Kipinä kun ei enää nähdä
Sammuuko meillä
56
714
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kytee vielä.
- Anonyymi00002
Homousko kytee?
- Anonyymi00003
Kai me taas sattumalta nähdään
- Anonyymi00004
Tuloksettomana jäljelle jäi vain haalea hiillos.
- Anonyymi00005
Kyllä se sammuu pikku hiljaa
- Anonyymi00006
Not got any torch? Me neither
- Anonyymi00007
Ei, mutta sehän on niin vaivatonta piilottaa. Mitäpä siitä, että joskus kohdatessa se saattaa hymyjen ja katseitten kautta leimahtaa ja sitten taas sammuu kuin sitä ei koskaan olisi ollutkaan Mitäpä siitä.
- Anonyymi00009
Joskus tilanteet ja tapahtumat saavat tuon aikaan. Tulee pettymyksiä, pelkoja, ujoutta ja vaikka mitä, että tilanne niin sanotusti elää sen toisen suunnalta. Oletko itse johdonmukainen ja luotettava vai jääkö epäilykselle tai mielikuvitukselle liikaa sijaa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joskus tilanteet ja tapahtumat saavat tuon aikaan. Tulee pettymyksiä, pelkoja, ujoutta ja vaikka mitä, että tilanne niin sanotusti elää sen toisen suunnalta. Oletko itse johdonmukainen ja luotettava vai jääkö epäilykselle tai mielikuvitukselle liikaa sijaa?
Luotettava ainakin olen. Jos mies, muihin en koske. Täällä palstalla on vaikea olla mitään, ku ei voi olla varma mistään. En tiiä mitä kuvittelisin. Kuten sanoin, vaikea paikka tää palsta.
- Anonyymi00008
Minulla ei sammu koskaan. Jos meistä ei tule ME, niin en halua ketään muutakaan.
- Anonyymi00042
Ai nytkö se onkin näin?😗
- Anonyymi00010
Soita, niin nähdään.
- Anonyymi00034
Tää ei miulle, ei ole numeroa 🫣
- Anonyymi00046
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tää ei miulle, ei ole numeroa 🫣
Kirjeen sulle kirjootan.
- Anonyymi00012
Riippuu täyrellisesti esitetyistä mahtollisuuksista.
- Anonyymi00013
Ei tietenkään, se on siellä sydämessä jossa sen kanssa voi ajoittain leikitellä.
https://www.youtube.com/watch?v=ZJFOvaTd1TY&list=RDZJFOvaTd1TY&start_radio=1
🩷 💜 🩶 - Anonyymi00014
Se voi viedä muutaman vuoden, mutta kyllä se kipinä lopulta sammuu.
- Anonyymi00015
Sammuu kaikki aikanaan, mutta sillä ei kannata päätänsä vaivata. https://www.youtube.com/watch?v=iuzyA5gDa4E&list=RDiuzyA5gDa4E&start_radio=1
- Anonyymi00016
Kuvittelet sä että esim kauan naimisissa ollut pariskunta rakastaa toisiaan jotenkin palavasti? Se on pikemminkin niin että kun sanon "lainaan sun Kallua" niin Kallun vaimo sanoo että ei tarvi palauttaa
- Anonyymi00056UUSI
😂😂😂💯
- Anonyymi00017
ei mulla ainakaan, mutta jos on varattu, kipinän ohjautumisessa on suuria häiriöitä...
- Anonyymi00018
Helpommalla pääsee,kun oletan hänen olevan varattu.
- Anonyymi00026
Omalla kohdalla tuo ajatus voisi toimia myös. Ja itse asiassa se on aika todennäköisesti tottakin, koska hävisi yhtäkkiä maailmankartalta.
- Anonyymi00019
☺️☺️
🫰💥🤚
👖👖 - Anonyymi00020
Ei ollut kipunaa
- Anonyymi00021
Oon ehkä tullut toisiin ajatuksiin tämän asian kanssa
- Anonyymi00024
Mitä ajattelit ennen ja mitä nyt?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä ajattelit ennen ja mitä nyt?
Aiemmin koin lähinnä seksuaalista vetovoimaa, mutta tässä saattaa toden totta olla jotain enemmän..
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Aiemmin koin lähinnä seksuaalista vetovoimaa, mutta tässä saattaa toden totta olla jotain enemmän..
Älä nyt saakeli ainakaan myönnä mitään 😳😉
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Älä nyt saakeli ainakaan myönnä mitään 😳😉
Myönnänpäs 😉
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Myönnänpäs 😉
Omapa on valintasi 😂 turha tulla sitten mua syyttämään.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Omapa on valintasi 😂 turha tulla sitten mua syyttämään.
Niin onkin! Sitä se nimenomaan on.
- Anonyymi00022
Ei sammu!
- Anonyymi00023
Sammui jo aikoja sitten.
- Anonyymi00028
Voidaan nähdä periaatteessa ja käytännössä milloin vaan!
- Anonyymi00039
No miten voidaan? Kerro se minullekin kun nyt kyllä ymmärrä ollenkaan?
- Anonyymi00032
sammuhan se
- Anonyymi00047
Välillä viikonloppuisin.
- Anonyymi00033
Ei olla kyllä nähty aikoihin, edes vilaukselta. En usko että se kipinä meidän välillä sammuu koskaan, kun se on silloin kerran kipinöimään alkanut.. :) Voi olla että liekehtii enemmänkin kun joskus seuraavan kerran näemme.
- Anonyymi00035
Ei SAmmu.
- Anonyymi00036
Kumma, jos ei nähtäisi enää, ellet sitten halua vältellä.
- Anonyymi00037
Sammui, ei kiinosta enää.
- Anonyymi00038
No ei tod 😍💗💋
- Anonyymi00040
- Anonyymi00041
Tietysti sammuu jos ei nähdä! Oot ihan hönö 🤪
- Anonyymi00043
Sammuu kun ei nähdä. Kun ei nähdä ei enää syty.
- Anonyymi00044
Kyllä sammuu en tunne enää miitään
- Anonyymi00048
Sä ot kuollu, mutta silti kirjoittelet hmm tämäpä mielenkiintoista.
- Anonyymi00045
Vain Jarkko voisi mun janon sammuttaa ja rakkauslauluja laulaa aamuyöstä puhelimessa mun korvaan
- Anonyymi00049
Hyväpeppuinen, tuttu itseäni vanhempi nainen mielessä on ja pysyy!❤️🔥
- Anonyymi00055UUSI
Oletko koskaan päässyt puristamaan peppua?
- Anonyymi00050
Eiköhän se kipinä kipinöi, kun näemme.
- Anonyymi00051UUSI
Ei sammu. Mielessä on!
- Anonyymi00052UUSI
Ei voi tietää kun ei nähdä.
- Anonyymi00053UUSI
Jäähän se mietityttämään.
- Anonyymi00054UUSI
Kyllä olen mahdolliset kipinät jo sammuttanut ajat sitten.
En ole katsonut hymyillen häntä, kuten kuuluu ( luin toisen julkaisijan kommenteista) tai muuten hän voisi kuulemma olettaa olevansa häiriö naiselle. Tuskin jännitykseltä muistin hengittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322401Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002282Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181319Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491187Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331142Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o23861- 51820
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11781- 53735
- 56714