autossa

Laru

Lämpömittari näytti reilua 20 celsiusta ja olin pukenut päälleni farkkushortsit ja napapaidan, tiesin näyttäväni hyvältä ohi ajavien miesten päiden kääntyillessä katsomaan takamustani, jota varsin tarkoituksella keinutin vihjailevasti. Pääsin kaupungin keskustaan paikkaan jossa olimme sopineet ystäväni kanssa tapaavamme. Häntä ei vielä näkynyt ja kellokin kertoi minun olevan lähes vartin etuajassa. Kuumuus oli ajaa minut hulluksi ja päätin käydä ostamassa kylmää limonadia lähikaupasta. Kaupan portaiden edessä seisoi uskomattoman hyvän näköinen mies ystävänsä kanssa juttelemassa. Kävelin hymyillen heistä ohi ja olin tiputtavinani lompakkoni, kumarruin nostamaan sen peppu pystyssä, naureskellen samalla omalle höperyydelleni, miehenhän täytyi olla varattu, kukaan sen näköinen ei voisi olla vapaata riistaa.

Tullessani kaupasta miehet olivat hävinneet paikalta. Olin hieman pettynyt, sillä olin jo ehtinyt mielessäni miettimään miten voisin vaihtaa muutaman sanan heidän kanssaan. Matkalla tapaamispaikalle näin ystäväni olevan matkalla terassia päin ja juoksin hänet kiinni. Lähdimme terassille juomaan siiderit, siellä kerroin hänelle miehestä ja tämän ystävästä. Ystäväni nauroi näiden luultavasti olleen homopari, viereisessä pöydässä yskähdettiin, ja kääntyessäni näin miehet istumassa siinä. Karahdin punaiseksi otsasta napaan asti muistellessani miten olin juuri kehunut toista miehistä taivaasta saapuneeksi enkeliksi jonka oli takuu varmasti määrä johdattaa minut 7:en taivaaseen, monesti…

Miehet pyysivät lupaa istuutua samaan pöytään kanssamme. Ystäväni ehti sanoa sen sopivan ennen kuin ehdin edes avata suutani, mulkaisin häntä kiukkuisesti mutta hän ei nähnyt tai ei antanut sen häiritä. Miehet esittäytyivät Mikaksi ja Antiksi, Tanja esitteli meidät, minun juodessa jo lämpenevää siideriä.

Pari tuntia jo istuttua ja juteltuamme niitä näitä, sanoin lähteväni kävelemään kotia kohti. Antti tarjoutui viemään minut autolla kotiin, vastasin myöntävästi, ja lähdimme kävelemään kohti parkkipaikkaa. Autolle ehdittyämme Antti kysyi haluanko vielä välttämättä kotiin. vastasin kieltävästi ja ajattelin että ei lyhyt ilta-ajelu mitään haittaisi. Nousimme autoon ja lähdimme ajamaan kohti nuorison suosimaa parkkia, jossa Antti voisi käydä tapaamassa erästä ystäväänsä. Perillä Antti nousi autosta ja jäin yksin istumaan ja polttamaan tupakkaa. Antin tullessa takaisin hän kysyi halusinko jo kotiin. Vastasin ettei minulla ole mihinkään kiire jos hän haluaisi vielä ajella kanssani. Täytyy myöntää etten olisi halunnut muuta kuin tuntea hänen huulensa ihollani…

Lähdimme vaitonaisina ajamaan, jonnekin, en tiennyt minne enkä juuri välittänytkään.
Ajoimme erään koulun pihaan jossa istuimme hetken hiljaa. Pian Antti kysyi halusinko hänen vievän minut 7:n taivaaseen. Katselin hetken kenkieni kärkiä hämilläni. Kyllä, minä vastasin. Vaikka kello lähenteli jo kymmentä, pelkäsin jonkun tulevan paikalle, en kuitenkaan mahtanut mitään tunteelle joka väreili ilmassa. Se tunne ja odotus mitä seuraavaksi tapahtuisi kiihotti minua suunnattomasti, tunsin housujeni kostuvan. Antti pyysi riisumaan paitani samalla kun riisui omaansa.
Olin pian myös ottanut housuni ja kenkäni pois, ja istuin Antin sylissä pelkissä alushousuissa. Tunsin kyrvän painavan pilluani housujen läpi vasten kovana ja sykkivänä, Antin hieroessa rintojani ja näykkiessä kovettuneita nännejä, uikutin hiljaa mielihyvästä samalla kun raavin hiljaa Antin selkää kynsilläni. Olin niin kiihottunut että olin jo kastellut housuni läpimäriksi Antin lopettaessa. Antti siirsi housuni sivuun ja työnsi sormen pilluuni, ja hymyili mielissään. Taisit tykätä, hän totesi ja alkoi hieroa pilluani hitain pitkin liikkein jotka saivat jalkani tärisemään ja lantioni liikkumaan kuin itsestään, nojasin häntä vasten ja yritin olla voihkimatta ääneen. Äkisti Antti lopetti ja käski ottamaan kalunsa ulos housuistaan. Tein työtä käskettynä ja yllätyin kyrvän kovuudesta, ja lämmöstä. Tuntui kuin kalu olisi elänyt omaa elämäänsä sen noustessa kättäni vasten, valmiina hyväilyyn. Hyväilin sitä hetken nautinnollisen hitain liikkein ylös alas tempoa muutellen, ja välillä lopettaen kuin kiusatakseni.
Pian Antti pyysi minua nousemaan päältään pois, omalle istuimelleni. Tein työtä käskettynä ja Antin ottaessa bokserinsa pois kumarruin kyrpää kohden ja aloin imeä sen sileää pintaa. Imin sitä aluksi varovaisesti, mutta kun Antti alkoi hengittää katkonaisemmin lisäsin imua, ja aloin nuolemaan terskaa sen alapinnasta. Nuolin kyrvän vartta kieleni kärjellä ja kastoin sen kärkeä huulieni syvyyksissä, lopulta otin kyrvän suuhuni niin syvälle kuin kykenin ja katsoin Anttia silmiin samalla kun liikuttelin päätäni. Pian Antti laukesi suuhuni ja nielin kaiken mitä kykenin, loppujen valuessa leukaani pitkin alas rinnoilleni.
Siirryin takaisin Antin päälle, ja autoin kyrvän märkään liukkaaseen pilluuni. Ratsastin kokoajan kiihtyvällä tahdilla kunnes voihkien sain orgasmin. Nousin ja siirryin takaisin omalle istuimelleni huohottaen. Antti katseli punoittavia kasvojani ja kohoilevaa rintaani hetken. Hiljaisina puimme vaatteet yllemme...

1

7980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Audimies

      Autossa on taikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe