Palstan paras kirjoittaja?

kyssäriä_pukkaa

Nyt ois vuorossa galluppia ja hakusessa palstan paras kirjoittaja. Lyhyt perustelu perään!

47

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrpä

      Minä, tyhmä. Heh heh.

      • Hehehejyri

        Miten sinulle tulikin Jyri ensimmäisenä mieleen? Hehehe.


      • kreationismi_on_sairaus

        "Minä, tyhmä. Heh heh."

        Tyhmähän sinä tosiaan olet. Sitä ei kukaan varmasti kiistä. Oletko nyt onnellinen?

        Ja palstan paras kirjoittaja on mielestäni solon1.

        Typerimmän ja turhimman kirjoittajan titteliä tavoitteleekin sitten melkoinen joukko taikauskoisia idiootteja, esim: RaamattuOnTotuus, Mark5, Jyri/Jyrbä, Möttöskä, JC, "Fiksu" kreationisti, Torppa


      • Krevokki
        Hehehejyri kirjoitti:

        Miten sinulle tulikin Jyri ensimmäisenä mieleen? Hehehe.

        Solon1 juttuja en oikein osaa arvostella, Hän tosiaan yritti ainakin tuoda välillä virallista tiedettä esille, mutta jos Tiede.fii oli "pseudotiedepalsta", niin mikä on silloin Suomi24:nen? Siis tiedenpalstana? Täällähän vain kaikenlaiset räkänokat toistensa kustannuksella pilailevat, ja osa kuolee vihaisena tai ärtyneenä pois, jo muutaman "kierroksen" jälkeen... EI sillä sinänsä väliä, missä foormissaan "evankeliumiaan tai tiedehuuhaata" levittää, mutta jokaisesta foorumista tulee osanottajiensa näköinen ja kuuloinen, Katse vasempaan PÄIN!


    • pisteet solon:ille.

      • Epäjumalienkieltäjä

        Kannatan. Ihailtavaa perusteellisuutta.


    • J_E_Hova

      Moloch Horridus on osoittanut kiitettävää omistautumista selitysvoimaisimman olemassaolevan tiedon omaksumiseen ja selkokielellä levittämiseen.
      Tämänkaltaista pyrkimystä on syytä kunnioittaa,koskapa jo tämä foorumi on mahdollinen vain siksi,että monet lajitoverimme hylkäsivät perinteisen dogman ja alkoivat ajatella itse.
      Parasta kirjoittajaa lienee sinänsä turha hakea.
      Solon perusteellisuudessaan ja johdonmukaisuudessaan tekee hyvää työtä.
      Kommentoijia kuten Utti,BG-ope etc on hauska lukea.

      • SairaidenYstävä

        Täältä kannatus herra Hovan näkemykselle.


      • heh-heh-heh-

        Bg-opea pidin hyvänä kirjoittajana kunnes tämä antautui idioottimaiseen kinaan ja toistensa syyttelyyn nikin nolo...aukko (noloPERSaukko) kanssa. Arvostus meni.


      • nolo....aukko
        heh-heh-heh- kirjoitti:

        Bg-opea pidin hyvänä kirjoittajana kunnes tämä antautui idioottimaiseen kinaan ja toistensa syyttelyyn nikin nolo...aukko (noloPERSaukko) kanssa. Arvostus meni.

        Arvostus meni myös itsellä, kuten uttiinkin, mutta eri syystä. Harmi että maailmassa on yhden käden sormien verran ihmisiä ketkä keskustelut on lukenut.

        P.s. ei tarvitse avautua mikä on jo tiedossa.


      • heh-heh-heh-

        Hän putosi arvoasteikossani sinun tasollesi, nolo(PERS)aukko.


      • nolo....aukko
        heh-heh-heh- kirjoitti:

        Hän putosi arvoasteikossani sinun tasollesi, nolo(PERS)aukko.

        Oikeutetusti tippui olkoon syysi siihen mikä tahansa. Vissiin hänen ainoa talentti on toistaa opetettua


      • utti
        heh-heh-heh- kirjoitti:

        Bg-opea pidin hyvänä kirjoittajana kunnes tämä antautui idioottimaiseen kinaan ja toistensa syyttelyyn nikin nolo...aukko (noloPERSaukko) kanssa. Arvostus meni.

        Jos nyt ei kuitenkaan enää lähdetä vertailemaan ketään tuohon noloon trolliin ja siten ruokkimaan trollia, joka ei ilmeisesti pakkomielteisessä tyhjäpäisyydessään muuhun pyrkinytkään kuin riitojen aiheuttamiseen. Trollihan tuskin on edes sanonut missään vaiheessa mitään palstan aiheeseen liittyvää kaiken pakkomielteisen sekoilunsa seassa.

        Vaikka nyt itsekin kieltämättä ihmettelin miksi bg-ope vaivautui aikaansa tuohon kuluttamaan niin, bg-ope kuitenkin totesi moneen kertaan pitävänsä vain hauskaa tuon idiootin kustannuksella, ja juoksuttavansa tuota oman trollistrategiansa mukaisesti (eikä trolli nähtävästi tajunnut sitäkään).

        Kun palsta on käytännössä moderoimaton eikä kukaan potki trolleja sinne minne kuuluvat, niin saahan sitä ihmiset kokeilla erilaisia taktiikkoja noihin. Luultavasti paras vaihtoehto tosin on vain jättää tuollaiset täysin huomiotta, koska huomiotahan nuo yleensä vain kerjäävät.

        Eihän tuo bg-open muuta toimintaa täällä miksikään muuta vaikka käsityksensä hauskanpidosta poikkeaisikin omastamme.


      • nolo....aukko
        utti kirjoitti:

        Jos nyt ei kuitenkaan enää lähdetä vertailemaan ketään tuohon noloon trolliin ja siten ruokkimaan trollia, joka ei ilmeisesti pakkomielteisessä tyhjäpäisyydessään muuhun pyrkinytkään kuin riitojen aiheuttamiseen. Trollihan tuskin on edes sanonut missään vaiheessa mitään palstan aiheeseen liittyvää kaiken pakkomielteisen sekoilunsa seassa.

        Vaikka nyt itsekin kieltämättä ihmettelin miksi bg-ope vaivautui aikaansa tuohon kuluttamaan niin, bg-ope kuitenkin totesi moneen kertaan pitävänsä vain hauskaa tuon idiootin kustannuksella, ja juoksuttavansa tuota oman trollistrategiansa mukaisesti (eikä trolli nähtävästi tajunnut sitäkään).

        Kun palsta on käytännössä moderoimaton eikä kukaan potki trolleja sinne minne kuuluvat, niin saahan sitä ihmiset kokeilla erilaisia taktiikkoja noihin. Luultavasti paras vaihtoehto tosin on vain jättää tuollaiset täysin huomiotta, koska huomiotahan nuo yleensä vain kerjäävät.

        Eihän tuo bg-open muuta toimintaa täällä miksikään muuta vaikka käsityksensä hauskanpidosta poikkeaisikin omastamme.

        Edelleen voit mennä näyttämään sinullle nimettyyn ketjuun että SINÄ et ollut riidan aiheuttaja. Lähellekään prosenttiin ei yllä todennäköisyys että niin tekisit. Väitteesi on ja pysyy perustelemattomina. Älä suotta jatka sen itkemistä tähän...


      • nolo....aukko
        utti kirjoitti:

        Jos nyt ei kuitenkaan enää lähdetä vertailemaan ketään tuohon noloon trolliin ja siten ruokkimaan trollia, joka ei ilmeisesti pakkomielteisessä tyhjäpäisyydessään muuhun pyrkinytkään kuin riitojen aiheuttamiseen. Trollihan tuskin on edes sanonut missään vaiheessa mitään palstan aiheeseen liittyvää kaiken pakkomielteisen sekoilunsa seassa.

        Vaikka nyt itsekin kieltämättä ihmettelin miksi bg-ope vaivautui aikaansa tuohon kuluttamaan niin, bg-ope kuitenkin totesi moneen kertaan pitävänsä vain hauskaa tuon idiootin kustannuksella, ja juoksuttavansa tuota oman trollistrategiansa mukaisesti (eikä trolli nähtävästi tajunnut sitäkään).

        Kun palsta on käytännössä moderoimaton eikä kukaan potki trolleja sinne minne kuuluvat, niin saahan sitä ihmiset kokeilla erilaisia taktiikkoja noihin. Luultavasti paras vaihtoehto tosin on vain jättää tuollaiset täysin huomiotta, koska huomiotahan nuo yleensä vain kerjäävät.

        Eihän tuo bg-open muuta toimintaa täällä miksikään muuta vaikka käsityksensä hauskanpidosta poikkeaisikin omastamme.

        Bg-opesta sen verran että hänen väitteensä säilyy myös ikuisuuden koskemattomana viimeisessä kommentissa kyseisessä ketjussa. Sinä ja hän olette vaatijoita, ette itse saman noudattajia. Sitä myöten olette keskustelijoiden sontaa,


      • heh-heh-heh-
        utti kirjoitti:

        Jos nyt ei kuitenkaan enää lähdetä vertailemaan ketään tuohon noloon trolliin ja siten ruokkimaan trollia, joka ei ilmeisesti pakkomielteisessä tyhjäpäisyydessään muuhun pyrkinytkään kuin riitojen aiheuttamiseen. Trollihan tuskin on edes sanonut missään vaiheessa mitään palstan aiheeseen liittyvää kaiken pakkomielteisen sekoilunsa seassa.

        Vaikka nyt itsekin kieltämättä ihmettelin miksi bg-ope vaivautui aikaansa tuohon kuluttamaan niin, bg-ope kuitenkin totesi moneen kertaan pitävänsä vain hauskaa tuon idiootin kustannuksella, ja juoksuttavansa tuota oman trollistrategiansa mukaisesti (eikä trolli nähtävästi tajunnut sitäkään).

        Kun palsta on käytännössä moderoimaton eikä kukaan potki trolleja sinne minne kuuluvat, niin saahan sitä ihmiset kokeilla erilaisia taktiikkoja noihin. Luultavasti paras vaihtoehto tosin on vain jättää tuollaiset täysin huomiotta, koska huomiotahan nuo yleensä vain kerjäävät.

        Eihän tuo bg-open muuta toimintaa täällä miksikään muuta vaikka käsityksensä hauskanpidosta poikkeaisikin omastamme.

        Jos se raivoaminen ja haukkuminen oli hauskanpitoa, niin sitten on kyllä kumma käsitys hauskanpidosta:)
        En jatka tästä enää.


      • nolo....aukko
        heh-heh-heh- kirjoitti:

        Jos se raivoaminen ja haukkuminen oli hauskanpitoa, niin sitten on kyllä kumma käsitys hauskanpidosta:)
        En jatka tästä enää.

        Ja se hauskuus loppui sopivasti hänen väärässä olemisen myöntämisen edessä.


      • utti kirjoitti:

        Jos nyt ei kuitenkaan enää lähdetä vertailemaan ketään tuohon noloon trolliin ja siten ruokkimaan trollia, joka ei ilmeisesti pakkomielteisessä tyhjäpäisyydessään muuhun pyrkinytkään kuin riitojen aiheuttamiseen. Trollihan tuskin on edes sanonut missään vaiheessa mitään palstan aiheeseen liittyvää kaiken pakkomielteisen sekoilunsa seassa.

        Vaikka nyt itsekin kieltämättä ihmettelin miksi bg-ope vaivautui aikaansa tuohon kuluttamaan niin, bg-ope kuitenkin totesi moneen kertaan pitävänsä vain hauskaa tuon idiootin kustannuksella, ja juoksuttavansa tuota oman trollistrategiansa mukaisesti (eikä trolli nähtävästi tajunnut sitäkään).

        Kun palsta on käytännössä moderoimaton eikä kukaan potki trolleja sinne minne kuuluvat, niin saahan sitä ihmiset kokeilla erilaisia taktiikkoja noihin. Luultavasti paras vaihtoehto tosin on vain jättää tuollaiset täysin huomiotta, koska huomiotahan nuo yleensä vain kerjäävät.

        Eihän tuo bg-open muuta toimintaa täällä miksikään muuta vaikka käsityksensä hauskanpidosta poikkeaisikin omastamme.

        "bg-ope kuitenkin totesi moneen kertaan pitävänsä vain hauskaa tuon idiootin kustannuksella, ja juoksuttavansa tuota oman trollistrategiansa mukaisesti (eikä trolli nähtävästi tajunnut sitäkään)."

        Ja trollihan juoksi :)

        Nertipeelo-trollin tragedioista raskain taitaa loppujen lopuksi olla se ettei ketään kiinnosta minkä asian takia trolli milloinkin jumittaa.

        Ja siihen on trollin tottuminen, itse itselleen aiheuttamaansa tilanteeseen: täydelliseen nonseleeraamiseen.


      • nolo....aukko
        bg-ope kirjoitti:

        "bg-ope kuitenkin totesi moneen kertaan pitävänsä vain hauskaa tuon idiootin kustannuksella, ja juoksuttavansa tuota oman trollistrategiansa mukaisesti (eikä trolli nähtävästi tajunnut sitäkään)."

        Ja trollihan juoksi :)

        Nertipeelo-trollin tragedioista raskain taitaa loppujen lopuksi olla se ettei ketään kiinnosta minkä asian takia trolli milloinkin jumittaa.

        Ja siihen on trollin tottuminen, itse itselleen aiheuttamaansa tilanteeseen: täydelliseen nonseleeraamiseen.

        Höpönlöpöä, älä esitä. Suunsoitto loppui kuin seinään, kun piti myöntää oma väärässä oleminen.


    • selvä_vastaus

      RaamattuOnTotuus on osoittanut tietämyksellään evoluutioteorian ongelmat eikä kukaan palstan evokeista kykene häntä haastamaan.

      • Taikauskonnoton

        Tietämättömyydessään hän on kyllä aika huippu.


      • Taikauskonnoton

        Kirjoitustaidoltaan kyllä kreationistiksi harvinaisen pätevä, mutta ei se riitä.


      • kvsi

        Jep, RaamattuOnTotuus on paras.


      • OnSeViisas

        Jokaisessa avauksessaan tämä ROT onnistuu tavalla tai toisella juoksemaan päin seinää... Toki huumorinäkökulmasta katsoen lajinsa parhaimpia.


      • Faktat.tiedoksi
        kvsi kirjoitti:

        Jep, RaamattuOnTotuus on paras.

        RaamattuOnTotuus on valehteleva ja epärehellinen multinikki. Ja sinä kvasi tunnetusti multinilkin nuoleskelija.


    • solon1!

      Hän tietää mistä puhuu, ja kun kreationistipelleilijät koittavat tämän haastaa, niin asia korostuu entisestään, mikä on tietysti mainiota muutenkin :)

    • Pidän parhaimpina kirjoittajina niitä jotka jaksavat vääntää rautalankaa, vaikka vastapuoli tarvitsisi ymmärtääkseen rullan jos toisenkin. Solon1, moloch, ejk, Taikauskonnoton. Viihdyttävimmät ovat niitä jotka osaavat iskeä asian ytimeen suorilta, kysymällä vaikka sellaisia kysymyksiä että opponentilla on heti jauhot kitusissa. Repen ja rapanhapakon tyylistä olen pitänyt aina. On niitä muitakin taitavia sanailijoita tällä huumoripalstalla.

      Solon1 on varmasti tieteellisin ja perusteellisin, mutta sortuu ampumaan joskus tykillä hyttystä: kun vastapuolen "tietämys" ovat tasoa "kahdella eri lajilla voi olla sama genomi", ei liene tarpeen kaivella englanninkielistä tiedejulkaisun tekstiä vasta-argumentiksi, ainakaan joka kerta. Mutta onhan se toisaalta hyvä muistuttaa että millaista todellinen tiede on evoluution taustalla.

      tieteenharrastajalle hatunnosto rauhallisuudesta ja oman linjan pitämisestä. Monta kertaa olisi ollut syytä tulistua, mutta et sortunut rähisemään ja raivoamaan. Minä vielä opettelen tuota taitoa.

      • Jyrijauhaajauhoja

        Opponentille kysymys? Mistä tuli ajatus siitä että dna:ssa on toimimatonta evoluutiojäämää? Heheheheh. Menikö jauhot suuhun?


      • jyrirriririi

        Opponentille kysymys. Mistä Göran Hurumille (Oslon evoproffa) tuli mieleen että kummituseläin, Ida-makiksi kutsuttu oli ihmisen esivanhempi, heheh?????

        Mitä, menikö jauhot suuhun? No, sitähän minäkin.

        Otus "löytyi" saksalaisesta kalkkikivikaivoksesta. Kysymys opponentille, miksi homma ei haise evokin nokkaan lainkaan Madagaskarilta? Jyrin nokkaan haisee ja aika vahvasti.


      • jyririrrr
        jyrirriririi kirjoitti:

        Opponentille kysymys. Mistä Göran Hurumille (Oslon evoproffa) tuli mieleen että kummituseläin, Ida-makiksi kutsuttu oli ihmisen esivanhempi, heheh?????

        Mitä, menikö jauhot suuhun? No, sitähän minäkin.

        Otus "löytyi" saksalaisesta kalkkikivikaivoksesta. Kysymys opponentille, miksi homma ei haise evokin nokkaan lainkaan Madagaskarilta? Jyrin nokkaan haisee ja aika vahvasti.

        No, kas kun on olemassa sellainen mokailijaevokkien keskeinen kirjoittamaton sääntö että älä lyö lyötyä. Siis jos hän , tuo lyöty on evo-uskonveli.

        Hurum töpeksi proffaksi pahemman kerran osoittautumalla niin totaalisen selvästi evouskovaiseksi kuin vain olla voi ja meni tyhmä vielä vetämään samaan lokaan monta arvostettua kolleegaansa joten nolous ja häpeä tuosta Ida-mokasta katsottiin piireissä riittäväksi rangaistukseksi joten kukaan evoveli ei halua nöyryyttää tyyppiä enää enenpää eikä syynä ole veljeys vaan se että evoluutiotukimukselle nauraisi tämän Madagaskar-kytköksen ilmitulon jälkeen koko muu tiedemaailma. Nyt sille vaan virnistellään yliopistojen käytävillä, siis miksi kkukaan viitsii evoluutiohistorian tuntien lähteä alalle? No, ehkä he eivät Solon1:n tavoin ole tietoisia ihan kaikesta hauskasta siitä mitä alalla on tapahtunut.

        Se taas että Solon1 on yksiyhteen nuori Moloc, osoittaa vain sen että kaikkein yksinkertaisimmat evot uskovat "oppineempiaan" sokeasti ja lainkaan ajattelematta omilla aivoillaan. Ja sen vuoksi Molo meni uskomaan sen uljaasti toitotamansa evoluutiotuotteen eli roska-dna-evojäämän hehe.


      • Jyrijauhaajauhoja kirjoitti:

        Opponentille kysymys? Mistä tuli ajatus siitä että dna:ssa on toimimatonta evoluutiojäämää? Heheheheh. Menikö jauhot suuhun?

        "Mistä tuli ajatus siitä että dna:ssa on toimimatonta evoluutiojäämää? Heheheheh. Menikö jauhot suuhun?"

        Nyt kun vielä ymmärtäisit että evoluutiota vie eteenpäin erityisesti se genomin toimiva osa, ei toimimaton osa. Haluat siis ehdottomasti todistaa sen puolesta että evoluutio toimii genomissa myös aiemmin toimimattomattomaksi luullun osan kautta?

        Passaa minulle. Olet saarnasi kanssa yhtä "vahingollinen" evoluutiolle kuin Bible, joka toi tämän tästä tieteellistä faktaa evoluution toiminnasta palstalle. Luonnollisesti itse tätä ymmärtämättä.


      • Jyrinauraa
        bg-ope kirjoitti:

        "Mistä tuli ajatus siitä että dna:ssa on toimimatonta evoluutiojäämää? Heheheheh. Menikö jauhot suuhun?"

        Nyt kun vielä ymmärtäisit että evoluutiota vie eteenpäin erityisesti se genomin toimiva osa, ei toimimaton osa. Haluat siis ehdottomasti todistaa sen puolesta että evoluutio toimii genomissa myös aiemmin toimimattomattomaksi luullun osan kautta?

        Passaa minulle. Olet saarnasi kanssa yhtä "vahingollinen" evoluutiolle kuin Bible, joka toi tämän tästä tieteellistä faktaa evoluution toiminnasta palstalle. Luonnollisesti itse tätä ymmärtämättä.

        Hah hah, aivopieraisetkos virheellisen ajatuksen roska-dna-evoluutiouskomuksesta olemattomiin sillä että väität nyt tuon tomimattomaksi luullun, siis evouskotun dna-aineksen tuottavan evoluutiota! Tyhmä?

        Annahan nyt pässi yksi todellinen uskomusvapaa todiste siitä että tuo tuottaa evoluutiota, hehe, siis päästelehän ilmoille uusi uskomus kuolleen uskomuksen tilalle, hehe. Tyhmä.

        Eikä roska-dna-evoluutiojäämä-uskomus lakkaa olemasta loistava malliesimerkki ylityperistä evouskomuksista sillä että nyt kun tiedetään ettei se ollutkaan evoluutiojäämää sille uskotellaan pikaisesti toisenlainen evoluutiomerkitys, hehe. Vitsi että te evokit osaatte olla huvittavia pellejä.


      • ”Solon1 on varmasti tieteellisin ja perusteellisin, mutta sortuu ampumaan joskus tykillä hyttystä: kun vastapuolen "tietämys" ovat tasoa "kahdella eri lajilla voi olla sama genomi", ei liene tarpeen kaivella englanninkielistä tiedejulkaisun tekstiä vasta-argumentiksi, ainakaan joka kerta.”

        Tuo on periaatteessa tietenkin aivan totta, mutta on minulla siihen omat syyni. Itse jos kuuntelen tai seuraan jotain keskustelua aiheesta, josta minulla ei ole perustietoja enempää tietämystä, niin usein harmittaa, kun ”itsestäänselvyydet” ohitetaan itsestäänselvyyksinä. Tarkoitan sitä, että vaikka kaikki periaatteessa tietäisivät että jokin asia on näin, niin minua ainakin kiinnostaa myös tietää, että miksi se itsestäänselvyys todella on niin itsestäänselvää. Kaikilla meistä on omat syymme viihtyä täällä, enkä itse ainakaan enää saa mitään irti siitä, että totean vain toisen olevan väärässä ja idiootti, ilman mitään perusteluja. En kuvittele, että kreationistit hyväksyisivät minun perustelujani yhtään sen paremmin kuin muidenkaan, mutta olen päätynyt ampumaan tykillä hyttystä lähinnä siksi, että muut käsiteltävästä asiasta kiinnostuneet saisivat aina jonkinlaisen yhteenvedon aiheesta, jota ei yleensä mistään yhdestä lähteestä ole saatavilla. Se on kyllä totta, että usein lipsun turhan nippelitietotasolle, mutta huvinsa kullakin :) Tiedän myös sen, ettei tämä varsinaista kritiikkiä ollut, mutta halusin tässä yhteydessä perustella tyyliäni kirjoittaa.

        Kiitos kannatuksesta tässä yhteydessä kaikille teille, se motivoi kirjoittamaan jatkossakin tänne. Kaikki omat suosikkini on taidettu jo mainita keskustelussa, niin en nosta ketään yksittäistä esille.


      • solon1 kirjoitti:

        ”Solon1 on varmasti tieteellisin ja perusteellisin, mutta sortuu ampumaan joskus tykillä hyttystä: kun vastapuolen "tietämys" ovat tasoa "kahdella eri lajilla voi olla sama genomi", ei liene tarpeen kaivella englanninkielistä tiedejulkaisun tekstiä vasta-argumentiksi, ainakaan joka kerta.”

        Tuo on periaatteessa tietenkin aivan totta, mutta on minulla siihen omat syyni. Itse jos kuuntelen tai seuraan jotain keskustelua aiheesta, josta minulla ei ole perustietoja enempää tietämystä, niin usein harmittaa, kun ”itsestäänselvyydet” ohitetaan itsestäänselvyyksinä. Tarkoitan sitä, että vaikka kaikki periaatteessa tietäisivät että jokin asia on näin, niin minua ainakin kiinnostaa myös tietää, että miksi se itsestäänselvyys todella on niin itsestäänselvää. Kaikilla meistä on omat syymme viihtyä täällä, enkä itse ainakaan enää saa mitään irti siitä, että totean vain toisen olevan väärässä ja idiootti, ilman mitään perusteluja. En kuvittele, että kreationistit hyväksyisivät minun perustelujani yhtään sen paremmin kuin muidenkaan, mutta olen päätynyt ampumaan tykillä hyttystä lähinnä siksi, että muut käsiteltävästä asiasta kiinnostuneet saisivat aina jonkinlaisen yhteenvedon aiheesta, jota ei yleensä mistään yhdestä lähteestä ole saatavilla. Se on kyllä totta, että usein lipsun turhan nippelitietotasolle, mutta huvinsa kullakin :) Tiedän myös sen, ettei tämä varsinaista kritiikkiä ollut, mutta halusin tässä yhteydessä perustella tyyliäni kirjoittaa.

        Kiitos kannatuksesta tässä yhteydessä kaikille teille, se motivoi kirjoittamaan jatkossakin tänne. Kaikki omat suosikkini on taidettu jo mainita keskustelussa, niin en nosta ketään yksittäistä esille.

        "Kaikilla meistä on omat syymme viihtyä täällä, enkä itse ainakaan enää saa mitään irti siitä, että totean vain toisen olevan väärässä ja idiootti, ilman mitään perusteluja."

        Samaa mieltä, kyllä perustelu on aina paikallaan. Sen voi toki sitten kukin valita että tekeekö perustelut kuinka perusteellisesti. Itse arvioin opponentin mukaan sen tason millä vastaan, ja niin teet varmaan sinäkin (tai olet vastaamatta niille jotka eivät kuitenkaan ymmärtäisi). Mielestäni vakavasti toistaitoisille on ajanhukkaa näyttää vieraskielistä tekstiä, kun eivät ymmärrä asiaa kotimaisellakaan. Mutta eipä tuota kovin usein näillä palstoilla näe, jengi tunnistaa aika hyvin kyllä sopivan tason millä operoida.


      • Jyrinauraa kirjoitti:

        Hah hah, aivopieraisetkos virheellisen ajatuksen roska-dna-evoluutiouskomuksesta olemattomiin sillä että väität nyt tuon tomimattomaksi luullun, siis evouskotun dna-aineksen tuottavan evoluutiota! Tyhmä?

        Annahan nyt pässi yksi todellinen uskomusvapaa todiste siitä että tuo tuottaa evoluutiota, hehe, siis päästelehän ilmoille uusi uskomus kuolleen uskomuksen tilalle, hehe. Tyhmä.

        Eikä roska-dna-evoluutiojäämä-uskomus lakkaa olemasta loistava malliesimerkki ylityperistä evouskomuksista sillä että nyt kun tiedetään ettei se ollutkaan evoluutiojäämää sille uskotellaan pikaisesti toisenlainen evoluutiomerkitys, hehe. Vitsi että te evokit osaatte olla huvittavia pellejä.

        "väität nyt tuon tomimattomaksi luullun, siis evouskotun dna-aineksen tuottavan evoluutiota!"

        Sinähän se väität että se toimii :)

        Jos toimii, se vaikuttaa yksilön ominaisuuksiin ja vaikuttaa sitä kautta yksilön menestymiseen ympäristössään. Jos ei toimi, ei vaikuta.

        Että mitenkä se nyt sitten on, Jyrbä? Aiheuttaako koko genomi jehovatyyliin muutosta eliölle (eli on osa biologisen evoluution mekanismeja ja toteutumista), vai eikö aiheuta? Yritä nyt päättää jo pikkuhiljaa.

        Jos koko genomi on toimiva ja aktiivinen, sitä enemmän on geenejä ja säätelyjärjestelmiä mm. rekombinaatiolle, mutaatioille ja muutokselle alttiina. Ja se tarkoittaa sitä että jos jehovat ovat oikeassa, muuntelu, toisin sanoen biologinen evoluutio nopeutuu.

        Passaa minulle oikein mainosti.

        "Annahan nyt pässi yksi todellinen uskomusvapaa todiste siitä että tuo tuottaa evoluutiota, hehe, siis päästelehän ilmoille uusi uskomus kuolleen uskomuksen tilalle, hehe."

        Riippuu vähän siitä että mitä sinä tarkoitat evoluutiolla. Hirvinautaa? Sinun kannattaisi ehkä jossakin vaiheessa ottaa selvää mitä se oikeasti on. Melkoisen monta vuotta olet ollut liikkeellä tietämättä.


    • Pakkstori

      JC oli mielestäni PARAS, hän esiintyi asiallisesti ja muita morkkaamatta. "Minä Olen Paras"; on tietysti totta, vanhassa liitossa, mutta ei uudessa. Muutamia lähes kunnianloukkauksia, tai ennemminkin ylpeyden loukkauksia tehneita immeisiä, on täällä silti pyörinyt, voimmehan tehdä Gallupin siitäkin, kuka heistä oli ILKEIN:-) Ongelma on, että kenenkään persoona ei täällä tosin tule helposti ilmi, varsinkin nuo loukkauksia tehneet jäävät tietysti loppuun asti lymyämään pelkkien nikkiensä taakse. Jyri olisi paras, jos ymmärtäisi lopulta sen evoluutionkin, ei kukaan sitä vain jumalattomuuttaan keksinyt.

      • "JC oli mielestäni PARAS, hän esiintyi asiallisesti ja muita morkkaamatta."

        Jos nyt ihan oikein muistan niin JC kertoili Jeesuksen edustaneen länsimaista valkoista rotua, josta mm. pygmit ja aboriginaalit ovat rappeutumisen kautta surkastuneita maanantaikappaleita. Että kyllä minä tuon morkkaukseksi lasken, ja vieläpä pahemman luokan rotuerotteluksi.


      • Jyriontämännähnytjep

        Miten kukaan voi ymmärtää evoluutioteorian oikein? Sehän muuttuu joka päivä joksikin muuksi kuin mitä se eilen oli?

        Ymmärsitkös sinä ajantasaisesti sitä että milloin evotodisteeksi uskottu toimimaton roska-dna-aines muuttuikin tominnalliseksi havaituksi toisenlaiseksi evoluutiouskomustodisteeksi, hehe?

        Siis ensin se oli evotodiste kun se ei toiminut ja nyt se on evotodiste kun se toimiikin, hehe.

        Mistäköhän johtuu se että ilmassa leijuu tosi vahva aivopiereskelyn haju? Eikö tämä varsin pikainen takinkääntö ollutkin päivänselvä malliesimerkki siitä että ei evoluutioteoria tutkittuja todisteita kaipaa koska se pääsee helpommalla kun se lätkäisee pikavauhdilla uuden uskomuksen kaadetun tilslle, hehe.

        Vitsi että nuo evokit antavat vetää itseään nenästä noin helposti.


      • Krevokki

        Joo, en minä sitä sano, etteikö nykyisessä evoluutiossa ole vääriäkin tietoja, kuten tuo JUNK-DNA teoria, mutta kyse on siitä, loiko Jumala kaiken vain ÄITIMAAN nopeudella, vai käyttikö jotain sairaan suurta "taikatemppua". EI käyttänyt - tietääkseni.


      • kvsi

        Jep, JC ymmärsi erinomaisesti todennäköisyydet.


      • olet.multinilkki

        Täsmälleen - aivan yhtä mahtavasti kuin sinäkin kvasi ...

        Alammeko palauttamaan palstalaisten mieliin kuinka mahtavasti - multinilkki?


    • SelväJuttu

      T.Torppa on ihan ylivoimainen, kirjoittaa asiaa eli totuutta ja aina asiallisesti.

    • J00peli

      Tieteenharrastajalle hatunnosto asiallisesta ja rauhallisesta tavastaan kirjoittaa. Moloch Horridus on myös hyvä kirjoittaja sekä solon1. Seikkaperäisyys sekä informatiivinen kirjoitustapa vetoaa. Myös Utti rustaillut mielenkiintoisia juttuja paljon.

      Mark5 on myös kaikessa koomisuudessaan aina piriste päivään. Hänen älyvapaat aloitukset ja toinen toistaan epämääräisemmät selitykset asioille yhdessä "tiukan paikan" tullen paikalta pakenemisen kanssa naurattaa usein.

      • tieteenharrastaja

        JOOpelille kiitokset viestiensä tiiviistä lyhyydestä ja selkeydestä

        Nyt taitaa jo jokainen olla saanut kehuja, mikä onkin oikein, koska "paras" voi olla monella eri tavalla. Tulee mieleen kysymys papille, joka koetti aina löytää ihmisistä hyvää, mikä hyvä puoli on paholaisessa. "On se ainakin ahkera."


      • Krevokki

        Joo, ei Paholaisen halussa saada ystäviä ja liittolaisiakaan ole mitään vikaa. Ei Jumala alussa siksi Paholaista koroittanut, että se olisi ollut liian erilainen, kuin Jumala, vaan kaikki ihalivat Hänen älyään, ja julmuuttaan, ja kykyä panna kaikki oppimaan ja kehittämään itseään syytösten kautta paremmaksi. Valitettavasti tuo olento lankesi kapinoimaan Hallitsijaansa kohtaan, ja lopun tiedättekin. Hallitsija oli enemmistölle silti rakkaampi, eikä enemmistöä ole vähemmistön toimesta koskaan mahdollista suorastaan voittaa...


      • LakiV

        Ärsyttävää tietysti tämä osan porukan yritys asettua koko asian yläpuolelle, olla haluamatta itse olla tuo paras kirjoittaja? Se on totta, että sillä asenteella kyllä voittaa "pedon", mutta eipä siitä voitosta ole hyötyä, jos ei saa tunnustusta omalta minältään, tehneensä ja puhuneensa ITSE oikein. Vaikka koko maailma kiittäisi jotakuta hyväksi, niin se voi olla vasta petosta, jos tuo ihminen itse on vielä silminnähden onneton. Älkää lähtekö seuraamaan niitä, jotka haluavat liikaa muita ihmisiä miellyyttää, tiedättehän sananlaskun:"Ihminen on ihmiselle susi." Jos joku onkin lammas sitten, vuohena tai sutena olemisen sisään, niin silloin vasta olette oikeassa. Vaikka koko asiaa ei kukaan ole itse edes valinnut, olette tekin mitä olette, se miksi tulitte luoduksi, ruumiseenne asettuneen hengen toimesta, osalla "vuohista" oli vain enemmän vispilänkauppoja paholaisen kanssa....
        Tämähän on edelleen VUOHET ja LAMPAAT taistelu, ja susiakin on välillä käynyt etsimässä saalista, ulvoen yksinäisyyttään. Mutta mikä itse olen? Ihminen tietysti, vaikka luonteeni on olla "söpöilevä kissa", oli se sitten peto tai ei.


    • kguiguiogig

      Rinkirunkku.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe