Vaihtaa päivää ennen puolet akvaarion vedestä ja ruokinta-automaattiin laittaa vähän ruokaa, eikö kalat pärjää kun heti palattua puolet vedestä vaihtaa? Miekkapyrstöjä, miljoonakaloja, monneja ja muita tavallisia kaloja. Iso akvaario, ei liian täynnä, hyvä suodatus, paljon kasveja.
Kolmen viikon lomamatka
3
158
Vastaukset
- kjuy767
Riippuu akvaario koosta, kalamäärästä ja suodatuksesta.
- Miten.on
Kaloja on kohtuullisesti, akvaarion koko 350 litraa ja tehokas Eheimin ulkosuodatin.
- Fisuilija
Joo, kalat pärjää aika hyvin lomilla. Kannattaa säätää ruokamäärä jo etukäteen ja aika niukaksi automaatilla, että pysyy kuormitus mahdollisimman pienenä. Paastopäiviä voi laittaa sekaan jos se kyseisellä automaattimallilla onnistuu. Hyvä kyllä olisi jos joku tuttu edes kerran viikossa vois käydä tarkistamassa että laitteet toimii. Jos ei ole mitään erityisen lämpimässä viihtyviä kaloja tai erityisen kylmä kämppä, niin melkein lämmitin kannattaa ottaa kokonaan pois päältä reissun ajaksi niin ei ainakaan ole kalakeitto vastassa jos laite päättää sanoa työsopimuksen irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749