Vaihtelua ja piristystä tylsään elämääs? Ei millään pahalla, mutta ansaitsen paljon enemmän...
Olen siis sulle vaan hupia?
30
801
Vastaukset
- mitttää
Eikös ihmiset ole toisilleen hupia. Vai pitäiskö päivät pitkät itkee sun kanssas.
- arvosta-itseäsi
Kuulostaa että olet sekaantunut varattuun ? Siinä tapauksessa kannattakin lopettaa ja etsiä sinua arvostava mies, varatuista ei ole kuin harmia. Nimimerkillä kokemusta on.
- hyväähuomentaa
Miten nyt heti aamusta negatiivisena?
- Rakasolet
Epävarmana olen kuin nurkkaan ahdistettu koira. Jos pelaat kanssani avoimin kortein, niin että tiedän tunteesi kohdistuvan minuun, en koskaan ole hupailija sinun kanssasi. Mahdollisimman huono tapa hoitaa asioita kanssani on olla hyvin niukkasanainen, menen lähes paniikkiin. Olen hyvin tosissaan tässä asiassa, tunnen niin paljon kipua, jota en osaa käsitellä, että työnnän ihmisen mielummin pois ja selitän asian itselleni jotenkin.
Jos rakastat minua, näytä se puhumalla, tuhlaa sanoja. Olen sinun, en vaihtelu-tai virkistysmielessä vaan ystävä, rakas, mitä vain tahtoisit jossain vaiheessa. Älä jätä minua koskaan epätietoisuuteen, se on yhtä kuin hylkäisit minut, enkä kestä enää hylkäämisiä.- liiankinhyvin
Kuka näitä kirjoittaa? Hyvin kuitenkin kirjoittaa.
- pikkukiristystäkin
liiankinhyvin kirjoitti:
Kuka näitä kirjoittaa? Hyvin kuitenkin kirjoittaa.
eikö tuo ole aika tyypillinen auervaaramainen teksti. Tunteellista on helppo manipuloida ..
- Rakasolet
pikkukiristystäkin kirjoitti:
eikö tuo ole aika tyypillinen auervaaramainen teksti. Tunteellista on helppo manipuloida ..
Ahaa. En ole kiristäjä. Avasin naiselliset tunteeni vain.
- eitaidakovinrakasolla
Rakasolet kirjoitti:
Ahaa. En ole kiristäjä. Avasin naiselliset tunteeni vain.
Hienoa että koet hänet sen arvoiseksi että ihan anonyyminä nettiin uskallat kirjoittaa. Mitäs jos kokeilisit sanoa tuon suoraan hänelle itselleen, kuten selkärangalliset ihmiset tekevät?
- vähänikävästisanottu
mistä tiedät kenenkään elämästä onko tylsää vai mitä ja mistä olet tuon päättelysi tehnyt, voinee kysyä toisinkinpäin, mitä sinä olit hänelle, millainen, mitä puhuit hänelle vai jäikö kaikki puoleltasi piikitteleviin viesteihin? jos jäi niin enpä kovasti kehtaisi näitä kirjoitella.
- Hupiailmanlupia
Hän on ollut päivieni piristys, eikä tiedä siitä.
- sillesokerpalaselle
Lisään..kun tuli mieli, oi jos ois hän kultasein ja sokerpalanen, pitäisin sitä piilossa ..vain salaa suudellen ...heheheeee
- happamiasano
sillesokerpalaselle kirjoitti:
Lisään..kun tuli mieli, oi jos ois hän kultasein ja sokerpalanen, pitäisin sitä piilossa ..vain salaa suudellen ...heheheeee
Diabetesvaara
- Molemminpuolista_
Annoitko hänelle sitä hyvää mitä kerrot että olisit itse ansainnut vai oletko niitä miehiä jotka vain vaativat antamatta itse mitään takaisn?
- kanttiapiisaa
ite massapostaa pelkkää kuraa toiselle mut ite ois kyl ansainnu paljo parempaa,
mut oma napahan se on aina lähinnä. - Oletkova
arvostelemaan häntä ja hänen elämäänsä, miten paljon oikeasti tiedät siitä, entä miten ajattelet päteekö sanomasi myös käännettynä, olisiko hänkin ansainnut enemmän, mitä sinä annoit hänelle?
- Kypsynyt
Hienosti sanottu. On hyvä nähdä toisen asemassa asioita.
- uskoisitjo
Älä jaksa enää näitä harhailuja. Käyt täällä ulvomassa jonkun suhteesi perään mitä ei ole olemassakaan. Mieti itse, mihin olet ja olet ollut valmis saadaksesi tahtosi läpi. Lirkuttelet täällä (eli kusetat ihmisiä minkä kerkeät), stalkkaat röyhkeästi siellä. Selkeinä hetkinäsi jopa tunnistat kritiikin mitä kohtaat, mutta omahyväisenä miehenä otat mieluummin omaksesi tuikituntemattoman kaipausviestin. Vaikka teee oot sairas, voit ihan itse päättää koska hyppäät oravanpyörästäsi ulos
- yleensäkai
sen saa takaisin mitä itse antaa.
- vähänkökuraa
hupimies vuosikaudet hauskuttanut itteensä palstojen naikkosten kanssa vokotellen, hekumoiden, panemisesta haaveillen ja kehtaa kirjottaa tommotten viestin.//
- hyvänansaitseminen
pitää ansaita.
- mitentää
ikäväpalsta on mennyt tämmöseks ruikutiruikutipalstaksi, mitään muuta ei enään osata kuin rääpiä naamaa milloin kellekkin.
- volvo1
Tunnen itseni kanssa että olen hupi ja pelkkä lelu toiselle ihmiselle,jota rakastan. hän on tyly minua kohtaan.
- eivolvo
Jospa on vain epävarma itsestään ja peittää näin syvättunteet
- Tunnensamoin
Räyhäämistä riitti.
Joskus käynyt mielessä, olisinko minäkin ansainnut edes vähän muutakin ... ehkä en. - Josansaitset
Niin miksi märiset ikäväpalstalla etkä ole hakemassa ansaitsemaasi parempaa joltain muulta?
- Ansaitsetko
Oikeasti?
- onkoihme
sinähän ite olet palstojen hupisin mies joka on hanakka naisen ku naisen perään ja hameen alle, kuka voisi sellasta pitää muuta ku hupina, aina ei nää omaa käytöstään mut vaatia kyllä osataan.
- Varmaanmeistä
Jokainen ajattelee että itse ansaitsisi enemmän ja parempaa mutta onko asia oikeasti niin, se onkin jo ihan toinen juttu. Onko oikeutettua vaatia, onko siihen perusteet. Miten sinun kohdallasi ap, oletko myös antanut etkä pelkästään vaatinut.
Eikun vaan nyt oma elämä kontikseen.
- Mitätiiät
Hänen elämästään millaista se on vai tiedätkö oikeasti mitään, aika alas noteeraat hänet kaikkiaan. Mutta voihan hän tietty ollakin alhainen ihminen. Toivottavasti sinä tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593