Kung Fu, Lappeenranta?

Nimetön

Olen muuttamassa Lappeenrantaan. En löytänyt mistään tietoa, voiko Lpr:ssa harrastaa kung futa. Tietätäisikö joku?

8

1397

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertokaapa

Joo on siellä Wing tsung ainakin, ite treenaan sitä.. Taitaa uus alkeis kurssi olla kohta puoliin alkamasas jos on tarvista.

• Lpr

Millainen kyseinen seura on? Mitä siellä noin yleisesti puuhaillaan treeneissä?

• Slind

Pääosin siis käsitekniikkaa ja vartalon käyttöä. Kohtuu-usein myös potkuja, liikesarjoja yms. Harjoittelu on aina pariharjoittelua, vain liikesarjat ovat poikkeus. Treenejä saa varmasti myös mennä katsomaan jos haluaa.

• LPR

Yleensä otetaan ihan täysillä alusta asti tekniikat treenataan täydellä voimalla/nopeudella ja jos aseita vastaan harjoitellaan niin ihan oikea puukko tai pesis maila..Joka reeneissä joku sairaalaan lähtee.. TÄLLEEN TÄÄLLÄ PÄI.. Nii ja reeneissä jauhetaan vaan paskaa ja joupotellaan. Nii ja yleenäs reenit on siinä citygrillillä, perjantai ja lauantai yönä klo02:00-04:00

NO EI OIKEESTI=)..

Meillä on oikein mukavaa siellä, virkataan sukkia ja pipoja ja lauletaan virsiä ja kerran juotiin pulla kahvitkin(oli hyvää). Enää ei kahvejakaan juoda kun jonossa tuli riitaa viimeks ja joku sano kovaan ääneen kirosanan, sensei ei oikein tykänny.

Jotakin tuolta väliltä se meno voi olla, Ehkä..

• Mie vaan...

Onhan nyt Wt Lappeenrannassakin..

Käy osotteessa www.wingtsung.fi

• urpokyllikki

Lappeenrannan WT treenit on ihan ok menoa, ei hyssytellä mutta pidetään järki mukana. Monipuolista hommaa, myös aika paljon mattojuttuja ja pientä ekstraa aina välipaloina, mitä ohjaaja nyt sattuu keksimään. Alkeiskurssi alkaa kai juuri tänään. Ajat ja paikat löydät netistä www.wingtsung.fi
      Eikun kehiin.

• wins

Lajissa ei ole mitään vikaa mutta osalla ohjaajista on egonsa kanssa ongelmia ja töykeä asenne oppilaita kohtaan.Ei ole ihan selvillä miten maksavia asiakkaita tulisi kohdella.molemminpuolinen kunnioitus on avain ihmisten kanssa toimimiseen.

• KiinalaistenLajienKann

Treenasin LPR ssa Lentäjäntiellä joitakin vuosia, enkä voi allekirjoittaa edellisen kirjoittajan mielipidettä... Ainoastaan hyvää sanottavaa ohjaajista, hyvä henki seuralla, heti oli tervetullut olo ja ohjaajilla aina aikaa kuunnella jos joku asia mielessä. Pienessä kaupungissa esiintyy helposti kateellisten panetteluakin vähänkin erilaisten ihmisten suhteen...

Kannattaa käydä kokeilemassa ilamiseksi muutamat treenit ja sitten sitoutua treenaamiseen, sen enemmän siitä saa irti, mitä aktiivisemmin ja pidempään käy! Hyvää ajanviettoa ja laji kehittää monipuolisesti harrastajaansa. Peruskurssin jälkeen ei kannata heti heittää pyyhettä kehään :siitä se vastaa alkaa kun on perusteet käyty läpi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      89
      1418
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      46
      971
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      14
      855
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      828
    5. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      92
      731
    6. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      81
      730
    7. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      718
    8. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      717
    9. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      677
    10. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      59
      662
    11. 66
      653
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      97
      641
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      45
      624
    14. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      10
      608
    15. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      585
    16. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      566
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      547
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      544
    19. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      522
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      515
    Aihe