Miettikääs mitä maksaa

Hipheijaajaa

Miettikääpäs mitä maksaa...... 37,5 h..... ala-asteen opettaja......... on muutettava.......rahat on loppu........välitunti.........viineri.......45 min.........15 min.......
Hipheijaa!

16

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyteviineri

      Täyteviineri 2,40 €

      • tiedänmistäpuhun

        Minun suosikki on banaanivieneri. Maksaa aakkosasemalla 3,20 että kallis on opettajalle.


    • WienerOpeValssi

      Haamuviinerit oli alennuksessa 0,90 stockmannin hulluilla päivillä. Ostin niitä 30, koko opettajanhuoneelle.

    • TuleeJooKalliiksi

      Sika kalliiksi tulee opettajalle ostaa koka päivä viineri töihin. Satku kuussa viinereihin. Jätän omani kyl kauppaan :)

    • LidlAsiakasOpe

      Lidlissä wienerit vain 0,45 euroa kipale. Jos vetää viinerin työpäivässä niin ei oo kuin kympin kuussa. Muututtava on!

    • Magisteri

      Se olis varmaan palkankorotuksen paikka opettajille, koska työn sivukulut tulevat niin kalliiksi ja osalle vielä pitää olla laktoositonta, gluteiinitonta tms.

    • Magisteri

      Olisiko tässä palkankorotuksen paikka opettajille, koska työn sivukulut tulevat liian kalliiksi, osalla vielä laktoosi-intoleranssia, keliakiaa tms. Jotka aiheuttavat lisäkustannuksia.

    • matutatu

      paljono maksaa matujen islamin opetus,,,,2000 e tunti hesan nurkilla, lukekaa lehdistä

      • Tatatatata

        Mutta siinä kohdassa hintaan sisältyy wiinerit...


    • ostamullepullaa

      Ei ole varaa tuoreisiin viinereihin, kun
      opetusaika on 24 tuntia, kaikki muu siihen päälle > vuorokausi ei riitä

      Olen työpaikalla min 12 tuntisia päiviä, eikä siitä makseta kuitenkaan kuin sen opetusajan verran (24 tuntia) > miinus verot, eikä tämä yöpaikka halua maksaa edes lakisääteisiä lisiä
      > tämän lisäksi erottavat lomien ajaksi - ja pyytävät taas lomien jälkeen töihin

      palkka ei riitä kohta edes pakollisiin asumisen kuluihin

      Tuntipalkaksi jää noin 2 euroa

      Leipäjono odottaa aika äkkiä

      AP: sä voit käydä opiskelemassa opettajaksi ja katsotaan miten palkitsevaa ja motivoivaa
      se on saada 1000 euroa käteen (noin 8kk/ vuodessa) , eikä yksikään liitto puolusta sinua koska olet pätkätyöläinen - ja koulun rehtori - joka päättää open palkasta - TIETÄÄ SEN että pätkäläiset ovat lainsuojattomia

      LUOVUTAN TÄMÄN DUUNIN JOLLEKIN TOISELLE
      TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ LÄHTIEN

      olkaa hyvät!!


      Tämän lisäksi kaikki muut opet tietää, että pätkäläisellä ei ole mitään käsitystä mikä kuuluu oikeasti työaikaan ja mikä ei, joten joka toinen tunti, joku tulee nakittamaan sulle jonkun lisähomman > "joo ja täähän kuuluu sun työaikaan"

      pitäis olla kolmessa paikassa yhtäaikaa ja vielä lisätä tukiopetusta
      vaikka olet buukannut työpäivät lisiä täyteen...


      OLE HYVÄ, TULE JA OTA TÄMÄ TYÖ

    • kenelläontaukoja

      Ja niistä pullansyöntiajoista: kenellä on työpäivän aikana aikaa juoda edes kahvia?

      Ruoka laitetaan väärään kurkkuun 10 minuutissa ja sitten välkkävalvontaan.
      EI muita taukoja päivän aikana. EI AINUTTAKAAN

    • awsedrftgyhujk

      itse saan nyt työttöm'nä 73 e päivä sitä verot pois
      ei paljoa jää ylimäärääistä hummailuun ja matkusteluun

      • irtsanoinitseni

        tienaat enemmän työttömänä kuin minä
        40-60h/ vk opena.

        Tällä koulutuksella,

        liitot ovat täysin turhia
        Liitoissa elätetään lihovia lusmuja
        jotka takaa vain itselleen leipää
        - joka liitossa


        Kyllähän tuolla rahalla elää


    • Eikävelläyli

      Tuleehan se akateemisesti koulutettu ope kalliiksi, jo sen koulutkin ovat kalliit. Vielä kun se on väärässä paikassa työssä. Mihin peruskoulussa tarvitaan sellainen osaaja - ei mihinkään.

      Open ponnistelut valutetaan tahallaan hukkaan työtauhan puuttuessa.

      Yhteistyö on nyt olevinaan ratkaisu opetuksen ongelmiin. Y- työtä tehdään suuntaan ja toiseen. Milloin oppitunnit suunnitellaan ja materiaalit tehdään? Jaa, että on kirjat! Seiniä ympäri kiitävä vilaus ei tajua kirjoista. On tehtävä lähes jokaiselle oppilaalle oma materiaali. Opetuksenhan on oltava yksilöllistä. Aiheeet todella kiinnostavia. Materiaaleja tehtävä iltaisin.

      Joutilaan näköisena välitunnilla istuva opettaja miettii seuraavaa tuntia. Kuinka sen parhaiten veisi läpi? Miten Aatu, Irmeli, Otto ja Jonna voisivat hetkeksi keskittyä ja ymmärtää kaavasta yhteisen tekijän. Miten kännykkä, seksi, limsa, sometus häviäisivät kiinnostavuudessa historialle ja uskonnolle. Mikä se velvollisuus olikaan? Eii muista...

      Moitetta tulee lehdiltä, kodeista, oppilailta, apulaisreksiltäkin, kukaan ei tue...En jaksa kauaa enää, mentävä kortistoon. Tai, joo, minä taidankin muuttua, minusta tulee hirmuinen, oikea kovis, minua ei kyllä kaadeta...jukopliut.

      • lomaodottaa

        mä luovutin tänään
        ei jaksa enää


        odotan jalat vapisten, että tää hulluus, ravaaminen ja henkinen väkivalta
        hellittää edes muutamaksi päiväksi

        On kai elämässä muutakin tekemistä kuin
        olla haukuttavana koko päivän


    • Language

      lomaodottaa,
      Anna takaisin niin että kuulijan korvat punottaa. Kehitä tässä taitoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe