http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040921386972_uu.shtml
Vapaan kasvatuksen enetettyjä tapauksia joista ei koskaan tule ikinä mitään. Loisia.
Joka iikka olisi joutanut kuolla
6
253
Vastaukset
- judge_and_jury
Toivottavasti oli oikein kallis auto eikä mikään vanha tojota, tästä kun lienee turha vakuutusyhtiöltä korvauksia odotella!!
- lainkuuliainen
Kuljettajasta vaan on kovastikin epäselvyyttä. Turun Sanomissa se oli tyttö, mutta Kunnallislehdessä poika oli pistetty puikkoihin. Jos ei ajajaa enää pystytä osoittamaan, ketään ei voida tuomita.
- paljonmättää
Juu, se on vähän sama juttu noissa peltipoliisien suttuisissa kuvissa. Olen itse maksanut pojan pari ylinopeussakkoa, kun hän opiskelee eikä ole varoja ja nyt sitten minulta isänä uhataan ottaa kortti pois moisesta hyväntekeväisyydestä.
- auokinpois
paljonmättää kirjoitti:
Juu, se on vähän sama juttu noissa peltipoliisien suttuisissa kuvissa. Olen itse maksanut pojan pari ylinopeussakkoa, kun hän opiskelee eikä ole varoja ja nyt sitten minulta isänä uhataan ottaa kortti pois moisesta hyväntekeväisyydestä.
Ihan oikein jos otetaan kortti pois. Mitäs lainailet autoasi pojallesi joka ei osaa kunnioittaa nopeusrajoituksia. Autokin pitäisi ottaa pois noin vastiuuttomalta isältä.
- FUCKTHEPOLICE--
HAHAHA suomi on poliisivaltio jonka aivoton kansa noudattaa orjallisesti jokaista naurettavaa sääntöä. Jos on tarpeeksi älykäs niin pystyy rikkomaan lakia aivan helvetisti jäämättä kiinni ;D
- toivoaparemmasta
Se heittäköön ensimmäisen kiven joka on itse synnitön.
Moniko teistä itse, ei ole koskaan elämänsä aikana tehnyt jotain, joka kaduttaa?
Nuoruuden hölmöilyt harmittavat varmasti nuoriakin, ja syytä onkin.Mutta, en silti heille mitään pahaa toivoisi, vaan parempaa ja valoisaa tulevaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254