Duloxetine Orion 60mg

Horkassa-ja-liemessä

Menin paniikkihäiriön takia hakemaan sairauslomaa Terveysasemalta koska en pystynyt aloittamaan työtoimintaa kamalassa tehdashallissa. Bussilla sinne matkustaminenkin tuntuisi mahdottomalta varsinkaan kun palkka on 9 euroa.
Mulle sitten määrättiin Duloxetine 6mg ja lääkäri lupasi soittaa 3-viikon päästä tiettyyn aikaan miten lääke on tehonnut. Eka päivä ripulilla mitään ei pysty syömään.
Kamalaa palelua ja hikoilua ja etenkin horkkaa eka päivä nyt en uskalla ottaa koska ulos kauppaan pitäisi päästä.
Jos 3-viikkoa pitää syödä tätä kamalaa lääkettä ja olla kotona.
Kaverit kyselee jo miksi mua ei ole näkynyt.
Onko kukaan kokeillut tätä lääkettä?

Xanoria olen 19-vuotta saanut eri yksityis lääkäreiltä, mutta nyt on tullut joku määräys että kaikilta potilailta Xanorit pois. Tilalle sitten sellaista paskaa joka tekee ihmisen työkyvyttömäksi.

11

13155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19-vuotta-Xanoristina

      Aloittaja kaipaisi kokemuksia kyseisestä lääkkeestä. Enpä satu tuntemaan ketään jolta olisi Xanorit poistettu ja määrätty tätä lääkettä tilalle. Lääke tekee ihmisen merisairaaksi ja vapisevaksi haamuksi!

      Olen kuullut että kaikilta lopetettaisiin Xanorit!

    • Petrixi

      On se kumma jos kukaan muu ei ole käyttänyt tätä lääkettä ja minulle sitä määräsi Ryssäläinen lekuri täällä Kymessä. Sairaaksi siitä tulee.

    • Ahdistusta

      Olen syönyt Cymbalta 30 mg ahdistukseen jo viisi vuotta ja kaikki oli ok. Apteekki esitti 18.4.2016 että haluanko vaihtaa sen halvempaan korvaavaan tuotteeseen eli Duloxetine Orion 30 mg. Vaihdoin ja oloni huononi jo parin päivän päästä, paniikkia pukkaa, ahdistaa, murehduttaa, hiukset lähtee, hiki valuu. Käyn heti huomenna vaihtamassa takaisin "oikeaan" Cymbaltaan. Eli tässä minun kokemukseni, kannattaa kokeilla mikä sopii itselle.

      • Anonyymi

        Orionin käsitys hyvinvoinnista: paniikkia pukkaa, ahdistaa, murehduttaa, hiukset lähtee, hiki valuu?


    • Fggjkjkjhfdfg

      Tutulla Xanor-viekut kesti puol vuotta hikoiluineen, paniikkeineen, sydänoireineen, aggressioineen. Hirveitä aineita tuo laillistettu huumebisnes lääkkeiden nimellä ihmisille syöttää, orjiaan heistä tekee. Kaikkeen normaaliin tuntemiseen, tunteeseen joka pitäisi osata käsitellä ja järkeistää, on nykyään nappi. Turrutusnappi. Nappi nukkumista, heräämistä, valveillaoloa varten. Nappi jos itkettää, nappi jos naurattaa liikaa. Koko elämä pyörii pahimmillaan pilkereiden ympärillä sen sijaan että tehtäisiin väkevää duunia oman mielen kanssa. Seurannut läheltä. Joten: ikinä en psyykenlääkkeitä ala itse syömään.

    • giitefh

      Todella hyvä uutinen jos kaikilta otetaan Xanorit veks!

    • tumpplainen

      mulla toinen päivä.eilinen meni pahaa oloa kärsien,ei ruoka maistunut,kiisseli ja jugurttia sain syötyä ja hedelmiä.ootan nyt toisen päivän alkua, meneekö samaa kuvioo,mulla on hermosärkyä ja lihasperäistä sirinää korvassa toivottavasti tuo ääni häviäisi samalla,

    • sektor900

      Duloxetine on järjettömin lääke mitä on keksitty.paniikkihäiriöön on olemassa yksi ainoa tehokas lääke ja se on xanor.järkevästi käytettynä vaikka elämän tappiin asti,pidettävä vain huoli siitä ettei päästä kasvamaan toleranssia.nykyään on joku ihme buumi menossa että bentsot pois,lienee olla hyvä lääke-esittelijä asialla jotka saavat puhuttua etenkin kokemattomat naislääkärit pyörryksiin.on muotia syöttää mielialalääkkeitä lähes jokaiseen vaivaan,vanhainkodeissakin siksi että vanhukset nukkuisivat ja olisivat hiljaa.
      Onneksi on vielä lääkäreitä jotka osaavat asiansa,jos ei suomesta löydy niin virossa kuunnellaan myös potilasta,toisin kun suomessa,etenkin terveyskeskusten nuoret naislääkärit kannattaa sivuuttaa.ovat olevinaan aina oikeassa vaikka kokemusta ei ole miltään sektorilta.

    • Sillaix

      Älä koske duloxetiiniin.
      Mulla määrättiin duloxetin neuroperäiseen kipuun. En oo ikinä niin sekasin ollu, kun mitä olin kys. lääkkeen käyttöön oton jälkeen.
      Toivon vaan, et joku olis muakin varottanut ennen kuin aloitin käytön.

    • Anonyymi

      olen syönyt symbaltaa 12v ,nyt haluan ajaa alas lääkkeen kokonaan
      olen halvaantunut ja saanu diabeteksen alkoholin takia join sitä paljion.olen toipunuyt hyvin halvauksesta ,omatoimiseksi ollut ilman viinaa kohta 10v olo ollut ok,mutta nyt hgalua luopua kokonaan symbaltasta ja selvitä puhtailla,,jätin oxygodoninkin seinään söin sitä kipuun 10v sitten ,2v eni isompia oireita lopattamisesta ,viinaa ei tee mieli ym

    • Anonyymi

      Anonyymi: Olet esimerkki meille muille. Tunnen sinun tyyppisiä ihmisiä jotka ovat päätöksen tehtyään mainityista aineista vaativat elmistöltä ja psykkeeltä erittäin paljon voimavaroja joiden väärä ajoitus voi pysäyttää koko elämän. Ihminen on rakennettu fyysisesti ja psyykkisesti tuottamaan edellä mainittihin tiloihin keskushermostoon ja aivojen välittäjäaineita jotka hallitsevat ja suojelevat henkilön psykokemiaa.Tämä kuvastaa niitä ääritilanteissa pelastavia tekijöitä joilla niistä voi selviytyä, mutta kaiken elämän suojaamiseksi on oltava luotettava lääkäri suhde, ellei ole on päätöksiä siirrettävä ajankohtaan kun voi varmasti luottaa siihen ettei elämä pääty esim. psykoosiin, korkeaan rr- arvoihin, sydänperäiseen rytmi yms. häiriöön, hengityslamaan tai peumeniaan. Tänä päivänä luotettavan lääkärin löytäminen on vaikeaa ja kallista, mutta sellainen tarvitaan taustalle tukemaan kallisarvoisia päätöksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe