Tätä aihetta ei varmasti ole käsitelty aiemmin.. joten avaan kysymyksen:
miksi Carina 2 ja E ovat teknisesti niin kestävän auton maineessa?
Väittämäni on tämä: sähköt ovat esimerkilliset suojauksineen ja tekniikka mietitty ns. Afrikkaa varten eli oltava korjattavissa kotikonstein. Tämä suunnittelufilosofia on pohjana osien kestävyydelle.
Mikä on oma näkemyksesi?
CARINA E 1.6 SEDAN VM. 1996
4
242
Vastaukset
- Entiedämitään
Tämä on niitä asioita joita ei voi selittää millään järkevällä vastauksella, se vaan on niin että kestäviä ovat. Jos jotain valittamista on kunnosta, niin mahdolliset vikakohteet tiedetään etukäteen ja muita ei juurikaan ole. Osat kyllä ovat ihmeen kestäviä.
- kaarlokuuskuus
TYHJENTÄVÄ VASTAUS :) - JOTKUT VAAN ON KOKONAISUUTENA KESTÄVÄMPIÄ KUIN TOISET. SIKÄLI HARMI ETTÄ NYKYÄÄN EI VASTAAVIA MALLEJA ENÄÄ TEHDÄ. EHKÄPÄ E-AUTOT OVAT TULEVAISUUDEN KESTOMENIJÖITÄ.
- Om603
Itselläni löytyy pihasta vm.93 narina e 1.6l ajettu 580tkm. Itse olen ajanut tuolla jo reilu 200tkm eikä ole tehty muutakuin kerran vaihdettu jakohihna(pitäisi tulevalla viikolla taas kertaalleen vaihdella),levyt ja palat eteen ja öljyt suodatin n.8-10tkm välein. Eipä oo tarvinnut vielä muuta tehdä ja 3.vuosi ens yrittämällä leima tullunna. Ei voi muuta sanoo ku että paljon kestävämpää kulkinetta saa ihan hakemalla hakea. Löytyy pihasta myös yksi vm.92 300D Mersu eikä ole tarvinnut tuollekkaan juuri mitään tehdä. Ja ajettu n.730tkm. Ei nyky autoilla ole mitään toivoa päästä lähellekään moisia lukemia. On nää vaan niinmaan perkeleen luotettavia vehkeitä että ei juuri parempia ole. Ainakin jos tavoitteena on päästä paikasta A paikkaan B.
- Toyotanisti
Luulen, että Carina E:llä pohjustettiin tulevia Amerikan markkinoita varten ja haluttiin luoda kestävä peruskonsepti tuloksena luotiin Lexus automerkki, muotoilukin oli aluksi melko samanlaista. Onhan myös Toyota Camrylla legendaarinen kestävän auton maine Amerikassa, harmi vaan kun ei enää tuoda Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021