Tämä sama 25 % leikataan pois myös opintotuesta
Kaikkia sosiaalietuuksia leikataan 0,85 %
5
191
Vastaukset
- AreYouGenius
Hienoa matematiikka, aplodit siitä..
Totuushan on, että opintoraha on puhdas lahja opiskelijoille, Saat siis rahaa siitä, että saat opiskella. Muualla joudut maksamaan opiskeluistasi, mutta täällä minä ja muut ahkerat työssäkäyvät maksamme lähes 60 % veroa tuloistamme, rahoittaaksemme teidän lusmujen opiskeluja. Itse opiskelin puhtaasti opintolainalla, jonka olen ylpeänä maksanut takaisin yhteiskunnalle, mutta nykyään pitäisi olla kaikki mulle ja heti.- onneksi_jo_valmistunut
Eiköhän tuo aloitus vittaa siihen, kun tiedotettiin, että KAIKKIA Kelan etuuksia leikataan ensi vuonna 0,85 %, joten eri ryhmien kohtelu on tasa-arvoista. Jätettiin vain mainitsematta, että opintotukea, joka on KELAN etuus, leikataankin 25 %.
- rahaa_riittää
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-2000000903312.html
Palkka 6500–12 900 €/kk – Arhinmäki asuu pieni- ja keskituloisille tarkoitetussa ARA-asunnossa
Vasemmistoliiton puheenjohtaja Paavo Arhinmäki ansaitsi viimeisimpien verotietojen mukaan 155 000 euroa 2013 (noin 12 900 euroa kuussa), mutta hän asuu valtion korkotuella rahoitetussa osaomistusasunnossa.- niinnaina
Hienoja ovat sosiaaliasunnotkin, kun kelpaa puheenjohtaja Arhinmäelle. Noo, hyvä niin!
Olen kyllä sitä mieltä, että on aina parempi, kun joukossa asuu ihan kunnollistakin väkeä, jolla on omat ansiot ja tulot, joilla maksaa asumisensa.
- tshi
Tosi tökeröä leikata noin paljon opintotuesta. Kyllä Suomen pitäisi olla tasa-arvoinen maa ja taata kaikille jonkinlainen toimeentulo. Sitäpaitsi opiskelijat elävät jo nyt lainalla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja9614143Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va185840Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545551SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1475387Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2015122Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2894220HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.213900"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873601Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant13507Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan193469