himosiivoojii ni mää innostusi ittekki siivoomaa. Onk muil sama?
Ain ko mää kattosi
6
106
Vastaukset
- hunkzs
Kyl määki pruukaa siivota kerra kuus.
Omituinen kuun siivooja! Varmaan on kultapölyä. Siivosin ikkunat, jotta paremmin näkisin sinun hääräävän kuussa.
- sinikiusattu
Mää pruittasin seven appii parketille ja tua noi sit mää luuttusin sen vanhal tee paidal, siin paidas oliki tee tahroi mut kyl se puhdistus kummast ko mää hinkkasin tua noi. Sit mää myirin sen paidan turun toril kirpparil siel on kiva myyrä kaikkee kivoi niinko vanhoi runoi, mikt on pöllystyn palstal ja ai et daamit ostasi niit paljo. Sit mää menisin ja eksyin johki paimio parantolan linjuriin ja mää joutusin Saloon saakkas. No mää siivosin paimion parantolan siin tulos matkal ja sit sen linjurin. Sitä ajo voiks te uskoo musta poika joka sanos et hää oppis turun murtee melkeen viikos koska hää asuu harakkasuolla vai mik varispesä se paikka onkan?
olikioikkeluanikastjuttuturunpualemurrtelmäätaasolesemmonensininenmitäeiolkoskakiusattuiharauhasolesaanuollavaikkokoajanolekaikkikoittanpakottarekautumakoskaeikukkaolsiitmoittinutoikotkiusattukikirjottaniikauhiamukavastjaihanniinkomääiteolissiolluasialniietjatkakkapojasamarataakylmäähevostpitelejaoikkamakkiastnaurateijäkoheluksilniijaviäkkäsinnevarissualterveissikunsiälpäikäyttejamuistpyyhkikonttiskolinjurimeneetteirahastajatertsinujälkkiässiivot.
- H-u-n-k-m-a-n
?
Vähästä sun pasmat sekoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492