimerkiksi tässä on yksi ääni:
https://www.youtube.com/watch?v=RbtH-UZ-vIU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984