Tämä sama 25 % leikataan pois myös opintotuesta
Kaikkia sosiaalietuuksia leikataan 0,85 %
5
162
Vastaukset
- AreYouGenius
Hienoa matematiikka, aplodit siitä..
Totuushan on, että opintoraha on puhdas lahja opiskelijoille, Saat siis rahaa siitä, että saat opiskella. Muualla joudut maksamaan opiskeluistasi, mutta täällä minä ja muut ahkerat työssäkäyvät maksamme lähes 60 % veroa tuloistamme, rahoittaaksemme teidän lusmujen opiskeluja. Itse opiskelin puhtaasti opintolainalla, jonka olen ylpeänä maksanut takaisin yhteiskunnalle, mutta nykyään pitäisi olla kaikki mulle ja heti.- onneksi_jo_valmistunut
Eiköhän tuo aloitus vittaa siihen, kun tiedotettiin, että KAIKKIA Kelan etuuksia leikataan ensi vuonna 0,85 %, joten eri ryhmien kohtelu on tasa-arvoista. Jätettiin vain mainitsematta, että opintotukea, joka on KELAN etuus, leikataankin 25 %.
- rahaa_riittää
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-2000000903312.html
Palkka 6500–12 900 €/kk – Arhinmäki asuu pieni- ja keskituloisille tarkoitetussa ARA-asunnossa
Vasemmistoliiton puheenjohtaja Paavo Arhinmäki ansaitsi viimeisimpien verotietojen mukaan 155 000 euroa 2013 (noin 12 900 euroa kuussa), mutta hän asuu valtion korkotuella rahoitetussa osaomistusasunnossa.- niinnaina
Hienoja ovat sosiaaliasunnotkin, kun kelpaa puheenjohtaja Arhinmäelle. Noo, hyvä niin!
Olen kyllä sitä mieltä, että on aina parempi, kun joukossa asuu ihan kunnollistakin väkeä, jolla on omat ansiot ja tulot, joilla maksaa asumisensa.
- tshi
Tosi tökeröä leikata noin paljon opintotuesta. Kyllä Suomen pitäisi olla tasa-arvoinen maa ja taata kaikille jonkinlainen toimeentulo. Sitäpaitsi opiskelijat elävät jo nyt lainalla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888