Lehtitietojen mukaan yhteistoiminta kiinteistön omistaja Kalevi Granin kanssa ei onnistunut. Tallukan aikaisempaa toimintaa tuntien niin eipä tullut suurena yllätyksenä. Vok-toiminta, kun sieltä loppuu niin konkurssiin menee koko pulju.
Tallukan VOK:n johtaja irtisanoutui
2
179
Vastaukset
- Mökkiläinen_Stadista
On se uskomatonta, että yksi tyyppi (Gran) voi ahneudellaan pilata kokonaisen taajaman muidem elinkeinonharjoittajien leipäpuun. Miltähän näyttävät Vääksyn kanavan liepeet kesällä? Jo nyt naapurimökkiläiset suunnittelevat siirtävänsä ruokaostokset Vääksystä Padasjoelle. Taidan tehdä samoin. Paskamaiselta tuntuu, sillä koko elinikä on Asikkalassa mökkeilty ja ajattelen sitä toisena kotipaikkanani.
- Konkurssikypsä
Tallukan toiminta toi niin paljon huonoa mainosta, että minä en ainakaan tule käyttämään enää ikinä kyseisen puulaakin palveluksia.
Tehkää kaikki muut samoin, niin Kallu saa varmasti mitä tuli tilattua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1541116Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551098- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647