http://www.inferno.fi/uutiset/rammsteinin-kanssa-ei-pelleilla-bandi-haastoi-saksan-oikeuteen/
http://www.iltalehti.fi/popstars/2016040821384044_ps.shtml
uutiset
Rammstein on haastanut Saksan valtion oikeuteen.
6
1291
Vastaukset
- Rammsu
Tyhmät kukkahattutädit, kun pilaavat ihmisten elämän väittämällä jotain materiaalia 'Väkivaltaa hehkuttavaksi'. Muumitkin oli meinannut joutua saman kohtelun urhiksi, koska Muumipappa poltti siinä sarjassa piippua. Harmi, että myös Rammstein joutui kanssa kärsimään tuosta. :( Ihminenkin voi olla hullu ilman musiikkia. Rammsteinin rumpali Schneiderkin sanoi, että 'Pitäisikö meidän lopettaa musiikin teko, jos pahat ihmiset pitää siitä?'. Oon samaa mieltä hänen kanssa. Eli onko siinä järkeä lopettaa uran, jos pahat ihmiset pitää siitä?
- Anonyymi
Tänne Suomeen ei uskalla tulla enää yhtään kukaan. Aina on joku rakkikoira pahoittanut mielensä. On tämä kummallinen maa, ei asiaa ettei joku ota nokkiinsa! Nykyuikuttajat eivät kestä yhtään mitään!
- Anonyymi
Ihmiset ovat kerta kaikkiaan typeriä. Jos nyt telkusta tulee rikosleffa nii heti joku sanoo et "hei.. mä teen ton kas. Mä ryöstän pankin" tai jotai "no waau. Siistii ku toi saa speimaalata seinää. Pitää kans tehä nii"
- Anonyymi
Minä kun kuulin Ich tu dir wehin....
Aloin seksin aikana lyödä kumppania kuten siinä biisissä.
Ja toi oli sarkasmia. Jonkin täytyy olla niin hullu että väittää jonkun biisin käskeneen tekemään jotain pahaa. Charles Manson sanoi Beatlesin Helter Skelterin innoittaneen hänet käskemään seuraajiaan tappamaan ihmisiä, vaikka itse Beatlesit eivät itse halunneet että joku tappaa jonkun. Charles oli hullu ihan muista syistä eli kuten yks tossa sanoi, niin ihminen voi olla hullu ilman musiikkiakin. Ja Rammsteinille ei noin vain voi ryttyillä! - Anonyymi
Ja narri vapautettiin Saksassa.
Kaikkihan tietää mikä tämä umpipaskaa musiikkia tekevä pervo on. Rahalla näköjään voi tällainenkin kotirunkkari ostaa itsensä vapaaksi. - Anonyymi
Onko tämä Inferno joku runkkareiden lehti?
Umpimielisiä junttejahan täynnä kyseinen paskapaperi on läpi historian ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628082Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475786Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.415495- 1102240
- 1212148
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav791647- 1171514
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1211476Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401096On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht801072