Laitoin uuden disiqc jakajan 1/4 ja lisäsin antenniin 2kpl päitä edellisten 2 lisäksi. Ennen näky Astra ja Hotbird, nyt ei näy mitään. Tarkoitus on nähdä 28.2E ja 7E positioita myös, ja asensin uudet päät oikealle ja vasemmalle puolelle vanhoihin nähden. Mut joo, nyt ei näy mitään, itse lautasta en ole käännellyt, vaan tarkoitus oli että sivusyötöllä olis menty. Mikä voi olla pielessä?
Lautasen probleema.
5
97
Vastaukset
- Bxnxnxxnxd
Jos mitään ei näy, niin diseqc on joko rikki tai boksissa on sille väärät asetukset.
Tai sitten olet tehnyt klassisen mokan, etkä ole huomioinut että signaali kimpoaa aina peilistä "ristiin":
https://www.multitrader.at/images/produkte/i30/309-FaVal-MFP2-40-Multifeed-XP-Premium-Schielhalter-85-A.jpg
Itsellä ensimmäisellä asennuskerralla meni kokonainen päivä ja koppa kaljaa tuon mokan kanssa, vaikka triaxin pidikkeen mukana oli kyllä selkeä kuva tuosta signaalin etenemisestä. Mutta eihän ohjeita lueta:) - lnb
Määritkö boksiin mikä lnb (satelliitti) on missäkin kytkimen liitännässä ? Jos aikaisemmin oli vain 1/2 kytkin pitää boksille kertoa että se on nyt 1/4.
- nytnenäkyytaas
Nyt näkyy, tai ei näy jos ei siirrä lautasta, puiden takana on satelliitit. Mut ei ole ihan helppoa nämä 4kpl diseq liittimiä a,b,c,d ja 1,2,3,4. Aika vähän oli kanavia 28.2 positiossa, kun oli tarkoitus enkkua saada näkyville. Eipä noista muista ole mitään hyötyä, 13.0 ja 19.2 riittää. Löyty 9kpl urheilukanavia, löytääkö joku enemmän?
- arriadia
19,2E Saksan ylen kanavilta tulee urheilua kuten Suomen ylen kanavilta, Servus näyttää myös silloin tällöin urheilua, puhtaita urheilukanavia kaksi.
13E kahdeksan, veikkaan että listaltasi puuttuu marokkolainen Arriadia - nytnäkyylisää
No, Arradia lisätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144576Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3473781Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182980Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792323
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3161772- 981743
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461459Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173