Kuusankosken keskustan avajaiset ^^^^^^ Jaa milloin? ^^^^^^ Mikä meininki?
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2016/04/07/Vuosien mylläys huipentuu komeaan juhlaan — huutokauppakeisari avaa Kuusankosken keskustan/2016220572119/4
Kuusankosken keskustan avajaiset
13
333
Vastaukset
- eripäivämäärä
Kummassa Kouvolansanomien kiroituksessa on väärä päivämäärä, Kuusankosken keskustan avajaisjuhlasta? Ensimmäisessä viestin kirjoituksessa päivämäärä on 14.5.2016 JA toisessa 15.5.2016 ... Kumpi päivämäärä pitää paikkansa?
Huutokauppakeisari huudattaa kahdesti Kouvolassa toukokuussa — tänään nuija paukkuu Korialla
5.5.2016 7:25
Kuva: Nelonen
Aki Palsanmäki pitää huutokauppaa helatorstaina Korialla.
Aki Palsanmäki pitää huutokauppaa helatorstaina Korialla.
Televisiosta tutun huutokauppakeisari Aki Palsanmäen sutkautuksia kuullaan toukokuun aikana kahdesti Kouvolassa. Tänään helatorstaina Palsanmäki saapuu Heli-vaimonsa ja Markku-apurinsa kanssa Korialle. Koneita vuokraavan TuoRentin huutokaupassa keisari huudattaa yleisöllä kulkuneuvoja, koneita ja laitteita. Tavaroilla ei ole lähtöhintaa, vaan summa lähtee liikkeelle nollasta.
Korian huutokaupan jälkeen Palsanmäki joukkoineen saapuu Kuusankosken keskustan avajaisiin 15.5.
Korian huutokauppa alkaa kello 11. Tavaroiden näyttö on kello 10.
Korialla myynnissä olevat tavarat löytyvät täältä
Johanna Tenovirta- olehyväse
Varma tieto,- avajaiset ovat 14.5.2016
- pisarasadetta
Tässä tietoa avajaisista http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2016/05/11/Kuusankosken keskustan avajaisissa parkkipaikat kortilla — juhla-alue vie parkkipaikkoja/2016220739733/4
- jakelijajaksaajaksaa
Jarruraitaiset bokserini voi ostaa huutokaupassa.
terv. Keskustien piereskelevä varhaisjakelija.- vastaus1234
http://www.toisinsanoen.fi/artikkelit/yrittaejyys/2016/05/huutokauppakeisari-huudattaa-keskustan-avajaisissa ja illanvietto jatkuu telttassa puoleen yöhön.
- vammasetanjalankoskelt
kuusankosken keskustan avajaisista keskustelua anjalankoskella? miksi? onko päässänne kenties kusta?
ps. kertokaa samalla mitä tapahtuu esim. karhulassa.- kuuluujanäkyy
No on siinä kyllä yksi välkky ---
Ensinnäkin Anjalankoskea ei ole enää olemasssakaan
Etkö ole kuullut, että myös entinen Anjalankoski kuuluu Kouvolaan kuten Kuusankoskikin. - sivistyssanat
Tässä sinulle vielä tämä ja sitten pyyntö- sivistä itseäsi.
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2016/05/14/Kuusankosken keskusta korkattiin — huutokauppakeisari nauratti yleisöä/2016220757038/4 - PelkkiäSANOJAsulla
kuuluujanäkyy kirjoitti:
No on siinä kyllä yksi välkky ---
Ensinnäkin Anjalankoskea ei ole enää olemasssakaan
Etkö ole kuullut, että myös entinen Anjalankoski kuuluu Kouvolaan kuten Kuusankoskikin.Tämän palstan / foorumin nimi on "Anjalankoski", joten miksi alat pätemään ettei Anjalankoskea enää ole? Silti kirjottelet tänne kun Anjalankosken olemattomuus painaa noin mieltäsi? Kuusankosken keskustan avajaisista voi kirjoittaa esim. Kuusankoski-foorumiin tai Yleistä Kouvolasta -foorumiin, koska aivan kuten mainitsit, Kuusankoski kuuluu Kouvolaan.
Kertoisitko tarkemmin miten minun pitää sivistää itseäni?
Sun logiikalla voit kirjoitella Kuusankosken avajaisista vaikka Pihtiputaan tekstari-palstalle, koska Pihtiputaa on Suomessa, kuten on myös Kuusankoski. - karhuvaara
"onko päässänne kenties kusta?"
Nyt en kyllä tällä hetkellä tiedä mitä tapahtuu Karhulassa, mutta Haminassa karhu on tepastellut useaan otteeseen - einäyeinäy
Karhuvaara ja muu vaara, yhtenään on tullut katsottua pihapiiri jos vaikka siellä karhu löntöstelisi
http://twitter.com/Lurupelle/status/731887806600126464/photo/1
- Kumpi-voittaa
Kuka oikeasti haluaa kuulua Larikan reviirin sisäsiittoisen kyläpolitiikan malli esimerkin kaltaiseen kommuuniin. Ainoa tavoite on kaikki meille rahoja myöten ja muilta kaikki pois.
Ensi kuntavaalit on puhdas kaksintaistelu. Larikan porukka vastaan kuntalaiset.- vammanenanjalast
Nii just saatana! Samaa mieltä et kuusaan avajaisissa anjalankoskella jotka kuuluu kouvolaan että kuka haluaa asua koska larikka haluaa meille rahoja niin paljo ettei jää muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279