http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040921386972_uu.shtml
Vapaan kasvatuksen enetettyjä tapauksia joista ei koskaan tule ikinä mitään. Loisia.
Joka iikka olisi joutanut kuolla
6
222
Vastaukset
- judge_and_jury
Toivottavasti oli oikein kallis auto eikä mikään vanha tojota, tästä kun lienee turha vakuutusyhtiöltä korvauksia odotella!!
- lainkuuliainen
Kuljettajasta vaan on kovastikin epäselvyyttä. Turun Sanomissa se oli tyttö, mutta Kunnallislehdessä poika oli pistetty puikkoihin. Jos ei ajajaa enää pystytä osoittamaan, ketään ei voida tuomita.
- paljonmättää
Juu, se on vähän sama juttu noissa peltipoliisien suttuisissa kuvissa. Olen itse maksanut pojan pari ylinopeussakkoa, kun hän opiskelee eikä ole varoja ja nyt sitten minulta isänä uhataan ottaa kortti pois moisesta hyväntekeväisyydestä.
- auokinpois
paljonmättää kirjoitti:
Juu, se on vähän sama juttu noissa peltipoliisien suttuisissa kuvissa. Olen itse maksanut pojan pari ylinopeussakkoa, kun hän opiskelee eikä ole varoja ja nyt sitten minulta isänä uhataan ottaa kortti pois moisesta hyväntekeväisyydestä.
Ihan oikein jos otetaan kortti pois. Mitäs lainailet autoasi pojallesi joka ei osaa kunnioittaa nopeusrajoituksia. Autokin pitäisi ottaa pois noin vastiuuttomalta isältä.
- FUCKTHEPOLICE--
HAHAHA suomi on poliisivaltio jonka aivoton kansa noudattaa orjallisesti jokaista naurettavaa sääntöä. Jos on tarpeeksi älykäs niin pystyy rikkomaan lakia aivan helvetisti jäämättä kiinni ;D
- toivoaparemmasta
Se heittäköön ensimmäisen kiven joka on itse synnitön.
Moniko teistä itse, ei ole koskaan elämänsä aikana tehnyt jotain, joka kaduttaa?
Nuoruuden hölmöilyt harmittavat varmasti nuoriakin, ja syytä onkin.Mutta, en silti heille mitään pahaa toivoisi, vaan parempaa ja valoisaa tulevaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097