Haluan nyt vähän pelotella ihmisiä. Käytän kannabista kipuihin ja koska tuo lajike mitä nyt poltin ei taida olla ihan täsmälääke kipuun (väärä lajike, joko sativa tai hybridi) niin käytin eilen tuplamäärän...eli n. 0,2g. Tavallisesti käytän 0.1g. Tupla-annoksesta sain taas pakokauhu ja pelkotiloja...en voinut sulkea hetkeksikään silmiä koska muuten lähti muihin maailmoihin. Se on pelottavaa ja toivon ettei kukaan polta niin paljoa että saa pelkoa tai pakokauhua koska sillon annostus on täysin ylimitoitettu!
Toinen juttu on se kun ihmiset luulevat että on vain yksi kannabis vaikka on sativa hybridi ja indica, joista vain indica auttaa kipuihin. On siis turha tapella että jollekin auttaa kipuihin ja joillekin ei, jos toinen polttaa indicaa ja toinen ei. Sativa voi pahentaa kipua!
Tässä vaan ajattelemisen aihetta, palstaa lukee varmaan eri syistä kannabista käyttävät.
Eli
INDICA auttaa: kipuun, pahoinvointiin, stressiin, ahdistukseen, unettomuuteen, lisää ruokahalua ja rentouttaa kropan jne
SATIVA lisää energiaa, saa luovaksi, auttaa masennukseen, menee päähän, inspiroi jne....mutta ei auta kipuihin!!!!
Eli ennenkun käytätte, miettikää tarkkaan mikä auttaa/sopii teille ja painotan ettei övereitä kannata vetää koska siinä voi hukkua niin syviin tuntemuksiin ja kokea pakokauhua, pelkoa tai ahdistusta. Sitä en suosittele. Kaiken lisäksi oksensin mitä en ole ikinä ennen tehnyt kannabiksen alaisena. Luulen että ne jotka käyttävät kerran kannabista ja lopettavat siihen, ovat käyttäneet yliannostuksen. Lievä pilvi on paras ja auttaa kyllä kipuun...kunhan polttaa indicaa eikä muuta!
Parempi tietysti jollei tarvitse ollenkaan, itselläni meni 9 vuotta löytää oikea hoito ja vieläkin pitäisi olla 100% tarkka siinä että polttaa vain ja ainoastaan indicaa.
Lähde
http://stonermovies.net/indica-vs-sativa-the-difference-between-cannabis-strains/
Kannabiksen annostelu
8
2301
Vastaukset
- trupaduuri
Ei paljon vaikuta noin pienet annokset.
Grammasta tekee 2-4 sätkää.- Kannabisti
Toi on niin yksilöllistä. Ja mun frendi joka polttaa päivässä 2g sano et on ihan normaalia et ensikertalainen menee pilveen parista imaisusta. Itse olen AINA kuin ensikertalainen koska pidän väliä polttelussa. En missään nimessä halua tottua enkä jäädä psyykkiseen koukkuun kannabikseen.
- Civiic
Ihan toleranssista kii
- q32r33
Itse en edes enää polta, mutta jos polttaisin niin annostelu olisi yksi imaisu jointista joka kiertää isolla porukalla ringissä. Siitä ei tule pelkoja.
- Kannabisti
q32r33 kirjoitti:
Itse en edes enää polta, mutta jos polttaisin niin annostelu olisi yksi imaisu jointista joka kiertää isolla porukalla ringissä. Siitä ei tule pelkoja.
Aivan! Hyvä että joku on samaa mieltä.
- trupaduuri
Kannabisti kirjoitti:
Aivan! Hyvä että joku on samaa mieltä.
Paitsi jos ei sovi niin ei kannata vetää imuakaan.
- Anonyymi
Mikä on siis sopiva annos aivan ensikertalaiselle?
- Anonyymi
Vuonna 2016 ketjun aloituksen aikoihin ei tainnut olla jalostettuja lääkelajikkeita, joissa on korkean THC sijaan haettu suurta CBD pitoisuutta. Tehoaa höyrytettynä tiettyihin särkyihin, tilapäisiin univaikeuksiin, kurkkukipuun, suun ja hengitysteiden tulehduksiin, koronaan, toimivuudesta löytyy lääketieteellistä näyttöä, johon edellä kerrottu perustuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768