Arpinaama (osa-4)

Rantauduimme Miamiin, aloin tekemään työtä kaupungin suurimmalle kokaiinidiilerille. Nousin nopeasti arvoasteikossa ja pian olin kaupungin kokaiinikuningas. Manny humaltui Amerikasta ja vapaudesta, jota se edusti. Hän asui poikaystävänsä Caesarin kanssa kartanoni allasmajassa, teetin heillä satunnaisia hanttihommia.

Eräänä kauniina päivänä minulla oli homma Mannylle ja Caesarilla, nappasin heidät Porscheni kyytiin ja kurvasin vilkkaalle Miami Beachille. Istuimme autossani vilkkaalle rantakadulla ja sanoin Mannylle joka istui vieressäni -"Huomaatko tuon kassin jalkojesi juuressa, ota se ja mene tuohon kadun vastakkaisella puolella olevaan hotelliin. Huone 48 kysyä Hectoria, hän antaa sinulle vaihdossa toisen kassin. " Manny nyökkäsi ymmärtäväisesti, poimi kassin ja lähti Caesarin kanssa matkaan. He kävelivät ovelle ja koputtivat siihen. Hetken päästä ovi aukesi ja turvavälistä kurkkasi pieni karvainen mies, Manny kysyi varovasti -"Hector." Mies vastasi -"Si hombre." Sitten ovi meni kiinni ja aukesi uudestaan kokonaan. Manny ja Caesar astuivat sisään hotellihuoneeseen, huoneessa oli kolme miestä, radio soitti hiljaisella äänellään Richie Valensin La Bambaa. Hector lukitsi oven ja tuli sitten Mannyn ja Caesarin eteen ja kysyi omintakeisella äänellään -"Onko teillä mulle jotain?" Manny ojensi Hectorille kassin. Hector nappasi kassin ja kulki huoneessa olevalle sängylle ja nosti sen siihen, sitten hän avasi kassin vetoketjun ja kurkotti katsomaan kassin sisälle. Caesar sanoi spontaanisti -"Huono perse. " Hector kääntyi nopeasti kohtia Mannya ja Caesaria ja kysyi -"Mitä vittua sä sanoit?" Samalla hetkellä kaksi miestä kaivoivat pistoolit esiin ja tähtäsivät Mannya ja Caesaria niillä. Manny ja Caesar seisoivat Hectorin edessä ja Caesar koitti keksiä hätävalheen, Caesar sanoi hätääntyneenä -"Hyvä peli, Dolphins voitti. " Hector katsoi heitä epäluuloisen oloisena ja sanoi -"Taidatte olla jotain vitun homoja. " Manny vastasi ylpeänä -"Mä en oo mutta toi Caesar on mun poikaystävä ja se on." Hector muuttui punaiseksi ja sanoi vihaisesti -" Loco ja Chico viekää nämä kaksi hedelmäkakkua kylppäriin ja kahlitkaa heidät suihkuverhontankoon." Sitten Hector käveli radion luokse ja väänsi siihen lisää ääntä.

Istuin autossa ja ihmettelin mikä vittu niillä kahdella kestää, poltin tupakan ja toisen tupakan. Sitten kaivoin hanskalokerosta pistoolini ja lähdin hermostuneena kohti hotellihuonetta.

Manny ja Caesar seisoivat kahlittuna kylpyammeessa, heidän kätensä oli laitettu käsiraudoilla kiinni suihkuverhontankoon. Hector tuli kylppäriin lähes itsensä kokoisen moottorisahan kanssa ja sanoi -"Olen keksinyt hoidon homoseksuaalisuuteen." Sitten hän kiskoi sahan käyntiin ja osoitti sillä kohti kauhistunutta Mannya ja Caesaria, he kirkuivat kuin pikkutytöt. Karvaiset tärisevät kädet pitelivät moottorisahaa kun Hector ohjasi sen kohti Caesarin päätä ja sahasi kalloa veren roiskuessa ympäri Mannya ja kylpyhuonetta. Seisoin hotellihuoneen oven takana kun kuulin Mannyn kirkuvan! Potkaisin oven sisään ja astuin huoneeseen, kaksi miestä avasi tulen kohti minua, mutta olin nopeampi ja ammuin molempia keskelle otsaa. Kylpyhuoneen ovi oli auki, Hector tiputti moottorisahan ja pakeni kylpyhuoneen ikkunasta. Juoksin Mannyn luokse ja vapautin hänet, sanoin -"Nyt on kiire Manny ota kamat ja viitoin kohti kahta hotellihuoneen sängyllä olevaa putkikassia, Manny nappasi kassit, juoksimme autolleni ja ajoimme pois.

Kun olimme ajaneet jo tovin, tajusin että olimme todella suuressa pulassa. Miehet, jotka ammuin työskentelivät Kolumbian suurimmalle kokaiinikuninkaalle El Kowalskille. Ajoin autoni kartanoni pihaan, Manny ei näyttänyt olevan kovinkaan järkyttynyt Caesarin kuolemasta. Menimme sisälle kartanooni, tiesin että kyse on tunneista kun El Kowalski lähettää miehensä tappamaan meidät, juoksin yläkertaan. Menin huoneeseeni ja väänsin seinällä olevan kauriin irtopään sarvesta, joka avasi kirjahyllyn takaa salahuoneeni. Avasin kassakaappini ja pakkasin 40 miljoonaa dollaria putkikassiin. Juoksin putkikassin kanssa alakertaan, jossa Manny istui sohvalla ja siemaili punaviiniä. Istuin sohvapöydälle hänen eteensä ja sanoin -"Manny en tiedä mitä sinä aiot tehdä, mutta minä aion paeta. " Manny vastasi -"Olen ikuisesti kiitollinen, että pelastit henkeni Tony, tulee aika jolloin jokaisen miehen pitää seisoa omilla jaloillaan. Olet huolehtinut minusta kokoelämäni, Tony nyt on minun vuoroni huolehtia sinusta. " Vastasin -"Manny Rytmirumba tiesin, että sisälläsi asuu mies." Sitten kättelin häntä ja halasimme veljellisesti. Se oli viimeinen kerta kun näin Mannyn.

Ajoin autollani lentokentälle ja palkkasin tutun huumeiden salakuljetukseen erikoistuneen lentäjän, lentämään minut Puerto Ricoon. Puerto Ricossa sain talletettua rahani Caymansaarille, lisäksi ostin uuden henkilöllisyyden. Palasin takaisin Kuubaan, jossa jouduin myöhemmin lahjomaan El Moosen, se oli helppoa koska El Moose oli alkoholisoitunut pahasti ja minä omistin mm. Rommipanimon.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

        Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
        Maailman menoa
        203
        4932
      2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

        On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
        Maailman menoa
        287
        3033
      3. 134
        1787
      4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

        Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
        Sinkut
        228
        1627
      5. Luovutetaanko nainen?

        En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
        Ikävä
        67
        1441
      6. J-miehelle toivon

        Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
        Ikävä
        85
        1213
      7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

        Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
        Ikävä
        64
        1164
      8. By the way, olet

        mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
        Ikävä
        75
        1149
      9. Haluatko S

        vielä yrittää?
        Ikävä
        59
        1118
      10. Onko kaivattunne suosittu?

        Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
        Ikävä
        78
        1109
      Aihe