Vaippoja ja patruunoita

Gaamew

Olin valmistunut amiksesta ja sain pian töitä paikallisesta terveyskeskuksesta huoltomiehenä. Siellä näki yhtä sun toista oman työn ohella. Kiinnitn huomiota, että siellä olevilla vanhuksilla oli usein käytössä housuvaipat. Minulla alkoi intti lähestyä, en ollut puhunut siitä työnantajalle, koska halusin luistaa intin. Eräänä yövuorona menin vaippavarastoon ja otin paketillisen Tena housuvaippoja.
Armeijaa meno tuli. Olin täksi ajaksi anonut töistäni viikon vapaata. Menin armeijaan siten että minulla oli farkkujen alla housuvaippa, se näytti hassulta ja monet ihmettelivät ihmeellistä ulkomuotoani persauksen kohtaa.
Sitten kun oltiin varusteet haettu ja päästy tupiin niin kävin vaihtamassa uuden vaipan yöksi.
Toiset ihmettelivät, että mikä tuo on. Kerroin, että yökastelua varten ihan kuin se olisi ollut normaali asia. Aamulla kun alikersantti tuli meitä herättämään hän näki vaippani otin se pois ja olin tarkoituksella pissannut siihen. Kerroin alikersantille että olen yökastelija ja käytän vaippoja päivin öin koska päivälläkin virtsa saattaa tulla housuun.
Kävin lääkärin juttusilla ja sain vapautuksen.
Palasin viikon kuluttua töihini ja vältin tulojen menetykseltä. Työnantaja ei ole vieläkään kysynyt olenko käynyt armeijaa vai en. Jos se kysyy kerron että sain vapautuksen siksi, koska jalkani ovat eri pituiset.

3

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatemerkki

      Kirkon poltostaa saa kovan tuomion. Linnaa ja korvausvaateet päälle. Voi tulla jopa useita miljoonia korvausvaateita.

    • Loppiuy

      Kuka se oli joka poltti Porvoon kirkon?

    • jalkine

      "Vuoden 2006 tuhopoltto
      29. toukokuuta 2006 kirkon katto paloi tuhopoltossa kokonaan, ja sen osat romahtivat holvien päälle, jotka kuitenkin kestivät, ainoastaan kattokruunut romahtivat kirkkosaliin. Lisäksi kirkkosali kärsi savu- ja vesivahinkoja. Suurpalon vaara kaupungissa oli suuri, koska palavia kattorakenteita lensi jopa satojen metrien päähän hehkuvina kekäleinä. Porvoon vanha kaupunginosa on tiheään rakennettu, ja kadut ovat kapeita. Palo sai alkunsa kahden aikaan yöllä kirkon ulkopuolelta.

      Tuhopolton tekijä sai hovioikeudessa 15. toukokuuta 2007 kuuden ja puolen vuoden mittaisen vankeusrangaistuksen törkeästä tuhotyöstä.[3]

      Porvoon tuomiokirkko otettiin korjaustöiden jälkeen uudelleen käyttöön ensimmäisenä adventtisunnuntaina 30. marraskuuta 2008.[4]"

      Tekijä on siis jo vapaalla jalalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3101
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      166
      2246
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      67
      2004
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1439
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      82
      1408
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1324
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1241
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1110
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1103
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe