Metamorfoosi, inkarnaatio?

sus.morsian

En enää voi vastustaa kiusausta, on kysyttävä , Merilii, noita otsikossa mainittuja asioita , miten olet onnistunut syntymään aivan uudeksi henkilöitymäksi Satun ja Liisan jälkeen. Oletan myös sinun kirjoittavan eri nikeillä. Oletko monipersoonainen? Olethan itsekin myöntänyt olevasi ´entinen´ Satu ja Liisa. ja kaikenlaista siltä väliltä.

46

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motorisaha

On noteerannut kysymyksesi vaikka et vastausta ole saanutkaan.

>>.. Ei.ole.tarpeenkaan.korj
      9.4.2016 10:46
      korjatkoon susmorsian.Pyramiidi .vai mikä sen nikki millonki on.../<<<

• eiooinhimillistä

Onko tuo sus taas hurahtannu hulluuteesa?

• jakolasku
        eiooinhimillistä kirjoitti:

Onko tuo sus taas hurahtannu hulluuteesa?

Mistä sinä tiedät toisten hulluudet? Älä lyö kirvestäs kivehen.
        Toisten aliarviointi on pahinta mitä tiedän samalla itsensä ylentäen ilman mitään syytä.

• Metamorfoosi tarkoittaa muodonmuutosra ihmisenä tai aineena.

Inkanaatio taas Kristuksen muutumista lihaksi

Christus incarnated est =Kristus muuttui lihaksi

Merilii oli aluksi Liisa, sitten Satu ja nyt taas Mlii!

Itse ihminen kun on aina sama, myös muodoiltaan, ei kyseessä liene metamorfoosi.

• Ruunemanni-oikeassa

Ruunemanni on oikeassa,

kaipa itseään tarkottaa noilla metamorfooseillaan "susmorsian" kun on tullut "pyramiidista" ja moninikkinä monista muistakin nikeistään ja kaapeistaan ulos.

• susmors

Et ole tainnut lukea Kafkan kirjaa....Metamorfoosi. Kyllä sellainen täydellinen muutos voi tapahtua, ihminen on aivan eripersoonainen.

• kauhistunutlukija

Tosi törkeä aloitus ! On täällä monta muutakin jotka ovat nikkiä vaihtaneet ja se on sallittu säännöissä. Monet ovat kirjoittaneet samaan aikan eri nikeillä ja koko ajan varmaan sitä tapahtuu. Meriliis on kertonut rehellisesti mitä nikkiä käyttää, sitä voi arvostaa. Kafkan novellissa mies muuttui torakaksi. Siihenkö vertaat ????

• eleon

Tuota sussin aloitusta en ymmärtänyt lainkaan!
        Kaikilla on vapaus kirjoittaa millä nikillä haluaa, varsinkin kun itse sen vielä kertoo.
        Merilii on mielestäni hyvä kirjoittaja, hänellä on aina oikeaa asiaa!

• Edelliseen vastaan....aivan päinvastoin, herttaiseksi ihmiseksi. Kyllä monet muistavat, millaista hullunmyllyä oli aikoinaan.

• Muistetaan.muistetaan

Muistetaan myös että sus itse oli se alkuunpanija ja pahoja viestejä llähetteli kuten nytkin. Yrittää taas aloittaa.

• muistipelaa
        Muistetaan.muistetaan kirjoitti:

Muistetaan myös että sus itse oli se alkuunpanija ja pahoja viestejä llähetteli kuten nytkin. Yrittää taas aloittaa.

Siltä se vaikuttaa, ei ilmeisesti kestä sitä että jotkut kirjoittavat hyvin ja ystävällisesti ja saavat siihen vastakaikua. Muistetaan sekin, miten sus hyökkäsi sinisirkkua vastaan hänen monien nikkiensä takia.

• Täytyypä sanoa tähänkin, että voi herranduudelis sentään.

• Tuolla joku oli muistuttanut pyrsmidi- nikin käyttämisestä. Kyllä sen silloin julkisesti ilmoitin niitten satu-liisa ym. puhumisien jälkeen,karmeeta. Pyramidilla ilmoitin, ettei mulle kukaan mahda mitään, oli niin hurjaa se taisto silloin.

• Muistetaan

Ne oli kyllä ihan muita , jotka hullunmyllyä aiheuttivat.

• punatiilen.värinen.henk

Onhan ihmisillä oikeus kirjoittaa tai olla kirjoittamatta. Eihän aloituksessa ketään loukata.
      Poltin aurinkossa naamani tänään.

• nikkejänsä.luettelo

punatiilen.värinen.henk = Sus = Susmorsian = Pyramiiti

• Älkäähän nyt!
        Muistan toki metamorfoosikäsitteen ilmaannuttua minunkin kohdalleni, ja näkymätön lapsi olohuoneessa :D
        Taisivat olla ajankohtaisuuksiakin silloin, myönnettävä oli, että olin ensin helisemässä näiden kirjallisten ajan ilmiöiden kanssa, joista ei ollut aavistustakaan:D

Mutta selvät kysymykset ansaitsivat minusta suorat vastaukset, joten vakuutuin kyllä susmorsiamen ehdottomuudesta päästä selville vesille!

Jouduin itsekin orientoitumaan sus'in monitahoisessa personallisuudessa, mutta kyllä kompassini perille löysi. Nauraa sain monet kerrat, kun kuvallisena näin/koin hutien räiskeen:D

Kaikki täällä hyvin!

• jakolasku

Onneksi me ei olla kaikki samasta muotista tehty.

• sus.morsian

Vilpitön kysymys sinulle. Mihin tuolla viestilläsi pyrit, siis haluatko tehdä syytöksen vain yhtä nikkiä vastaan, vai haluatko yleistää asian?

Oletan, että olet tietoinen siitä, että täällä on vaihtanut yks´sun toinen nikkiään, joten mielestäni Sinullakaan ei ole oikeutta arvostella sitä, tai "laatia" jotain ounastelu syytöksiä muodonmuutoksesta Meriliille? Hän on hyvä kirjoittaja asiasta, eikä sorru "palsta-arvosteluihin.

Miksi pilasit hyvän fiiliksen, kun useita puolustelijoita oli jjoutavoisen tarpeellisuudessa olla palstalla? Kävikö itsetunnon päälle, että Sinua ei mainittu?

No, nyt on mainittu ja monta kertaa. Otetaas, ..tai ei otetakaan, koska hienot ihmiset eivät ota väkeviä enne klo 12!!:DD

• jjoutava

Sus on sanansa sanonut. Otsikossa sanottiin "Miten olet onnistunut syntymään uudeksi ihmiseksi?" sehän siinä oli pääasia, eikä useasta nikistä, käsittääkseni.
        Sus ei fiilistä pilannut. Fiiliksen pilaavat nämä moninikit.
        Otetaas, vaikka kello ei olekaan aamupäivän puolella. :)

• Ruune taas tapansa mukaan käänsi kirjoitukseni tiettyyn suuntaan, ei antanut muiden palstalaisten arvioida itse, mitä tarkoitin. Todellakin....ihminen voi eläessään muuttua monetkin kerrat. Positiivisesti oli tarkoitukseni ihmetellä, mennytkö on mennyttä, viehättävä, ystävällinenkö toinen ihminen tilalla. Sehän on hienoa, jos näin on!

• yksullamirjami

Luin ja ihmettelin -- Koska minä jos kuka olen Moniihmisen Livessä -- Olen senverran taiteellinen , että se on ihan "inspiksestä kiinni " tänään oli kovapäivä Lapsenlapsen lapset veivät Ulla.mummua ulos -- Ja sain kanssa auringonpistoksen -(melkein )- Oltiin eväittenkanssa , kun kerrankin oli kunnon ulkoiluilma -
        Nyt on taas "rauhamaassa " tässä omassa harrastukseni parissa lintuja katselen .--Ja nautin - Kahvin ja Konjamiinin kera . Kippis -
        Oletteko muuten huomanneet kuinka nikkini on vaihtunu --milloin olen Samaullapulla , millaurjami tai jokin muu -
        U.M

• Just niin! Minäkin olen monipersoonainen, lahjakkuuksia ties mihin, mutta jostain syystä ei kylliksi johonkin tiettyyn ammattiin. Mielenkiintoista on ollut elämä, joka aamu on päivä uus. Kevään intoa siullekki, muistan kun kerroit turkkilaisista työkavereistas...hymm-hymm!

• Totuus-ei-pala.tulessaka

-tulessakaan!

Joku oli kirjoittanut näin, vaikka sinä syytit Satu-Liisaa::

...............................................................................................................
        >> Muistetaan

10.4.2016 16:00

Ne oli kyllä ihan muita , jotka hullunmyllyä silloinkin aiheuttivat.<<
        ......................................................................................................................

Joten:

Pidetäänpä totuus mielessä.
        Todellisuuden pohjalla on aina elettävä, oli se sitten millainen tahansa.

• Meriliin-olen

tuntenut koko elämänsä ajan, ja hän on persoonallisuudeltaan

hyvin stabiili ihminen aina ollut, huumorintajuinen ja ystävälinen.

• arveluttavaa
        Meriliin-olen kirjoitti:

tuntenut koko elämänsä ajan, ja hän on persoonallisuudeltaan

hyvin stabiili ihminen aina ollut, huumorintajuinen ja ystävälinen.

Hyvä jos olet muuttunut sellaiseksi. Uudessa nimessäsi. Kuka uskookin kun et ole kirjautunut.

• jakolasku

Jollei aiemmin ole ollut monipersoona niin tällä palstalla on suuri vaara tulla.
      Jokaisella on omat lahjakkuutensa joita tuo tai sitten ei esille.

• - Minä en ole monipersoona. - Olen aina oma itseni.

Lainaan viestiä:

Merilii on täysin syytön tähän ketjuun.

>> Muistetaan:

Ne oli kyllä ihan muita , jotka tällaista silloin aikaisemminkin aiheuttivat.<<

x

Joten: Pidetäänpä totuus mielessä.

Todellisuuden pohjalla on aina elettävä, oli se sitten millainen tahansa.

Meriliin olen tuntenut koko elämänsä ajan, ja hän on persoonallisuudeltaan

hyvin vakaa, stabiili ihminen aina ollut, huumorintajuinen ja ystävälinen.

Eri ikäkausinaan hän on aina ollut oma itsensä.

x

ANNETAAN KAIKKIEN NÄHDÄ TÄMÄ. EI pyydetä ketjun poistoa.

• jjoutava

Voiko kirjoitella niin ettei itsekään tiedä. "Meriliin olen tuntenut koko elämänsä ajan".... Näetkö Meriliin jostakin ulkopuolelta jonakin toisena persoonana.

• metuitse

Minä olen tuntenut Meriliin Liisasta asti. Kovin on yli-ikäinen se ihminen, joka on tuntenut Meriliin "koko elämänsä ajan". Lähtökohdista riippuen on tuon tuntijan olla yli 100-vuotias.

• JJoutava-miksi-olet
        jjoutava kirjoitti:

Voiko kirjoitella niin ettei itsekään tiedä. "Meriliin olen tuntenut koko elämänsä ajan".... Näetkö Meriliin jostakin ulkopuolelta jonakin toisena persoonana.

jJoutava? vaikka tiedät mitä Merilii-nikille on moneen kertaan tehty tuon Susmorsiamen toimesta, niin sinä jatkat vain.

Oletko Sancho Panza, don Quijoten palvelija?

Don Quijote oli se tuulimyllyjä vastaan taisteleva ja Sanco Panza avulias avustajansa.

• jjoutava
        JJoutava-miksi-olet kirjoitti:

jJoutava? vaikka tiedät mitä Merilii-nikille on moneen kertaan tehty tuon Susmorsiamen toimesta, niin sinä jatkat vain.

Oletko Sancho Panza, don Quijoten palvelija?

Don Quijote oli se tuulimyllyjä vastaan taisteleva ja Sanco Panza avulias avustajansa.

Itse ajattelen ja kirjoitan. Silläkin uhalla itsenäni, että sus sanoo, oliko tuo tarpeen. En haluaisi rasittaa Meriliitä, jatkamalla kirjoittelua, mutta kun tiedän miten ristiriitaista oli kirjoittelu siinä vaiheessa kun itse en tiennyt vielä muuttavani joskus Tampereelle. Susmorsiita painostettiin tosihurjasti. Itselleni en voinut mitään kun huomasin, että vääryyden kohde oli Sus niin lähdin puolustamaan.

Alkupuolella ruune käänsi tämän aloituksen negatiiviseksi ja ruunen arkkivihollinen moninikki kiiruhti sanomaan, Ruune on oikeassa, palstalaiset laumana perässä. Naurattamaan minua jo rupiaa tämmönen.
        Sus on asioillaan ja varmaan sanoo palattuaan, oliko tuo tarpeen. Itse hän on jo kyllästynyt koko vääristely porukkaan eikä kirjoittele mitään.

• Valehtele

lisää! Nyt sinut jo tunnetaan ja tiedetään.

• Kammottavaa
        jjoutava kirjoitti:

Tuossa se selitys . Joku puhuu itsestään HÄN . Kammottava.

• ANNETAAN KAIKKIEN NÄHDÄ TÄMÄ. EI pyydetä ketjun poistoa.

Kylläpä nyt vääristelet niitä entisiä hyökkäilyjä.

En voi enää antaa viesteillesi mitään arvoa.

Olen kuullut, että somessa hyökkäillään.

Nyt olen sen kokenut taas uuden kerran saman porukan taholta.

Minuun se vaikuttaa opettavasti: tajuan nyt, millaisia te olette.

En jatka enää tämän ketjun avaamista.

Jatkakaa vääristelyänne, jos haluatte. Minuun se ei vaikuta yhtään mitään.

.
      Te kerrotte tässä ketjussa VAIN itsestänne.

• ihtenä

ja jotkut toiset kenestä lieneekin

• jjoutava

Hyvä kuitenkin että tulit esille, jatketaan kirjoittelua.

• jjoutava

Ei jatketakaan kirjoittelua, perun.

• vassokuu

Hyvä Merili
        Aloittajan ilkeys on paljastunut kaikille.

• jjoutava

Tämä ketjuhan on pilattu tyystin. Kaikki kauheimmat solvaukset ja syytökset aloittajaa kohtaan on poistettu. Kuka tuota enää viitsii lukea.

• Älä.viitsi.valehdella

Jos poistetaan, jätetään jälki. Imoitus. Ei ole poistettu mitään.

• jjoutava

Ketju oli pitkästi yli sata viestiä, 2/3 osaa viesteistä on poistettu ja sinä haju olet tuhotyön tekijä. Kukaan muu ei viitsi, vain sinä. Kyllä täällä muistetaan kun ilmoitus poistoista ei ole ollut käytössä enää pitkään aikaan. Valehtelija olet sinä.

• te-vain-jatkatte-valehte

Katsopa esim. tällä palstalla olevia poistoilmoituksia siinä lastensairaalaketjussa on ilmoitus eiliseltä:

"Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."

Samoin viereisellä palstalla:

xx9
        21.4.2016 22:30
        UUSI
        Mitä pitäisi pelkää??? Runoilla...... Tämä on kuin Suomalainen TV tänään kaikki nollaa, paitsi keskustelut taloudesta.

IlmiannaJaa
        LISÄÄ KOMMENTTI
        "Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."

xx9
        21.4.2016 22:51
        UUSI
        Suomalaiset pelkää ei ketkään muut. Mitä finni pelkää???

Kiitos sinulle, "vassokuu" on kiva nähdä, että totuus kerrotaan:

Nuo valehtelijat eivät ymmärrä edes lopettaa.
        ....

En katso enää tänne.

Valehdelkaa niin paljon kuin vain haluatte!

.

• Valehtelija-paljastetiin

Kävin ketjun läpi, ei yhtäkään poistoa.

• jjoutava

Pyydän anteeksi, minulle tuli muistivirhe. Reunan yli jo on pudonnut se aloitus joka oli yli sata viestiä ja on vielä näkyvissä kaikkine viesteineen.
        Syy erehdykseen on osittain siinä, että en ole kirjoittanut enää palstalle paljon mitään ja olen menettänyt rytmin.

• Kat.leija
        jjoutava kirjoitti:

Pyydän anteeksi, minulle tuli muistivirhe. Reunan yli jo on pudonnut se aloitus joka oli yli sata viestiä ja on vielä näkyvissä kaikkine viesteineen.
        Syy erehdykseen on osittain siinä, että en ole kirjoittanut enää palstalle paljon mitään ja olen menettänyt rytmin.

Jotain hauskaakin saa palstalta lukea. Ei ole jjoutavalla estoja erehdystään myöntää, fiksua kerrassaan. Minä ajattelin että jotenkin nyt tarkoituksella jekutat meitä tosikkoja. Vai rytmitaju sekaisin :))),,,:)))
        Terveisiä susille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      6
      3777
    2. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      87
      2726
    3. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      107
      2561
    4. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      24
      2245
    5. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      52
      2033
    6. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      106
      1935
    7. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      125
      1799
    8. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      11
      1528
    9. Mitä koululla tapahtui?

Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287
      Imatra
      34
      1204
    10. Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.

Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he
      Perussuomalaiset
      346
      1129
    Aihe