Miksi te persut yritätte tuhota Suomen?

Saatteko te rahoitusta Putinilta kuten teidän ranskalainen sisarpuolueenne? Tuleeko sitä rahaa niin valtavasti, ettei isänmaa merkitse enää mitään?

56

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nallevaari.totesi

      Persut mädättävät Suomen seteliselkien ja rötösherrojen avulla?

      • Kumpiakin löytyy kyllä kiitettävä määrä nykyisitä persuista.


    • Huomenna Saksassa julkaistaan Putinin elämäkerran kirjoittajan Boris Reitschusterin teos Putinin salaisesta armeijasta länsimaissa. Kirjoittaja on päässyt näkemään “erään länsimaisen tiedustelupalvelun” keräämiä tietoja Putinin värväystoiminnasta Euroopassa.

      Yksi osa Putinin värväystoimintaa ovat populistiset puolueet, kuten Ranskan Kansallinen rintama ja Suomen Perspöljät. Siitä on saatu jo todisteet, että Kreml on rahoittanut Kansallista rintamaa. Persujen osalta näyttöä vasta hankitaan.

      Toinen ja fyysisesti vaarallisempi osa Putinin värväyksestä on länsimaihin levitetty Systema-taistelukoulujen verkosto. Niissä opetetaan halukkaille venäläistä kamppailu- ja tappotekniikkaa. Kursseille osallistuvat ammattisotilaat, poliisit ja muut järjestyksen kannalta merkittävät ihmiset yritetään värvätä Putinin “nukkuviksi agenteiksi”, joita käytetään tarpeen tullen maansa epävakauttamiseen.

      Yllatus, yllatus, Suomessakin toimii venäläisten Systema:

      http://www.systemafinland.com

    • Timpan_ystävät

      Minkähänlainen suhde näillä on sitten arvoisiin Odinin ritareihin ? Ettei vaan samaa porukkaa ?

      • Järissäänoltava

        Taitaa kuules suomessa Odinit lopetella turvaamiset, on liian vaarallista porukkaa vastassa ja sille vain nauretaan, kesän villeys ja tavella pimeys, turha on lähteä ihteänsä tapattamaan.


      • Odin-Babers.Boys

        Kauan nuo persut jo noita Odinin lökäpöksyjä hehkuttivatkin?!


      • Odin-Babers.Boys kirjoitti:

        Kauan nuo persut jo noita Odinin lökäpöksyjä hehkuttivatkin?!

        Peruspersulla on nyt sormi suussa.

        Puolue ei hyväksy Odineita ja Halla-aho ei hyväksy MV-lehteä. Kas siinä pulma. :D

        Ketäs tuli oikeastaan äänestettyäkään viime vaaleissa? :o

        Entä ketä pitäisi nyt kannattaa? :o


      • PerusHomot
        Liike kirjoitti:

        Peruspersulla on nyt sormi suussa.

        Puolue ei hyväksy Odineita ja Halla-aho ei hyväksy MV-lehteä. Kas siinä pulma. :D

        Ketäs tuli oikeastaan äänestettyäkään viime vaaleissa? :o

        Entä ketä pitäisi nyt kannattaa? :o

        Kai se edes pesi sen sormen ensin. Sehän on yleensä peruspersun anuksessa...


      • PerusHomot kirjoitti:

        Kai se edes pesi sen sormen ensin. Sehän on yleensä peruspersun anuksessa...

        Voi olla, että ulosteperäisen kolibakteerin aiheuttamat sairaudet yleistyvät taas samaan tapaan kuin torakat ovat yleistyneet persujen kanssa tasatahtia.


      • tyhmätegoistit
        Liike kirjoitti:

        Voi olla, että ulosteperäisen kolibakteerin aiheuttamat sairaudet yleistyvät taas samaan tapaan kuin torakat ovat yleistyneet persujen kanssa tasatahtia.

        Jos persut puolueena loppuis , Liike ja PerusHomot peris vetäisi itsensä kiikkuun koska silloin ei olisi enää mitään iloa elämässä , paskanjauhanta loppuisi heidän osaltaan siihen. Rassukat.


    • 1414

      Persuilla on nyt se tilanne, että peukalo on ollut pakko itse kunkin persun työntää perseenreikäänsä. Tämä tilanne on ilmeisesti pysyvä.

      • Tuollaisen toimenpiteen tuoma nautinto on näkynyt hiljattain aateloidun toveri oikeus- ynnä myöskin työministeri af Liljenströmin kasvoilla. Kansan keskuudessa tuttavallisesti Läskipäänä tunnettu af Liljenström hymyilee aina kertoessaan kyykytyksistä, jotka voitiin keksiä vain palkkaamalla ministeriksi entinen työtön laborantti af Liljenström.

        WinWin-tilanne eli UinUin -tilanne, kuten tohtori af Liljenström on kaikkien arvatenkin veronmaksajille kalliiden kielikurssien ajan mietiskeltyään todennut, on väistämätön.


    • PotkitaanKöyhiä

      Persujen politiikka perustuu täysin vitutukseen ja vittumaisuuteen. Kepuumusta kyllä nuoleskellaan ja muut petetään.

      • Siinähän perspöljät erehtyivätkin, että ne haukkuvat edelleen Kokoomusta, joka oli Suomen suurin puolue vuonna 2009. kun persut aloittivat toisten mustamaalauksella kannatuksen kasvattamisen.

        Persut ovat saaneet valehtelullaan aikaan ensin Kepun ja nyt SDP:n nousun. :D

        Silti jokainen umpipersu syyttää nyklyisistä ongelmista edellisiä hallituksia...


      • Anonyymi
        Liike kirjoitti:

        Siinähän perspöljät erehtyivätkin, että ne haukkuvat edelleen Kokoomusta, joka oli Suomen suurin puolue vuonna 2009. kun persut aloittivat toisten mustamaalauksella kannatuksen kasvattamisen.

        Persut ovat saaneet valehtelullaan aikaan ensin Kepun ja nyt SDP:n nousun. :D

        Silti jokainen umpipersu syyttää nyklyisistä ongelmista edellisiä hallituksia...

        Nikit vaihtuu mutta harhat ja persupakkomielteet seuraa perässä. Vsi mitä ad...liike...dick? 🤣🤣🤣

        Reppana..

        Nauretaan vartti ;)


    • 4f4f4f

      Niin kukas se taas jako nuorisjärjestöillekin rahat ihan miten sattuu taas kerran kokomus sai 10 kertaiset tuet perus suomalaisiin verratuna onko se nyt ihmekään tuollaisen syrjinnän jälkeen rahoitusta haetaan muualta? Sama on tilanne tuolla valittassanne ranskassa eivät anna rahaa le penin puolueelle kut muilla no sitten se rahat haetaan muualta eli ihan hyysäreiden omaa vika kun syrjivät toisia puolueita.

      • No sitten se on kai mielestäsi oikein, että Suomen politikkaa ohjailee puolue, jota Kreml ehkä rahoittaa?


      • No pitäisikö minun nettoveronmaksajan ylipäätään rahoittaa puolueiden toimintaa?

        Te persut vastustitte puoluetukeakin, kunnes aloitte saada sitä itse!

        Te persut olette itsenäistä Suomea kalvava syöpä.


    • törkeetä

      Laiskanletkeä vasemmisto ym .. elätit nostaa varmasti Suomen...?

      • soininWätyspoppoo2016

        Onko persuissa muitakin kuin elättejä, onko kukaan nähnyt???


      • Pääsikö Suomeen 30.000 turvapaikanhakijaa, kun hallituksessa olivat Kokoomus, sossut ja Kristillisdemokraatit?


      • soininWätyspoppoo2016 kirjoitti:

        Onko persuissa muitakin kuin elättejä, onko kukaan nähnyt???

        Tiettävästi ei ole havaittu Suomessa ainoatakaan työssä käyvää persua.


      • Liike kirjoitti:

        Tiettävästi ei ole havaittu Suomessa ainoatakaan työssä käyvää persua.

        on se yx alepassa työskentelevä persuli :D


      • 1516 kirjoitti:

        on se yx alepassa työskentelevä persuli :D

        No sitten sellainenkin eliö on olemassa. :D


      • 1516 kirjoitti:

        on se yx alepassa työskentelevä persuli :D

        Niin mutta, oletko itse nähnyt sen?

        Taitaa olla mielikuvitusolenta samaan tapaan kuin Loch Nessin hirviö.


      • Liike kirjoitti:

        Niin mutta, oletko itse nähnyt sen?

        Taitaa olla mielikuvitusolenta samaan tapaan kuin Loch Nessin hirviö.

        nå viime kerran kävin siellä vuosi sitten niin en oikein muista enää kuka oli siellä töissä


      • Eipä niitä ainakaan liittojen luottamustehtävissä ole...


      • pepep kirjoitti:

        Eipä niitä ainakaan liittojen luottamustehtävissä ole...

        Niin keitä? Persuja vai laiskanletkeän vasemmiston edustajia?


      • Liike kirjoitti:

        Niin keitä? Persuja vai laiskanletkeän vasemmiston edustajia?

        Persuja persuja.


    • juoppo.persu.minäkin

      Persuja ei tosiaan työmailla näy??

      • Eipä tietenkään, koska ne elävät sossun tuilla ja haukkuvat työssäkäyviä.


      • No eipä näy, koska kukaan rehellinen työntekijä ei ole persu.


    • Olintöissäpersu

      Hei

      • Hei hei

        Jopas murjaisit vitsin nimimerkilläsi! :D


    • Putinistipersuilla on uusi propagandasivusto “Torikahvila”.

      Siellä saa natsimoderoijien luvalla keskustella kirosanoja käyttäen ja persuille tyypillisesti joka aiheesta valehdellen, mutta annas olla, jos kritisoit Führer Soinia tai sivuston natsihenkistä ylläpitäjää! Silloin napsahtaa kirjoituskielto.

      Mielipiteenvapaus on sitä pienempi, mitä enemmän persuja Suomessa on.

      Antaa poikien leikkiä seuraaviin eduskuntavaaleihin asti, kun puoluetuki loppuu. :D

      • kylmäävä.totuus

        Hevonpaskassakin on enemmän isänmaallisuutta ja kansallismielisyyttä kuin leijonaräteillä ja -helyillä pullistelevilla pölhöpersuilla.


    • 4021

      RAHOITUS KOKOOMUKSELTA JA SIPILÄLTÄ , SSS-HALLITUS ON TUHONNUT SUOMEN ! NATO SEKÄ USA MÄÄRÄÄ JATKOSSA YHDESSÄ NIINISTÖN KANSSA ! .

    • Möllö88

      Olipas hupaisa vihapuheketju xD

    • Anonyymi

      Persuilla ei ole murhetta. Ääliöt turvaa puolueen toimeentulon
      ja itse elää sossulla-

    • Anonyymi

      Heikoilla on antipersu. Vuodelta 2016 nostettu ketju.

      🙈🙉🙊

      • Anonyymi

        Jotku asiat eivät vain muutu parempaan suuntaan kun persuista on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotku asiat eivät vain muutu parempaan suuntaan kun persuista on kyse.

        Hyvä avaus ja aina täyttä asiaa. Kiitos.


      • Anonyymi

        On se kätevä juttu, että vain pölhöpopulistit höpisevät vainoista. Oletteko järkiään lataamoporukkaa?


    • Anonyymi

      Trolli Liike.

    • Anonyymi

      Isien perintö ei tosiaan merkitse mitään vasemmistolle,vihreille ja rkp unelma hötölle.
      Ruotsilla oli unelma mutta ei ole enää ja kuitenkin myöhäistä!Kuka tai mikä tällaista pirstaleista kyhäelmää kohta puolustaa kun pitää olla sotajalalla jo sisäisesti!

      • Anonyymi

        Persujen vaalimaa IKL-perintöä ei kannata todellakaan vaalia, sillä työläisvihamielisyydellä ei kansan suosiota voi mitenkään saada.


    • Anonyymi

      Kuten vasemmistolaiset ovat aina sanoneet persut, tarjoan heille hapansilakkaa.

    • Anonyymi

      Persut on Kremlin vaalipiirin puolue.

      • Anonyymi

        Avaajan kysymys on aina ajankohtainen.


    • Anonyymi

      Persut toimii unionin venäjämielisessä ryhmässä. Persujenkin olisi aika muiden puolueiden tapaan siirtyä suomimieliseen ryhmään.

      • Anonyymi

        Persujen kiiluvasilmäinen venäjämielisyys tuntuu todella pahalta. Etenkin tällaisina aikoina.


    • Anonyymi

      Persuthan on Kremlin vaalipiirin puolue. Persut on ajanut Eu eroa koska se olisi Venäjän etu. Venäjä pyrkii hajottamaan Euroopan Unionin ja Putin tietovuodon mukaan jakaa ruplia Eurooppaa hajoittavasta politiikasta.

    • Anonyymi

      Persujen isänmaa on Putinin hallussa.

    • Anonyymi

      Persujen venäjämielisen politiikan vuoksi siirryin suomimieliseen Kokoomukseen.

      • Anonyymi

        jo vuonna 2016, siis aloituksen vuosiluvulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jo vuonna 2016, siis aloituksen vuosiluvulla?

        Persut tekevät EU:ssakin kaikkensa heikentääkseen Suomea ja vahvistaakseen venäjää.
        ID ryhmä, johon Perussuomalaiset ainoana suomalaisena puolueena kuuluvat, on putinin poliittinen sylikoira.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe