http://www.inferno.fi/uutiset/rammsteinin-kanssa-ei-pelleilla-bandi-haastoi-saksan-oikeuteen/
http://www.iltalehti.fi/popstars/2016040821384044_ps.shtml
uutiset
Rammstein on haastanut Saksan valtion oikeuteen.
6
1277
Vastaukset
- Rammsu
Tyhmät kukkahattutädit, kun pilaavat ihmisten elämän väittämällä jotain materiaalia 'Väkivaltaa hehkuttavaksi'. Muumitkin oli meinannut joutua saman kohtelun urhiksi, koska Muumipappa poltti siinä sarjassa piippua. Harmi, että myös Rammstein joutui kanssa kärsimään tuosta. :( Ihminenkin voi olla hullu ilman musiikkia. Rammsteinin rumpali Schneiderkin sanoi, että 'Pitäisikö meidän lopettaa musiikin teko, jos pahat ihmiset pitää siitä?'. Oon samaa mieltä hänen kanssa. Eli onko siinä järkeä lopettaa uran, jos pahat ihmiset pitää siitä?
- Anonyymi
Tänne Suomeen ei uskalla tulla enää yhtään kukaan. Aina on joku rakkikoira pahoittanut mielensä. On tämä kummallinen maa, ei asiaa ettei joku ota nokkiinsa! Nykyuikuttajat eivät kestä yhtään mitään!
- Anonyymi
Ihmiset ovat kerta kaikkiaan typeriä. Jos nyt telkusta tulee rikosleffa nii heti joku sanoo et "hei.. mä teen ton kas. Mä ryöstän pankin" tai jotai "no waau. Siistii ku toi saa speimaalata seinää. Pitää kans tehä nii"
- Anonyymi
Minä kun kuulin Ich tu dir wehin....
Aloin seksin aikana lyödä kumppania kuten siinä biisissä.
Ja toi oli sarkasmia. Jonkin täytyy olla niin hullu että väittää jonkun biisin käskeneen tekemään jotain pahaa. Charles Manson sanoi Beatlesin Helter Skelterin innoittaneen hänet käskemään seuraajiaan tappamaan ihmisiä, vaikka itse Beatlesit eivät itse halunneet että joku tappaa jonkun. Charles oli hullu ihan muista syistä eli kuten yks tossa sanoi, niin ihminen voi olla hullu ilman musiikkiakin. Ja Rammsteinille ei noin vain voi ryttyillä! - Anonyymi
Ja narri vapautettiin Saksassa.
Kaikkihan tietää mikä tämä umpipaskaa musiikkia tekevä pervo on. Rahalla näköjään voi tällainenkin kotirunkkari ostaa itsensä vapaaksi. - Anonyymi
Onko tämä Inferno joku runkkareiden lehti?
Umpimielisiä junttejahan täynnä kyseinen paskapaperi on läpi historian ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887