Onko asunnossani henkiolentoja?

Tietämätön-Nainen

Olen 25 vuotias nuori nainen Oulusta. Minulla on siis oma asunto, jossa kummitelee. Joskus, kun tulen töistä, asunossa palavat kaikki valot, vaikka lähtiessäni suljin ne, ja sitäpaitsi, olen aina lähtiessäni lukinnut ikkunat ja ovet, eli kukaan pikkupoika ei ole päässyt valoja sammuttamaan. Lisäksi, kuulen välillä ulkoa lapsen itkua vaikka täällä lähimaillakaan ei ole yhtäkään perhettä jolla olisi lapsia, ja minun tietääkseni tänne ei ole haudattu edes ketään lasta joka voisi yöllä/päivällä nousta haudastaan kummittelemaan. Eikä siinä vielä kaikki: Tavarat vaihtelevat paikkaa, välillä kuuluu puhelimen piipitystä kaapista, askelia jne. Onko tässä nyt kyse henkimaailman tekosista? Onko asunossani henkiolentoja?

23

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E.L.A.S.T.I.N.E.N

Tuo kertomuksesi ei vaikuta kovinkaan uskottavalta, mutta kun en itse ole tuollaista kokenut niin en voi tietää onko tuo mahdollista.

• Cocacola-Mimmi

Tuo nainen pyysi vastauksia kysymyksiinsä, ei turhia kommentteja. Elastinen, kerron sinulla nyt sellaisen asian, että jatkossa mieti mitä vastaat äläkä ole heti lähettämässä turhia kommentteja.

Mutta tässä olisi nyt minun vastaukseni:
      Luulenpa, että sinun asunossasi todella on henkiolentoja. Ja otappa nyt tarkemmin selvää siitä, onko pihallesi haudattu lapsi.

• O.TT

Otappa nyt paremmin selvää siitä että onko asunossasi henkiolentoja;)

• O.TT.O

Asunossasi on selvästikin henkiolentoja.

• AgnostikkoM

Kannattaa ottaa selvää voisiko asunnossasi olla salahuone missä joku kutsumaton vieras stalkkaa sinua, se epätodennäköisin vaihtoehto, ja asennuttaa turvakamera tai vastaava, riistakamera vaikka. Kysy Elisalta tai vartijafoorumilta tms turva-alan ihmisiltä mitä suosittelee sinun budjetille. Saat ainakin paremman varmuuden ja voit toimia sen mukaan.

Todennäköisin vaihtoehto kuulostaa olevan kummittelu tai henki. Jotkut kristityt kirkot voivat ehkä auttaa, mutta ei välttämättä. Jos kertomuksesi on paikkansapitävä ja kyseessä on henki, se on todennäköisesti "vahva" henki tai hiljattain kuolleen sielu, jälkimmäinen kuulostaa todennäköisemmältä muttei voi tietää, itse voin vain arvailla kumpi vaikka tulisin paikan päälle mutta ne jotka aistivat psyykkisen maailman paremmin, jotkut uskonnon parissa toimivat ja näkijät jos ei tunne ketään valmiiksi, ne voivat varmaan tuoda varmuuden asiaan.

Jos on vahva henki, kannattaa lähteä ja myydä kämppä. Jos hiljattain nukkunut sielu, kutsu joku. Joka tapauksessa kutsu joku selvittämään. Kysy kirkoista ja foorumeilta ym. Kummituksen ollessa kyseessä ymmärtääkseni asia hoidetaan samaan tapaan kuin psykologilla, autetaan toista kohtaamaan estonsa. Ihmisten on helpompi eksyä maailmanvirrassa kuin henkien joten me emme ole lähtökohtaisesti sopivassa asemassa auttamaan heitä. Siksi kannattaa jättää koko touhu niille joilla on kokemusta. Kun henki purkaa patoumia, siitä voi tulla samanlaisia voimakkaita reaktioita kuin ihmiselläkin, paitsi että ne purkaukset ilmenevät meille yleensä ahdistuksena ja muina tilanteeseen kuulumattomina tai oudon voimakkaina tunteina, ja myös järjenkäytön mutkistumisena. Vastaus on luonnon virrassa surffaaminen, siitä pääsee yli kuten ihan kaikesta muustakin, kun on tarpeeksi aikaa ja vaivaa ja toisia elämiä.

• K_Kmg

Kyllähän tuo nyt kummittelulta kuulostaa...

• poltergeistia.näköjään

Hommaapa tosiaan turvakamera ja vaikkapa liiketunnistimella vielä. Kun laitat sen äänittämään kun lähdet kämpältäsi, näet sitten palattuasi kävikö näin, tämä "poltergeist"-ilmiö ei ole sitten heikkohermoisille, kohdassa 10:00 on hurjin tapaus melskaamassa jonkun keittiössä: https://www.youtube.com/watch?v=E7nFf-ld7Fk

Matthew Manningin kirjoittama kirja "Linkki tuntemattomaan" siinä kuvataan nuoren 11-vuotiaan Matthewin poltergeist-kokemuksia. Aina kun valot sammutettiin huoneesta jossa hän oli, alkoivat tavarat lentelemään ja sinkoilemaan pitkin huonetta. esimerkiksi näin. https://fi.wikipedia.org/wiki/Matthew_Manning

Poltergeist-ilmiö ympäröi varsinkin murrosikäisiä.

• ja.tällanen.vielä

Suomalaisista poltergeisteista on kirjoitettu kirja, joka on saatavissa PDF:nä: http://c5isiark.c5.suncomet.fi Kirjassa käydään läpi kymmeniä kotimaisia poltergeist-tapauksia yli kahden sadan vuoden ajalta (1764–1974).

• N.i.m.i.mIMMU

Minulla on sama ongelma:
      Esim: Kun lähden töihin ja palaan töistä kotiin, valot ovat päällä vaikka lähtiessä suljin ne.

• henkimaailmasta

"Neuvo niille, jotka ovat joutuneet henkimaailman kiusaamaksi. Hommatkaa pyhää öljyä lähimmästä seurakunnastanne. Jos öljyä ei ole saatavana, sen voi korvata ruokaöljylläkin joka on rehellisesti omilla rahoilla ostettu ruokakaupasta. Jos öljy olisi varastettua, tvs, niin tästähän hengellinen alamaailma sen kuin innostuisi vaan. Tulisi ikuiseksi vieraaksi kavereeraamaan. Öljyn voi pyhittää Jeesuksen nimessä aluksi. Sitten voitelee öljyllä sen paikan, missä tapahtuu näitä häiriöitä. Ikkunat ja ovenpielet Isän, pojan ja Pyhän hengen nimessä, ja vielä voi aina sanoa Jeesuksen Kristuksen nimessä. Kun jokainen ikkuna on voideltu näin, voidelkaa lopuksi ulko-ovi. Kun saatte voideltua ulko-oven, avatkaa se, ja sanokaa sitten näin :

Te kaikki henget, jotka ette ole Isälle Jumalalle ja Jeesukselle Kristukselle alamaisia, poistukaa heti, välittömästi tästä huoneesta." Aktiivisessa voitelussa on aina se etu, että voitelu on suorituksena teko, joka ei siis ole pelkkää ajattelua. Henkimaailma ja häiriöille kaikista alttein unimaailma varsinkin reagoi tehtyihin tekoihin vahvimmin."
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14170777/kummittelu-on-todiste-jumalasta-ja-jeesuksesta#comment-83650134

• sisäpuoli.puhtaaksi

"Te kaikki henget, jotka ette ole Isälle Jumalalle ja Jeesukselle Kristukselle alamaisia, poistukaa heti, välittömästi tästä huoneesta."

Sitten ovi kiinni.

Kannattaa heittää asunnin sisältä kaikki noituuteen ja ns. okkultismiin liittyvät tavarat ulos joissa arvelee olevan jotain tällaista. Esimerkiksi joku ulkomailta tuotu esine, Afrikasta, kaukoidästä,jne. taikakalu, jne, jne.

• pölämystynyt

Totta! Olin miesystäväni luona yötä! Aamulla vein koiran lenkille ja takaisin tullessa näin vaalea häivähdyksen joka meni olohuoneesta makuuhuoneeseen! Oletan että hän on hyvätahtoinen! Olen tuntenut hänen läsnä olon kun olen huoneistossa! Talo on 1940 luvun pien kerrostalo! Miten toimin?

• VaaraVaanii

Luultavasti asunnossa tai sen pihalla on kuollut lapsi, jos rakennus on vanha se on ymmärrettävää. Mutta aiheuttaja voi olla myös koomassa olevan lapsen henki. Kaikki henget eivät kuitenkaan ole kilttejä, joten varo. Älä loukkaa häntä, jos henki siellä elelee välitilassa.

• Naapureista kantautuu askeleiden kopinaa/töminää ja muitakin elämän ääniä. Näihin kuuluu niin itkut kuin piipityksetkin.

Toimimattomat sähkölaitteet kannattaa irrottaa sähköverkosta ja hommata tilalle uudet. On selkeä paloturvallisuusriski, jos sähkölaite kytkeytyy itsestään päälle.

Voi tietysti olla, että ostit halvalla lapsenmurhaajan asunnon. Tarkista kellarikomerosi ja pakastimesi, ettei siellä ole paketteja edellisen asukkaan jäljiltä.

Vaikka asunnossa lisäksesi asuisikin jokin nykyiselle tieteelle tuntematon entiteetti, on hänen vaikutuksensa tähän mennessä ilmennyt lähinnä erilaisina ääninä ja muutamina tavaroihisi kajoamisina. Mitään vaaraa entiteetistä ei siis vaikuttaisi olevan. Voit ajatella sen olevan kuin lemmikki, joka ei vaadi hoitoa minkään vertaa.

• Costela

Olen 26v mies myös Oulusta. Uskon, että koska laitat niin paljon focusta asiaan, siirrät itseäsi neliulotteisesti jatkumoon, jossa valot palaa vaikka sammutit ne lähtiessäsi. Siirtyilemme ulottuvuuksien välillä jatkuvasti, ja joskus vahingossa teemme pieniä, ei elämää niin mullistavia, siirtoja jotka ovat meille loogisia vaikka olisivatkin fysiikan lakien ulkopuolella. Eli siis tätä ei voisi sattua ellei tämä olisi ikäänkuin tullut sinulle tavaksi, ellei tämä voisi olla suht. Normaalia sinulle.

Älä huoli, kukaan ei halua sinulle pahaa, ja voit siirtyä aika-avaruusjatkumoon jossa tavarat pysyvöt paikoillaan. Toki tämä on sitten aika tylsä vaihtoehto, ehkä sillä, että siirryit jatkumoihin jossa valot paloivat jne... oli jokin merkitys sinulle? Ehkä olit lähellä jotain tiettyä taajuutta joka pisti sinut ajattelemaan toisella tavalla ympäröivästä maailmastasi, ja motivoi sinua siirtymään tilanteisiin jossa yliluonnollisia juttuja sattui? :)

• Kumitus

On!

• Abraham_Sahlberg

Kyseessä lienee JennaV:n nettikummitus.

• Jacop

Voisko siellä sinun asunnossasi käydä kukaan lukkoosi sopivalla avaimella. Kummitusten mahdolista läsnä oloa asunnossasi en pidä myöskään mahdottomana. Minäkin asun yksin ja olen kummituksiin niin tottunut, että pidän niitä lähes ystävinäni. Ne hengittävät korviini iltaisin niin syvää hengitystä kuin nukkuva yleensä hengittää. Korvissani on muitakin ääniä valtavan kaunista lintuparven viserrystä. Ne on myös joskus näyttäytyneetkin minulle. Ikkuna verhoihin on ilmestyneet naisen kasvot jotka on yrittäneet puhua minulle. Kaksi kertaa on vieressäni ollut kaunis neekeri nainen kun olen herännyt. Kun yritin koskettaa häntä niin hän oli aineeton ja hävisi olemattomiin. Minulla on kymmeniä kummitus näkyjä. Mutta minun kummitukset on yleensä klttejä en luopuisi niistä. Voin sen kuitenkin sanoa, että kummitus on henkiolento, hän ei ole ainetta kuten me ihmiset. Olen jo melko iäkäs ja ajattelen, että kohta nämä minun henkiolentoni hakevat minut pois. Tiedä sitten vaikka he olisisivat paljon puhuttuja enkeleitä

• Jacop

Miksi kone nielaisi tekstini?

• Tniudu

Mulla on taas tässä lähipäivinä ollu semmosta,kun asun omakoti talossa vanhempien kanssa puoliksi meillä on pieni vanha pihasauna jossa mummoni kuoli n.6v sitten niin siel palaa valo yöllä kun käyn tupakilla n.1-4 aikaan yöllä. Aamulla valo on sammunut. Ps. Mummo kuoli siten,että oli yksin siellä saunassa ja oli kaatunut saunan portailta alas päälteen:(

• Adalminanhelmi

Hei, kyllä mielenrauhan takia nuo lukot kannattaa tarkistaa, vaihtaa tai tuvalukko laittaa ja kamera oli hyvä idea, jos uskallat ;) . Pääosin elävät on vaarallisempia kuin kuolleet , luulisin.. :)

• Se_on_riivaus

Millainen on hengellinen tilasi? Oletko puhdas ja hyveellinen neitsyt vai häväisty säädytön ns. huono nainen? Jälkimmäisessä tapauksessa epäilemättä paheellisen elämän houkuttelemat demonit ovat pesiytyneet asuntoosi. Jos taas olet neitsyt, niin demonit yrittävät houkutella sinut luopumaan neitsyydestä. Älä missään tapauksessa anna millekään incubukselle, joudut Helvettiin! Rukoile heti Jeesusta ja kadu syntejäsi.

• puhdistaelämäsi

Paranormaaleilla woodoolla shamismilla hinduismilla jogalla wiccoilla meedioilla on turha leikkiä. Hävitä kaikki esineet asunnosta mikä on muista uskonnoista mieluusti polttamalla pihagrillissä myös matkamuistoesineet patsaat sormukset huivit kankaat seinäkuvat kirjat amuletit . Laita iso krusifiksi seinälle . Polta myös ikonit ja jumalien kuvat käärmeesineet . Faaraon päät . Demonien hyökkäyksen kohteena ja noitien on ikävää . Puhdista hennapiirustukset ja värit pois. Pahat henget ja noituus aiheuttaa niiden ääniä puhetta sekavuutta muistiongelmia meditointi myös . Spiritistiset istunnot tuo pelon hengen . Otetaan noitakirjojen tilalle uusi testamentti Raamatusta . Laita seinälle Jeesus Kristus on Herra texti. Nuotiolla on hyvä polttaa woodoovälineet tarotkortit jne. Doreen Irwinen kirja olin noita . Hänestä ajettiin ulos monia demoneja . Ihmisissä voi olla riivaajia siksi juoksevat hulluina ympäriinsä . Noidat myös aiheuttaa muille syömishäriöitä meditoimalla . Pentagrammimerkit on pakko polttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      174
      10168
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3425
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3163
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2835
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2189
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2163
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1993
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1608
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1386
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1356
    Aihe