Entinen jalostaja ja kohta entinen tirehtööri. Toinen kirjoittaa liiton sivuilla aivan idioottijuttuja ja toinen lehteen vielä idiootimpia.
Kaksi kahjoa
12
233
Vastaukset
- 6020
Ja sinunko viesti on vähemmän idioottimainen?
- LÄÄKKEEEEEET
Onko lääkkeet ottamatta?
- rattokattokassinen
En tiedä heidän lääkityksestään.
- mullikullirulli
Tälli itkee kolummissaan kuinka maalimiehiä on arvosteltu, voi jumalauta, maalimiehet itse jatkuvasti arvostelevat ja suoranaisesti haukkuvat muita harrasteita ja harrastajia, erityisesti näyttelyharrastusta ja -harrastajia ja heidän koiriaan, miksi Tälli ei tähän puutu?
Juhis inttää liiton foorumilla todella kokeneita ja osaavia kasvattajia vastaan, pikku pimut säestää tätä saksanpaimenkoirat foorumilla facebookissa.
Hyvä Tälli ja Juhis, siinä meillä rodun pelastajat- Suoraanpakastimeen
Hauskaa luettavaa tällänen katkeran turhanpäiväsen ämmän tilitys...
- tamala
Hauskaa luettavaa tälläinen katkeran turhanpäiväisen piikkiä ja imatranvoimaa käyttävän munattoman maalimiehen tilitys.....
- eimissään
tamala kirjoitti:
Hauskaa luettavaa tälläinen katkeran turhanpäiväisen piikkiä ja imatranvoimaa käyttävän munattoman maalimiehen tilitys.....
Missä ja kuka käyttää piikkiä?
- lakimies_poliisista_
Kiroaminen rikollista. Mutta toisen ihmisen elämän pilaaminen ei ole.
Suomen Lain mukaan kirota saa missä vain halutessaan. - jopejopelojopelompi
Näyttelyvihaajan ja koiranpotkijan korttitalon salat alkavat aueta, lillukan varsissa pyöriminen on johtanut kaaokseen, paskahousut ovat keskittyneet, toisten kustantamana, oman ja pienen piirin kilpaharrastuksen kehittämiseen, rotu ja sen vaaliminen ja kehittäminen on käytännössä laiminlyöty täysin (esimerkkinä jalostustarkastus). Paska valuu paskahousun lahkeesta ja paljastaa paskahousun kiistatta, kasvattajakokemus ja suuri yleisö on saanut tarpeeksi paskasta ja paskahousuista, taistelu rodun puolesta on alkanut.
- 1234567891
Siksipä siksi keskityin vain koiran yhteiskuntakelpoiseksi tekemiseen. Homma toimi sekä kiitosta tuli, vaikken koskaan sitä mistään hakenut.
- Flick_
ps. koskaan en ole lääkityksiä tarvinnut, siksipä ehkä näin kävi, sillä näin tahdoin käyvän.:)
- Aspergerkoira
Tuossa hieman taukomusiikkia
https://www.youtube.com/watch?v=FYsZU52upPs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391