Olen siis sulle vaan hupia?

stoppitulinyt

Vaihtelua ja piristystä tylsään elämääs? Ei millään pahalla, mutta ansaitsen paljon enemmän...

30

801

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitttää

Eikös ihmiset ole toisilleen hupia. Vai pitäiskö päivät pitkät itkee sun kanssas.

• arvosta-itseäsi

Kuulostaa että olet sekaantunut varattuun ? Siinä tapauksessa kannattakin lopettaa ja etsiä sinua arvostava mies, varatuista ei ole kuin harmia. Nimimerkillä kokemusta on.

• hyväähuomentaa

Miten nyt heti aamusta negatiivisena?

• Rakasolet

Epävarmana olen kuin nurkkaan ahdistettu koira. Jos pelaat kanssani avoimin kortein, niin että tiedän tunteesi kohdistuvan minuun, en koskaan ole hupailija sinun kanssasi. Mahdollisimman huono tapa hoitaa asioita kanssani on olla hyvin niukkasanainen, menen lähes paniikkiin. Olen hyvin tosissaan tässä asiassa, tunnen niin paljon kipua, jota en osaa käsitellä, että työnnän ihmisen mielummin pois ja selitän asian itselleni jotenkin.
      Jos rakastat minua, näytä se puhumalla, tuhlaa sanoja. Olen sinun, en vaihtelu-tai virkistysmielessä vaan ystävä, rakas, mitä vain tahtoisit jossain vaiheessa. Älä jätä minua koskaan epätietoisuuteen, se on yhtä kuin hylkäisit minut, enkä kestä enää hylkäämisiä.

• liiankinhyvin

Kuka näitä kirjoittaa? Hyvin kuitenkin kirjoittaa.

• pikkukiristystäkin
        liiankinhyvin kirjoitti:

Kuka näitä kirjoittaa? Hyvin kuitenkin kirjoittaa.

eikö tuo ole aika tyypillinen auervaaramainen teksti. Tunteellista on helppo manipuloida ..

• Rakasolet
        pikkukiristystäkin kirjoitti:

eikö tuo ole aika tyypillinen auervaaramainen teksti. Tunteellista on helppo manipuloida ..

Ahaa. En ole kiristäjä. Avasin naiselliset tunteeni vain.

• eitaidakovinrakasolla
        Rakasolet kirjoitti:

Ahaa. En ole kiristäjä. Avasin naiselliset tunteeni vain.

Hienoa että koet hänet sen arvoiseksi että ihan anonyyminä nettiin uskallat kirjoittaa. Mitäs jos kokeilisit sanoa tuon suoraan hänelle itselleen, kuten selkärangalliset ihmiset tekevät?

• vähänikävästisanottu

mistä tiedät kenenkään elämästä onko tylsää vai mitä ja mistä olet tuon päättelysi tehnyt, voinee kysyä toisinkinpäin, mitä sinä olit hänelle, millainen, mitä puhuit hänelle vai jäikö kaikki puoleltasi piikitteleviin viesteihin? jos jäi niin enpä kovasti kehtaisi näitä kirjoitella.

• Hupiailmanlupia

Hän on ollut päivieni piristys, eikä tiedä siitä.

• sillesokerpalaselle

Lisään..kun tuli mieli, oi jos ois hän kultasein ja sokerpalanen, pitäisin sitä piilossa ..vain salaa suudellen ...heheheeee

• happamiasano
        sillesokerpalaselle kirjoitti:

Lisään..kun tuli mieli, oi jos ois hän kultasein ja sokerpalanen, pitäisin sitä piilossa ..vain salaa suudellen ...heheheeee

Diabetesvaara

• Molemminpuolista_

Annoitko hänelle sitä hyvää mitä kerrot että olisit itse ansainnut vai oletko niitä miehiä jotka vain vaativat antamatta itse mitään takaisn?

• kanttiapiisaa

ite massapostaa pelkkää kuraa toiselle mut ite ois kyl ansainnu paljo parempaa,
      mut oma napahan se on aina lähinnä.

• Oletkova

arvostelemaan häntä ja hänen elämäänsä, miten paljon oikeasti tiedät siitä, entä miten ajattelet päteekö sanomasi myös käännettynä, olisiko hänkin ansainnut enemmän, mitä sinä annoit hänelle?

• Kypsynyt

Hienosti sanottu. On hyvä nähdä toisen asemassa asioita.

• uskoisitjo

Älä jaksa enää näitä harhailuja. Käyt täällä ulvomassa jonkun suhteesi perään mitä ei ole olemassakaan. Mieti itse, mihin olet ja olet ollut valmis saadaksesi tahtosi läpi. Lirkuttelet täällä (eli kusetat ihmisiä minkä kerkeät), stalkkaat röyhkeästi siellä. Selkeinä hetkinäsi jopa tunnistat kritiikin mitä kohtaat, mutta omahyväisenä miehenä otat mieluummin omaksesi tuikituntemattoman kaipausviestin. Vaikka teee oot sairas, voit ihan itse päättää koska hyppäät oravanpyörästäsi ulos

• yleensäkai

sen saa takaisin mitä itse antaa.

• vähänkökuraa

hupimies vuosikaudet hauskuttanut itteensä palstojen naikkosten kanssa vokotellen, hekumoiden, panemisesta haaveillen ja kehtaa kirjottaa tommotten viestin.//

• hyvänansaitseminen

pitää ansaita.

• mitentää

ikäväpalsta on mennyt tämmöseks ruikutiruikutipalstaksi, mitään muuta ei enään osata kuin rääpiä naamaa milloin kellekkin.

• volvo1

Tunnen itseni kanssa että olen hupi ja pelkkä lelu toiselle ihmiselle,jota rakastan. hän on tyly minua kohtaan.

• eivolvo

Jospa on vain epävarma itsestään ja peittää näin syvättunteet

• Tunnensamoin

Räyhäämistä riitti.
      Joskus käynyt mielessä, olisinko minäkin ansainnut edes vähän muutakin ... ehkä en.

• Josansaitset

Niin miksi märiset ikäväpalstalla etkä ole hakemassa ansaitsemaasi parempaa joltain muulta?

• Ansaitsetko

Oikeasti?

• onkoihme

sinähän ite olet palstojen hupisin mies joka on hanakka naisen ku naisen perään ja hameen alle, kuka voisi sellasta pitää muuta ku hupina, aina ei nää omaa käytöstään mut vaatia kyllä osataan.

• Varmaanmeistä

Jokainen ajattelee että itse ansaitsisi enemmän ja parempaa mutta onko asia oikeasti niin, se onkin jo ihan toinen juttu. Onko oikeutettua vaatia, onko siihen perusteet. Miten sinun kohdallasi ap, oletko myös antanut etkä pelkästään vaatinut.

• Eikun vaan nyt oma elämä kontikseen.

• Mitätiiät

Hänen elämästään millaista se on vai tiedätkö oikeasti mitään, aika alas noteeraat hänet kaikkiaan. Mutta voihan hän tietty ollakin alhainen ihminen. Toivottavasti sinä tiedät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe